Stovner Legesenter AS

Tlf: 23 34 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stovner Legesenter AS

Stoler ikke på pasienten

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Opplever henne som en person som stoler lite på sine pasienter og som er redd for at pasientene skal misbruke henne. Ber henne skrive resept på sure oppstøt og ppiller, og hun skiver kun en minste pakning! Har ikke opplevd slik fra tidligere fastleger. Ellers er stovner legesenter bra.

En super lege på Stovner

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Jeg har hatt Vilde som fastlege siden 2012 og må dessverre finne meg en ny siden jeg flytter.
Vilde har alltid vært hyggelig, blid, kunnskapsrik og hjelpsom. Har hatt henne under to svangerskap og i tillegg vært hos henne en del med babyer/småbarn, og jeg anbefaler henne på det varmeste!

Aldri til stede

Lege: Finn Skogstad Skrevet

Han er aldri til stede, så alle timer ble henvist til andre vikarer. Ene gang som jeg fikk time med ham, var time bare 5 minutter og selv om det er flere ting som jeg skulle spørre, ble det bare tatt "en ting per time". Utrolig dårlig service!

Elendig oppfølging

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Arrogant - virker lei av pasienter.
Stovner legesenter har en av de verste holdningene jeg har vært borti med tanke på resepsjon til leger.
De lover oppfølging, men holder ikke ord.
Man må mase for å få et svar.

Pålitelig, effektiv, hyggelig og flink!

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Jeg har stor tillit til Vilde. Det er alltid hjelp å få, og mye mer enn det jeg forventer meg, faktisk! Jeg er utrolig glad for at hele familien har fått henne som fastlege, og jeg kan rett og slett ikke få fullrost den dama! Føler alltid hun tar seg tid nok, men likevel har jeg til gode å måtte sitte og vente fordi hun er forsinket. Fatter ikke hvordan hun får det til.

En utrolig kompetent lege!

Lege: Hallstein Netland Skrevet

Jeg har alltid blitt tatt på alvor av Hallstein. Han undersøker meg grundig dersom jeg har vondt noe sted, utfører bevegelsestester.

Han henviser meg til de rette stedene dersom jeg har behov for det og vet hvilke.

Noen ganger har jeg mye på hjertet, men respekterer at han har mange pasienter i løpet av dagen. Derfor bruker jeg min tilmålte tid.

Det lønner seg å skrive opp det man vil ta opp med han, slik at man bruker tiden godt og ikke glemmer noe.

Han gir god service og er vennlig i tonen,
personlig, men ikke privat. Slik som en lege skal være.

Glad for at jeg har han.

En lege som setter pasienten i sentrum

Lege: Amir Tauqir Chaudhary Skrevet

Amir Tauqir Chaudhary er en fastlege som tar pasienten seriøst, han lytter og henviser videre til spesialister.

Denne fastlegen anbefaler jeg på det sterkeste. Han hjelper deg når du er syk og gjør sitt beste for å ta vare på pasienten helse og utfordringer.

Jeg har vært kronisk syk i 10 år, er 31 år nå og har hatt mange forskjellige fastleger og spesialister gjennom årene. Har vært i Tyskland for medisinsk behandling og det er sjelden man finner en fastlege som Amir.

Chaudhary er ikke arrogant lege som mange andre. Han gjør sitt beste for å ivareta pasienten helse utfordringer og problemer.

Stor respekt til Chaudhary håper mange leger lærer av han. Mange leger jeg har vært hos tror de vet alt og vil ikke møte pasienten i sentrum.

Omtenksom, positiv og vil det beste for pasienten.

Stresset og lite interessert

Lege: Amir Tauqir Chaudhary Skrevet

Han har vært min fastlege siden 2010, men jeg har nå endelig fått byttet lege. Chaudhary virker virker alltid stresset, lytter lite til det du har å si, og jeg har ofte hatt følelsen av at jeg er til bry. Føler meg lite sett. Når jeg går fra legetimen, tenker jeg at jeg ikke har fått den hjelpen jeg gikk til legen for å få.
Det positive er at han snakker godt norsk.

den värsta läkaren som har jag haft i mitt liv

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Hon har inte tålamod, lite intresserad. Sista gången var jag hos henne och har jag betalat min time utan undersökning alls.

Er aldri til stedet

Lege: Finn Skogstad Skrevet

Nesten alltid en ung vikar, som skjønner lite av eldres problemer! for eksempel prostrata problemer.

den beste legen jeg har hatt

Lege: Pierre-Eric Vachaud Skrevet

dr.vachaud er en seriøs lege. han lytter når du snakker og gir deg sin fulle oppmerksomhet. han blir venn med sine pasienter. han er også lett og snakke med. han er veldig flink. og jeg vil ikke flytte fra stovner p.g.r han. jeg har mange eksempler som beviser hvor flink han er og hvor fornøyd jeg er med han.

