Hanne May Helvig Hetland

Hanaveien 17 4327 Sandnes
Hanne May Helvig Hetland er en av 60 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hanne May Helvig Hetland

Dyktig og seriøs

Har vært min fastlege i 7 år og jeg har alltid blitt hørt, tatt på alvor og fått oppfølging.
Har en god blanding av humor og seriøsitet og jeg opplever at hun vil mitt beste.

Veldig dyktig

Veldig dyktig lege som lytter og tar tak i ting. Er kjapp med å gi grundig undersøkelse og henvisning når det trengs.

Kan ikke anbefales

En lege med temperament. Har aldri opplevd en så humørsyk lege. Har ved to anledninger opplevd henne nedlatende og hissig. Hører ikke etter og har allerede bestemt seg for diagnose og behandling før jeg får åpnet munnen.

Varierende

Av og til kan hun være smilende og hjelpsom, andre ganger sur og kjeftete. Jeg har opplevd at hun har fulgt etter meg ut i gangen og sagt ting om og om igjen i en sur tone som jeg ikke har spurt om engang.

Verdens beste lege

Hanne May er en helt fantastisk lege! Hun har stått på og hjulpet meg gjennom masse. Hun gjør alt for pasienten! Så jeg anbefaler virkelig henne! Både til psykiske og fysiske plager :-) tar seg alltid god tid og lytter!

Eneste å utsette på er resepsjonen. Tar eeeeeevigheter å få svar på telefonen. Å når en bestiller time kan d fort vær en mnd til timen.

Men Hanne May som lege, magisk!!!