Saqib Shahzad

Begrenset autorisasjon med vilkår (2014)

Saqib Shahzad er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Saqib Shahzad

Helt grei.

Første gang jeg var der tenkte jeg at jeg må finne meg en annen. Vanskelig å forstå. Virket stresset.Han så ikke meg. Neste gang jeg kom var det en helt annen atmosfære der. Vi har blitt kjent, og han er flink. Grunnen til at det ikke blir 5 * er språket.

Her snakker vi helomvending fra flott til trist legekontor

Var beste legekontoret siden 2019,men nå siste året går det litt fort i svingene der nede.Ser ut som både legesekretær og lege er overarbeidet og litt ufine når de snakker til noen med andre pasienter på venterommet.Har vært så fornøyd,men nå vil jeg bare bytte legekontor.Eneste lyspunktet der nede nå er en ung jente som er ny.Hun er høflig,tålmodig og veldig snill.Ellers roter legen fælt med hvilke resepter han har gitt deg.Er du kronisk smertepasient og trenger smertestillendes over tid for å klare hverdagen,så er han absolutt ikke en lege for deg.Jeg ble trappet ned på smertestillendes av han,etter års bruk på få uker og slet med store abstinenser.Noe han ikke brydde seg om.Han burde vite bedre som lege og tatt det over lengre tid.Sliter litt med å forstå hva han sier og han snakker litt lavt.Blir mye «hva sa du ?»Ellers er de ikke så flinke å forstå psykiske problemer og litt utålmodige.Blir fort kø på venterommet og ikke mange stoler da det er samme venterom til annen lege og kiropraktor også.Ville ikke anbefalt legekontoret til noen i dag.Synd, da det var det utrolig flott og de koseligste sekretæren og legen jeg har opplevd og jeg er godt opp i 50 årene og hatt noen leger oppigjennom årene.Nå skal jeg bruke god tid på å finne en lege som bryr seg om pasientene og lytter.Gjør jeg ikke det,så blir det Volvat Fredrikstad som fastlege fremover.Synd at man må betale ekstra for å føle seg hørt og sett.

Unngå som familielege

Sønnen vår på 4 var redd for å ta blodprøve. I stedet for å vente litt eller spørre oss om råd, grep legen umiddelbart hånden hans, holdt den med makt mens gutten skrek av frykt, og tok blodprøven. Det hele skjedde så raskt at vi ikke rakk å stoppe ham. Legen fikk spart et par minutter, men det førte jo bare til at det vil bli enda vanskeligere for oss neste gang.

Vi kan ikke sende barna våre til en lege de blir redd for og ikke føler at de kan stole på.

For voksne er han så langt jeg kan se grei.

Imponert

Det var tungt å måtte forlate min fastlege gjennom mange år. Han ble veldig syk og langtids sykemeldt.
Han var helt ok, men når legekontoret ikke lenger tok ansvar og satte oss pasienter "på gaten" ...da var det ingen vei rundt.

Å finne en ny og god fastlege, er som å tippe Lotto.
Denne gangen føler jeg at jeg vant. Dette var som å komme i havn.
Først og fremst skal en viss kontorsjef/legesekretær ha æren.
Hun har så stålkontroll på pasientflyten og samtidig en sånn omsorg for hver enkelt, at jeg er helt imponert.

Jeg har lest de andre kritikkene her:
Noen språklige utfordringer gjør at dype psykosomatiske tema nok kan føles litt vanskelig å formidle, men det kan i alle fall jeg godt leve med.

Dette er en god og trygg plass å være pasient.

Veldig OK

Interessert i meg. Flink. Spør mye. Vil anbefale. Tar hensyn til mine spørsmål. Opplyser om medisiner jeg spør om.