Hanne May Helvig Hetland

Autorisasjon (2007)

Hanne May Helvig Hetland er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hanne May Helvig Hetland

Humørsvingende

Dette må være den mest humørsvingede legen jeg noen gang har vært borti! Følte ikke jeg fikk hjelpen jeg trengte, har nå byttet fastlege og er utrolig takknemlig for å komme meg bort fra dette. Frarådes!

Kompetent og forståelsesfull - Takknemlig

Jeg opplever Hanny May som meget kompetent, forståelsesfull og hyggelig. Jeg har slitt med psyken opp gjennom årene og har ikke fått ordentlig hjelp før jeg tilfeldigvis kom i kontakt med Hanne May i fbm. en hastetime. Jeg følte meg forstått da jeg forklarte henne det jeg opplevde og problemstillingen min ble tatt alvorlig. Jeg fikk tilbudt legemidler som støtte samt tilbud om å melde meg på kurs for å håndtere mine utfordringer.

Så hvis Hanne May leser dette vil jeg bare si at jeg er takknemlig for den hjelpen jeg har fått.

Meget fornøyd med min fastlege

Er kjempe fornøyd med min fastlege... kommer alltid til og blir tatt på alvor .... og følges alltid
grundige opp ...behagelig og flink lege..som jeg kan anbefale på det sterkeste til andre .... hilsen ..

Dårlig

har gått hos henne i flere år. har i de siste årene slitet med depresjon og angst, har aldri følt hun har tatt meg serriøst. syns det er ekstremt dumt at jeg som har blitt diagnosert med medium depresjon og sosialangst skal bli henvist til en lege med null forståelse for psykologi. sliter du med psykiske lidelser så styr unna hanne may hetland.

Både og

Jeg har både vært fornøyd og ikke. Flink å se hele bilde og finne utav årsak til problem og ikke bare behandle symptom. Men føler ofte det går litt raskt til konklusjoner og sitter noen ganger med ubesvarte spørsmål etterpå. Men hun er definivt genuint interessert i å hjelpe og tar fort prøver og sender til utredning ved behov.