Stovner Legesenter AS

Karl Fossums vei 30 0985 Oslo

Siste vurderinger av Stovner Legesenter AS

En som virkelig bryr seg

Lege: Hallstein Netland Skrevet

Fantastisk lege, som tar deg på alvor og følger opp ved behov. Hjelpsom og imøtekommende. Veldig flink i kommunikasjon, selv med pasienter som har norsk som andrespråk.
Lett tilgjengelig til nesten enhver tid.

Samvittighetsfull og flink lege

Lege: Finn Skogstad Skrevet

Følger opp pasienter på en fin måte. Ser behovene og diskuterer nødvendige tiltak med pasienten. Dette mener jeg både er forebyggende og oppfølging av pasient. Selv føler jeg at det er meget god dialog mellom meg og legen. Stoler fullt på at jeg er i de beste hender

Kunnskapsrik

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Har gått til dr. Rattan et par år. Førsteinntrykket var ikke særlig positivt, han kan være meget direkte, men nå som jeg har blitt kjent med han kan jeg ikke tenke meg å gå til noen andre! Han er faglig sterk og grundig.

STYR UNNA!

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Er det mulig å gi 0 stjerner?
Legen hører ikke på deg engang, mobilen ringer flere ganger og til slutt svarer han på mobilen og snakker urdu, han snakket mer på telefonen enn det han gjorde mot meg.
Var frekk flere ganger og avbrøt mens jeg snakket.
Kan jeg også melde meg på som fastlege? Fordi jeg kan nemlig gjøre akkurat samme jobb, kanskje litt bedre?

Flink!

Lege: Adeel Jamshed Rana Skrevet

Kjempeflink lege. Lytter, undersøker, henviser og gjør alt som får deg til å føle deg sett og trygg.
Anbefales!