Stovner Legesenter AS

Karl Fossums vei 30 0985 Oslo

Siste vurderinger av Stovner Legesenter AS

STYR UNNA!

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Er det mulig å gi 0 stjerner?
Legen hører ikke på deg engang, mobilen ringer flere ganger og til slutt svarer han på mobilen og snakker urdu, han snakket mer på telefonen enn det han gjorde mot meg.
Var frekk flere ganger og avbrøt mens jeg snakket.
Kan jeg også melde meg på som fastlege? Fordi jeg kan nemlig gjøre akkurat samme jobb, kanskje litt bedre?

Flink!

Lege: Adeel Jamshed Rana Skrevet

Kjempeflink lege. Lytter, undersøker, henviser og gjør alt som får deg til å føle deg sett og trygg.
Anbefales!

Styr unna!

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Tror han vet alt, lytter ikke (eller forstår ikke) til det du sier, avbryter deg, snakket nedlatende og frekt.
Snakket om ting utover sitt yrke, som om han har fasit på alt.
Eneste legen på dette legesenteret jeg nekter å få time hos. Tragisk opplevelse hver gang, nok er nok. Kan ikke skjønne at han får jobbe her.

Stiller opp - empatisk og kunnskapsrik

Lege: Hallstein Netland Skrevet

En lege som virkelig bryr seg om meg som pasient. Med flere kroniske sykdommer er jeg svært avhengig av min fastlege. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Han lytter, tar meg på alvor og jeg føler med trygg

Dyktig

Lege: Pierre-Eric Vachaud Skrevet

Pierre er hyggelig, faglig dyktig, god til å lytte og skriver gode legeerklæringer. Han bruker gjerne elektronisk timebestilling og konsultasjoner på Helsenorge.no.

Han engasjerer seg også internasjonalt og har reist jobbet i flere måneder for Leger uten grenser. En veldig bra fyr!