Hanne May Helvig Hetland

Hanaveien 17 4327 Sandnes
Hanne May Helvig Hetland er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hanne May Helvig Hetland

Kan ikke anbefales

En lege med temperament. Har aldri opplevd en så humørsyk lege. Har ved to anledninger opplevd henne nedlatende og hissig. Hører ikke etter og har allerede bestemt seg for diagnose og behandling før jeg får åpnet munnen.

Varierende

Av og til kan hun være smilende og hjelpsom, andre ganger sur og kjeftete. Jeg har opplevd at hun har fulgt etter meg ut i gangen og sagt ting om og om igjen i en sur tone som jeg ikke har spurt om engang.

Verdens beste lege

Hanne May er en helt fantastisk lege! Hun har stått på og hjulpet meg gjennom masse. Hun gjør alt for pasienten! Så jeg anbefaler virkelig henne! Både til psykiske og fysiske plager :-) tar seg alltid god tid og lytter!

Eneste å utsette på er resepsjonen. Tar eeeeeevigheter å få svar på telefonen. Å når en bestiller time kan d fort vær en mnd til timen.

Men Hanne May som lege, magisk!!!

Anbefales ikke

Har alltid dårlig tid. Dårlig å lytte på det jeg har å si og føler ikke jeg får svar på det jeg lurer på, sitter ofte igjen med like mange spørsmål som før jeg kom.
Har liten psykologisk innsikt og føler ikke jeg blir tatt på alvor.

Legesekretærene er ikke mye serviceintillt. De er ufine på telefonen når jeg ringer å skal ha time. Dette gjelder flere av de. Dette bør absolutt skjerpes!!

Vurderer bytte av fastlege

Opplevde å bli "overkjørt" og slapp ikke til med et eneste spørsmål ved siste besøk. Hun hadde bestemt seg på forhånd hva som var galt og hva som var behandlingen, og jeg følte meg bare "satt på plass". Fikk litt sånn "beklager at jeg er syk"-følelse, med ønske om å bare komme meg ut så fort som mulig.
Selv om mye behandling og medisin handler om kjemi eller papirskriving, forventer jeg at en fastlege skal ta meg på alvor og lytte, og i det minste spør hvordan det går.
Har brukt denne legen i mange år, og noen ganger går det veldig bra, andre ganger oppleves hun som arrogant og påståelig.
Når jeg går til lege, ønsker jeg å bli behandlet med respekt. Ikke som om jeg er i veien eller et problem.