Stovner Legesenter AS

Telefonnummer23 34 41 4023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karl Fossums vei 30 0985 Oslo

Siste vurderinger av Stovner Legesenter AS

Kroniske smerter?

Lege: Vilde Catherine Feen Skrevet

Vilde er en imøtekommende, lyttende og hyggelig person. Men har man behov for en lege som forstår smertebehandling er ikke dette legen å gå til. Hun er svært restriktiv på medikamenter og reduserer medikamenter uten å ha snakket med pasienten først. Viser lite kunnskap om smertebehandling og regimer. Kommer ikke med forslag til alternativer. Men helt sikkert en ok lege om du er en "frisk" pasient.

Inkompetent

Lege: Rattan Singh Rattan Skrevet

Kommer med spydige og frekke kommentarer. Lytter ikke. Gir anbefalinger utover medisinfaget. Lite villig til å hjelpe.

Fornøyd pasient

Lege: Hallstein Netland Skrevet

Har hatt denne legen siden 2010 og er veldig fornøy ha en lyttende og god hjelp fra legen.. anbefalses kjempe å ha han som fastlege.

Beste fastlegen

Lege: Hallstein Netland Skrevet

Dr. Hallstein er den beste fastlegen jeg har hatt! Han undersøker grundig, tar deg alvor, gir god oppfølgning, god lytter og er veldig empatisk!

Flink lege

Lege: Gulshan Rana Skrevet

Fast legen jobbet ikke denne dagen fikk time hos henne, opplevde henne som forståelsefull, empatisk og hjelpsom, og følte at jeg ble hørt og ivaretatt. På grunn av vondt i skuldrene anbefalte hun meg en fysioterapeut og ga meg nummeret hennes selvom jeg var hos henne på grunn av bihulebetennelse. Hun tok seg tid til å lytte og svarte på spørsmålene.
Hun er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Anbefales.