Stovner Legesenter AS

Telefonnummer23 34 41 4023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karl Fossums vei 30 0985 Oslo

Siste vurderinger av Stovner Legesenter AS

Veldig imøtekommende

Lege: Anh Thi Tran Skrevet

En meget hyggelig lege som tar imot deg med et smil.
Hun lytter og virker oppriktig opptatt av sine pasienter.

Beste legen!

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Vært hos denne legen flere ganger og syns han er en helt fantastisk lege. Jeg gruet meg til å få ny fastlege etter at min tidligere fastlege sluttet. Etter å ha truffet legen flere ganger er jeg overbevist om at han er en veldig dyktig lege. Han lytter til mine problemer, forklarer godt og lager en utredningsplan for meg når det trengs. Jeg føler også at han tar mine problemer særriøst.
Jeg føler meg veldig beroliget etter å ha hatt time hos ham og anbefaler denne legen på det sterkeste.

Utrolig god men aldri der

Lege: Pierre-Eric Vachaud Skrevet

Pierre-Eric er en veldig flink lege, jeg var veldig fornøyd med mine timer hos han. Han er flink til å kommunisere og komme med hjelp. Problemet er at han har nå vært borte i et år, og det er umulig å få bestilt time hos vikaren jeg har fått. Legesentret sliter med å tilby vikar for vikaren som også har blitt syk på ubestemt tid.

Unngå denne !

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Denne legen er ikke interessert i det du snakker om i det hele tatt. Ble ikke tatt på alvor!! Værste legen jeg har vært borti. Burde finne seg et annet yrke. En lege skal ikke være kald og uinteressert i pasienten.

Fantastisk flink

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Er superfornøyd med denne legen. Har vært hos mange forskjellige fastleger og til legevakten for mine helseplager uten at noen fant ut hva som feilet meg. Shaddiq er den første som virkelig lyttet til meg og tok mine helseplager seriøst. Nå er jeg kurert takket være denne fantastiske legen. All ros til ham. Anbefaler ham på det sterkeste. Er alltid hyggelig og forklarer grundig:)