Beste lege, uten tvil

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Har dratt til Vilde Feen i mange år og hun er dyktig, samvittighetfull og har hjulpet meg mye gjennom årene. Hun henviser når det trengs, tar blodprøver og sender til spesialist med rask behandlingstid. Er svært heldig som har henne som lege. Anbefales til høyeste grad!

Rattan Singh - verste legen

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Jeg har slitet med flass i over 4 år og bestemte meg for å få en hendviselse til en hudlege ettersom jeg har prøvd forskjellige sjampo som min tidligere fast lege hadde skrevet til meg.

Jeg prøvde å forklare Rattan min tilstand, men han avbrøt meg og mente at flass ikke kunne kureres. På toppen av alt dette, tok han telefoner mens jeg satt der og var utrolig frekk når jeg prøvde å forklare at jeg hadde prøvd den shampoen han ville skrive en resept på og at den ikke funket. Med andre ord, nektet han å lytte til det jeg hadde å si.

Oppsumering: Den verste legen jeg har vært hos. Han hadde null kommunikasjonsferdigheter, var utrolig nedlatende og jeg har aldri sett makan til så dårlig oppførsel og manerer hos en lege før.

Engasjert og dyktig!

Lege: Pierre-Eric Vachaud Skrevet

Jeg er storfornøyd med fastlegen min! Det er første gang jeg har møtt en fastlege som ser og lytter på deg og IKKE skjermen når du prater! Han bruker god tid og stresser ikke! Er veldig engasjert og er villig til å hjelpe!

Stressende og lite engasjert

Lege: Amir Tauqir Chaudhary Skrevet

Han tar seg liten tid til å faktisk lytte til pasienten. føler at han stresser meg så mye at jeg glemmer nesten hvorfor jeg kom dit. Du føler at du er i veien og at han egentlig ikke har tid til deg.
Når han ikke finner ut av ting blir det bare blåst bort i at det går nok over. Burde heller henvise videre. Hyggelig og blid men det hjelper ikke når du føler du ikke blir tatt på alvor.
Det positive er at det er lett og få time på stovner legesenter.

En flott lege

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Jeg forstår ikke alle disse negative kommentarene. Har vært min fastlege så lenge jeg kan huske. Hun er rolig, behagelig og har full kontroll. Men er sikkert ikke en lege som skriver ut sykemeldinger og medisiner uten at det er behov. Og slik skal det være. Hun har alltid svar på spørsmålene mine og er nøye. En svært rolig, dyktig og behagelig lege som bryr seg om meg

Hold dere unna!!

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Blir ikke tatt på alvor, henviser heller ikke videre og følger opp pasienten... Skal gå så fort som mulig og er ikke interessert i pasienten...

Skulle ønske han lyttet mer

Lege: Finn Skogstad Skrevet

Skogstad var min fastlege i mange år og jeg dro til han omtrent annenhver mnd. Jeg skulle veldig gjerne ønske at han lyttet mer til det jeg hadde å si. Jeg kom til han med mange problemer og veldig ofte sa han at jeg hadde feil og at ingenting er galt, også at det bare er noe jeg innbiller meg, men hos andre leger i ettertid har jeg fått ordentlige diagnoser og jeg har blitt tatt mer seriøst.

Den værste legen på Stovner som skulle ha fått sparken

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Var hos henne med svigermor (var tolk)og beskyldte meg for å lyve og ikke fortalte henne alt det svigermor fortalte meg som jeg skulle fortelle henne.Hun sa til meg:" d forteller meg ikke alt som din svigermor sier og det er noe du skjuler for meg." Plutselig tar hun opp et ark fra skuffen sin og begynner å stille meg spm for at hun skal bestille tolk for min svigermor neste gang vi kommer.
Da jeg spør henne om hvorfor hun stiller disse spm sier hun alle de som kommer til meg får ikke bruke slekt som sin tolk.j har alltid vært tolk for familien hos andre leger og ingen har sagt noe sånt til meg. J fikk ikke lov å hente en utdannet tolk selv fordi hun stolte ikke på meg.Alle som har henne som lege få dere en ny lege.Hun er ingen dyktig lege. Hun er negativ og ikke noe opptatt med pasientene sine.hun er kun på jobb to ganger i uken. Har vikar de dagene hun ikke er der. Vikaren hennes er mye hyggeligere enn henne

Faglig dyktig lege som er god til å lytte

Lege: Pierre-Eric Vachaud Skrevet

Vachaud er faglig dyktig og oppleves oppriktig interessert i å hjelpe sine pasienter. Han er god til å lytte, og er lett å få tillit til.