Halden Medisinske Senter

Storgata 12 1771 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Halden Medisinske Senter

får ikke hjelp

Lege: Ibrahim Abd-Allatif Skrevet

har ved flere anledninger ventet i flere uker på svar på resepter og lignende, dette er ikke holdbart

Svarer ikke på forespørsler.

Lege: Ibrahim Abd-Allatif Skrevet

Jeg har nå i 5 uker forsøkt gjennom helsenorge.no å få resept på en hydrokortison krem mot eksem jeg har gått på i nær 20 år.
Etter 2 forespørsler og 3 purringer har jeg fortsatt ikke fått noen respons fra denne legen, utover at han etterlyste min journal, noe jeg finner merkelig, da legen han overtok fastlegehjemmelen fra, ikke hadde noen problemer med å finne den.

Forespørsler til legekontoret blir i stor grad heller ikke besvart, så jeg har nå sett meg nødt til å sette meg på venteliste til en ny lege.

Arrogant lege

Lege: Ibrahim Abd-Allatif Skrevet

Første gang jeg kom til denne legen hilsa han ikke engang, begynte bare kjefte på meg fordi han ikke fant min journal, som mitt gamle legekontor hadde sendt dit for 2 år siden. Han mente det var min feil.. Det viste seg å være en feil i min nye leges system, noe han absolutt ikke unnskyldte seg for. Han sier at han skal skrive ut resepter på mine faste, viktige medisiner uten å gjøre det. Man har gått tom lenge før han får somlet seg til å skrive ut. Denne legen er ikke til å anbefale! Håper jeg snart får plass hos ny lege..

Ikke velkommen

Lege: Ibrahim Abd-Allatif Skrevet

Jeg har vært der 2 ganger og begge gangene satt legen og prøvde desperat å undertrykke gjesp.
Aldri opplevd maken!

Helt grei.

Lege: Saqib Shahzad Skrevet

Første gang jeg var der tenkte jeg at jeg må finne meg en annen. Vanskelig å forstå. Virket stresset.Han så ikke meg. Neste gang jeg kom var det en helt annen atmosfære der. Vi har blitt kjent, og han er flink. Grunnen til at det ikke blir 5 * er språket.