Stovner Legesenter AS

Nedre Rommen 5 0988 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stovner Legesenter AS

Grei nok, gode intensjoner

Lege: Thushani Eswaran Skrevet

Litt for lite erfaren i livet og i yrket, og lite ydmyk. Mye forsinkelser, og til dels manglende oppfølging. Ser ikke alltid pasienten så godt. Ikke vanskelig å be om sykemelding, og det trengte jeg virkelig når jeg hadde henne som lege. Men, hun ble utrolig stresset når NAV kom inn i bildet, og da fikk jeg nærmest tilsnakk for å ikke ha sagt de riktige ting til NAV. Plutselig sluttet hun på legekontoret, og det ble en lang periode med vikarer. Ellers hyggelig og flink til å sjekke opp i ting, og til å henvise videre. Men jeg følte det var avhengig av dagsformen hennes, og jeg var aldri trygg på om jeg ble møtt med forståelse, eller om jeg måtte argumentere. Gikk til henne i en svært sårbar periode av livet mitt, der jeg sårt trengte hjelp for å komme meg på bena igjen - fysisk og psykisk (2019-ca 2021). Fikk heldigvis sårt tiltrengte sykemeldinger uten problem, men ellers var behandlingen så som så. Kan nok bli en flink lege, for hun virker å ha yrkesstolthet og gode intensjoner.

Min nye fastlege.

Lege: Giovanna Jaqueline Jimenez Pando Skrevet

Har bare vært hos henne 2 ganger. Hun begynte i april 2024.
Bare godt og si om henne. Lyttende. Hørte på meg. Viste interesse for det vi snakket om.
Kan anbefales.

Fantastisk lege

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

Min fastlege over mange år. Hun følger meg bra opp, og er meget forståelsesfull.
Takk for at du hjelper meg.

Veldig fornøyd

Lege: Thushani Eswaran Skrevet

Hun er hyggelig og behagelig, tar seg god tid og man føler seg ivaretatt. Hun sender deg videre til spesialister dersom behovet er der. Du kan også ta opp flere ting.
Ja ofte forsinket, men det er verdt det.

Fantastisk lege

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

DR Tran er nøye, empatisk og eier mye fagkunnskap. Hun er alltid i møtekommende og god med ungene, samt med oss voksne. De negative tilbakemeldingene skrevet her, blir helt gresk for oss som er meget fornøyd med henne.