Hanne May Helvig Hetland

Hanaveien 17 4327 Sandnes
Hanne May Helvig Hetland er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hanne May Helvig Hetland

Fastlege?

Hanne May burde ikke vært fastlege. Hun har ikke den egenskapen av å kommunisere på det nivået som trengs. Hun ser deg ikke og bryr seg lite om hvordan hun snakker til deg. Fikk øyeblikkelig hjelp time som vanlig time da jeg ringte og trengte time. Hun skjelte meg direkte ut og sa at jeg skulle komme når det passet henne og ikke meg. Jeg var ikke klar over at damen i tlf hadde satt meg opp på øyeblikkelig hjelp time 4 uker før timen ble gjennomført.

Her burde det skjerpes noe voldsomt. Byttet lege på dagen!
Anbefaler ingen henne....

Dårlig

har gått hos henne i flere år. har i de siste årene slitet med depresjon og angst, har aldri følt hun har tatt meg serriøst. syns det er ekstremt dumt at jeg som har blitt diagnosert med medium depresjon og sosialangst skal bli henvist til en lege med null forståelse for psykologi. sliter du med psykiske lidelser så styr unna hanne may hetland.

Både og

Jeg har både vært fornøyd og ikke. Flink å se hele bilde og finne utav årsak til problem og ikke bare behandle symptom. Men føler ofte det går litt raskt til konklusjoner og sitter noen ganger med ubesvarte spørsmål etterpå. Men hun er definivt genuint interessert i å hjelpe og tar fort prøver og sender til utredning ved behov.

Dyktig og seriøs

Har vært min fastlege i 7 år og jeg har alltid blitt hørt, tatt på alvor og fått oppfølging.
Har en god blanding av humor og seriøsitet og jeg opplever at hun vil mitt beste.

Veldig dyktig

Veldig dyktig lege som lytter og tar tak i ting. Er kjapp med å gi grundig undersøkelse og henvisning når det trengs.