Ski Legesenter

Idrettsveien 16A 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Ski Legesenter

Årevis med skuffende behandling

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Det er med beklagelse jeg deler min skuffende erfaring med Justyna Malachowska. Min familie og jeg har vært pasienter hos henne i en betydelig periode, men vi har dessverre opplevd en bekymringsfull mangel på oppmerksomhet og omsorg for våre helseproblemer.

Fra begynnelsen av vårt forhold til Justyna Malachowska, følte vi oss ikke hørt eller forstått. Hun synes å ha en tendens til å avfeie våre symptomer og smerter som mindre betydningsfulle, selv når vi har prøvd å uttrykke alvoret av våre helseproblemer. Denne mangelen på empati og forståelse har ført til frustrasjon og bekymring, da vi ikke føler oss ivaretatt som pasienter.

Enda mer bekymringsfullt er det faktum at hun sjelden ga oss riktig behandling. Hun har flere ganger gitt oss bare midlertidige behandlinger for langvarige helseproblemer. Det virker som om hun ikke tar seg tid til å nøye vurdere vår helsetilstand og identifisere årsakene bak våre helseproblemer, før hun tar beslutninger om behandling.

Samlet sett har vår erfaring med Justyna vært frustrerende, slitsomt og skuffende. Vi følte oss ikke tatt seriøst, og hennes mangel på engasjement og innsats for å forstå våre behov som pasienter har ført til en betydelig forringelse av vår helsetilstand. Vi håper at denne tilbakemeldingen kan bidra til å forbedre behandlingen av fremtidige pasienter.

Meget hyggelig lege

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Han var en person så åg meg i øynene når vi prata og ikke på PCen.
Så følte eg ble lyttet til. Så denne legen håper jeg å komme til mange manger mer

svært engasjert og kunnskapsrik

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Alltid hyggelig og tar seg god tid.

Tar seg god til å lytte og sette seg inn i hva jeg sier

Rolig og
behagelig å forholde seg til

Føler hver gang jeg er der at han virkelig er engasjert i sine pasienter.

God for korte besøk, ikke noe mer avansert

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Stian er en dyktig lege når det kommer til kunnskap, men menneskelig kontakt og empati har han mangel på. Han har sjeldent god tid og rekker ikke se skikkelig på deg før han går videre til nestemann. Skal du bare til legen for et raskt besøk er dette greit nok (minus ventetiden), men trenger du ytteligere medisinsk hjelp nytter det ikke.

Han gir deg raskt henvisninger og resepter (og gyldig fravær for de på videregående), noe jeg har satt stor pris på. Problemer som kan fikses der og da er han flink på, men ikke for lengre situasjoner som krever oppfølgning.

Alt i alt er Stian en god fastlege for de som drar til legen en gang i året for enkel sykdom som kan fikses der og da, henvisninger eller resepter, men ikke for de som har plager utover det. Sliter du med noe mer alvorlig eller langvarig vil jeg anbefale å bruke tid og energi på en annen fastlege.

Fantastisk fastlege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Dr. Justyna er en fantastisk fastlege. Jeg er lege selv, og kan lett se at hennes pasienter har godt av henne som fastlege. Hun er fastlege for hele min familie. Vi er alle strålende fornøyd med henne. Kan ikke rose henne
Høyt nok. Hun er flink, fagligdyktig, empatisk, ryddig, ivaretagende og handlende lege. Tar seg god tid til alle. Følger godt opp og tar ting seriøst. Bare godt å si om denne legen. Kommer aldri til å bytte fastlege. Top karakter til Dr. Justyna.