Saqib Shahzad

Begrenset autorisasjon med vilkår (2014)

Saqib Shahzad er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Saqib Shahzad

Anbefales ikke

Om du sliter psykisk er det ikke mye hjelp å få her. Oppleves som rastløs, avbryter ofte. På grunn av språkferdighetene og noe mumling er det utfordrende både å forstå og bli forstått.

Trygg lege

En god lege. Lyssnar på patientens behov.. Nås alltid om inte så ringer han op.. Får en tid om de behovs..

En lege som lytter og tar seg tid

Jeg kom til dr. Shahzad med en stor dose legeangst etter mange år som pasient med sykdom det er lite kunnskap om. Han var rolig og lyttet til meg, tok det jeg sa på alvor, sørget for å få tatt en rekke prøver fordi jeg ikke hadde hatt oppfølging på noen år. Han spør alltid flere ganger om jeg har noe mer jeg vil ta opp før vi avslutter. Siv og de andre jeg har møtt på kontoret er også helt fantastiske, jeg har aldri opplevd lignende!

God Lege

Jeg har aldri hatt en lege som har tatt meg så på alvor som det Saqib har, eller fikset avtaler så fort. Meget fornøyd!

Skygg unna om du er syk!

Kom idag til avtalt legetime.. Legen hadde ikke lest noe av journalen.. Itillegg ville ikke høre på hva jeg sa, måtte lese på helsenorge på min telefon medesin liste... Han ville ikke høre da sa byttet lege pga min tidligere fastlege har solgt sin praksis... Gamle fastlegen var forøvrig i Fredrikstad... Så veldig upraktisk! Legen var svært provoserende og litte inntetsert i meg som pasient...