Justyna Malachowska

Idrettsveien 16A 1400 Ski
Justyna Malachowska er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Justyna Malachowska

Den aller beste legen

Dr. Malachowska er verdens beste fastlege. Hele familien har henne. Hun er dyktig, faglig oppdatert, rask med å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten hvis det er problemer hun ikke kan løse. Du får raskt time når du trenger det, og en lege som lytter. Hun bryr seg om sine pasienter, og hun er veldig flink med barn. Kontordamene er også veldig hyggelige, og har alltid en smil på lur. De er også veldig flinke med barn, og voksne så klart.

Flink og lyttende lege

Veldig fornøyd med Justyna som fastlege. Tar en på alvor og gjør sitt beste for å hjelpe. Lytter til deg og vekker tillit.

Dyktig og lyttende lege

Valgt Justyna etter anbefalinger av kolleger for 6 år siden. Flyttet fra Ski området for flere år siden, men har henne fortsatt. Jeg har samensatte helseproblemer og bruker helsetjenester ganske ofte. Veldig fornøyd med Justynas job. Hun er grundig i sine undersøkelser og professionel. Dessverre er hun ikke tilgjengelig i flere måneder, og nåværende vikar er veldig usikker i sin job. Kan bytte fastlege grunnet det, men ønsker ikke å miste Justyna som fastlege.

Hun tar deg på alvor.

Hun er en grundig lege som sender deg videre i systemet når hun mener det er behov for det. Hun gjør det beste hun kan for pasienter. Nå er det også mulighet til å få tatt de blodprøvene som trengs på dette kontoret.

Den beste av de beste

En lyttende lege som sender deg videre når hun føler dert er det beste. Har hatt henne i ihvertfall 7 år og føler meg godt ivaretatt.

Har hatt legen siden 2007

Jeg har hatt Justyna siden 2007 og er kjempefornøyd. Jeg har vært under lange utredninger og hun har fulgt meg nøye og godt opp. Hun nøler ikke med å få spesialistuttalelser og er flink til å sende meg videre i systemet hvis det er noe hun er usikker på. Det hender ofte at jeg må vente før jeg får kommer inn - men det er fordi hun tar pasientene seriøst, og ut fra erfaring vet jeg at hun bruker den tiden hun trenger, uansett om det er kø på venterommet. Kan være irriterende hvis man har dårlig tid- men er veldig betryggende den dagen man virkelig har behov for tett og god oppfølging. Justyna er en lege jeg virkelig kan anbefale til andre, den beste jeg noen gang har hatt.

Ikke å anbefale

Plexusklinikken reklamerer stort for at de har alternativ og privat behandling/ undersøkelser på sin nettside.
På forsiden står det også "vi samarbeider om din helse".
Høres lovende ut,,, men virket dessverre ikke i praksis.

Justyna ga klart utrykk for at hun hadde liten eller ingen interesse eller tro på, alternativ behandling eller private undersøkelser.

Blodprøver og GU ble ikke utført på klinikken, noe som var svært tungvint og upraktisk.

Jeg byttet til en bedre lege

Endelig har jeg fått en LEGE som virker. Hun lytter og er interessert i hva hun kan hjelpe med. Sender meg videre hvis det er noe hun er usikker på. Løsningsorientert.

God lege

Jeg syntes hun er en god lege. Hun tar seg tid til pasientene sine. Samtidig kan det noen ganger føles som hun kan være litt arrogant, men jeg har inntrykk av at dette kun er kulturelle forskjeller. Hun har hjulpet meg når jeg har hatt behov for dette, men føler samtidig at hun har trukket seg litt tilbake dersom hun ikke vet hva som feiler en, i stedet for forhøre seg med andre.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er veldig dyktig i jobben sin. Hun er grundig og seriøs. Hun tar seg tid og lytter til hver pasient. Hun er rask til å henvise videre til spesialister og andre undersøkelser. Alltid lett å få time. Har hun ikke ledig timer, og det haster, tar hun i mot også mellom timene. Hun er ikke redd for å prøve ut nye medisiner, og er veldig god på oppfølging av pasienter!

Meget fornøyd

Etter bytte av fastlege har jeg nå en lege som har fulgt opp, tar ansvar, sørger for, når det har vært nødvendig, ytterligere utredninger.

At det har som følge at jeg nå tar medisin fast er kanskje dette jeg er minst fornøyd med, men konsekvensen dersom dette ikke hadde blitt "tatt tak i" er betydlig mer risikofylt.

Ser at hennes lister er "fulle" - jeg er glad at jeg fikk "plass" kort tid etter at hun startet i Ski.

Fantastisk lege!

Endelig en fastlege som lytter, tar seg tid og tar meg seriøst. Var først litt skeptisk pga mulig språkproblematikk, men det viser seg å ikke være noe problem i det hele tatt. Jeg er kjempefornøyd!!