Ski Legesenter

Idrettsveien 16A 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Ski Legesenter

svært engasjert og kunnskapsrik

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Alltid hyggelig og tar seg god tid.

Tar seg god til å lytte og sette seg inn i hva jeg sier

Rolig og
behagelig å forholde seg til

Føler hver gang jeg er der at han virkelig er engasjert i sine pasienter.

God for korte besøk, ikke noe mer avansert

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Stian er en dyktig lege når det kommer til kunnskap, men menneskelig kontakt og empati har han mangel på. Han har sjeldent god tid og rekker ikke se skikkelig på deg før han går videre til nestemann. Skal du bare til legen for et raskt besøk er dette greit nok (minus ventetiden), men trenger du ytteligere medisinsk hjelp nytter det ikke.

Han gir deg raskt henvisninger og resepter (og gyldig fravær for de på videregående), noe jeg har satt stor pris på. Problemer som kan fikses der og da er han flink på, men ikke for lengre situasjoner som krever oppfølgning.

Alt i alt er Stian en god fastlege for de som drar til legen en gang i året for enkel sykdom som kan fikses der og da, henvisninger eller resepter, men ikke for de som har plager utover det. Sliter du med noe mer alvorlig eller langvarig vil jeg anbefale å bruke tid og energi på en annen fastlege.

Fantastisk fastlege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Dr. Justyna er en fantastisk fastlege. Jeg er lege selv, og kan lett se at hennes pasienter har godt av henne som fastlege. Hun er fastlege for hele min familie. Vi er alle strålende fornøyd med henne. Kan ikke rose henne
Høyt nok. Hun er flink, fagligdyktig, empatisk, ryddig, ivaretagende og handlende lege. Tar seg god tid til alle. Følger godt opp og tar ting seriøst. Bare godt å si om denne legen. Kommer aldri til å bytte fastlege. Top karakter til Dr. Justyna.

Toppklasse lege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Dr. Malachowska er et eksempel på det legeyrke dreier seg om: kunnskapsrik, konkret, omsorgsfull. God oppfølging, tydelige tilbakemeldinger. Hele familien er veldig fornøyd med Justyna.

Veldig fornøyd med kunnskap og omsorg

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Hun brukte alltid mye tid på meg, selv på en travel dag. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt.
Måtte bytte til en annen fastlege pga flytting :-(