Hanne May Helvig Hetland

Autorisasjon (2007)

Hanne May Helvig Hetland er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hanne May Helvig Hetland

Veldig flink

Har hatt Hanne May som fastlege i mange år og har henne også som fastlege til barna. Hun er veldig trygg og flink. Føler alltid jeg får hjelp til det jeg trenger.

Trygg, forståelsesfull og kompetent

Opplever at Hanne May er imøtekommende og trygg. Hun tar seg tid til å lytte, evaluere og dele hva hun tenker underveis. Etter 8 år med Hanne May som fastlege har hun blitt en stor del av mitt støttenettverk. Jeg har blitt ivaretatt gjennom fysisk sykdom og blitt veiledet gjennom psykiske utfordringer. Kan ikke takke henne nok for å ha forbedret min livskvalitet på ulike måter.

Det tar tid å få time, men dersom det haster er resepsjonistene supre til å finne time på dagen.

Kunnskapsrik lege og herlig væremåte

Hanne May er en dyktig og erfaren lege. Hele familien bruker henne som fastlege og vi har stor tillit til henne. Er flink til å informere. Hun møter oss alltid med et smil og tar seg god tid under konsultasjonen.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Er flink til å snakke åpent og profesjonelt om helsetilstanden og hva som er med på påvirke helsen. Jeg opplever henne som en kompetent lege.

Forståelsesfull og kompetent

En fastlege jeg har full tillit til. Blir alltid møtt med forståelse og trygghet. Kunne ikke vært mer fornøyd både for meg selv, og barna mine.