Julian Ruben N Denil

Autorisasjon (2020)

Julian Ruben N Denil er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Julian Ruben N Denil

Sjelden 10/10 fastlege i midten av en legekrise

Dyktig og empatisk lege som, kanskje pga sin unge alder, ikke enda er brutt ned av sprengt kapasitet. Denne legen anbefales på det sterkeste etter alt for mange uheldige opplevelser i det norske helsevesenet.

Tar ting seriøst!

Fantastisk lege, første gang jeg føler meg hørt og han tar problemene mine seriøst!

Absolutt beste legeopplevelsen jeg har hatt!
Er tålmodig selv hvis jeg er litt nervøs:)

Er også ikke vanskelig å få time hos han, etter min erfaring!

Ein fantastisk lege

Eg kan vere litt engsteleg når det gjeld helse, og har hatt mange dårlege erfaringar med legar som ikkje heilt klarte å sjå meg. Dr Denil tok godt imot meg frå første stund, lytta til meg, var empatisk, sakleg, høfleg, flink til å kommunisere og utruleg tillitsvekkande. Han tar seg god tid og svarer på alle spørsmål uansett kor dumme. Han er oppdatert på medisinsk kunnskap og forklarer godt. Han tar meg på alvor, men eg føler han ikkje gjer fleire undersøkingar og tiltak enn det som er medisinsk nødvendig. Han klarer i staden å ivareta meg som eit heilt menneske (inkludert livsstil og personlegheit) og ikkje sykeleggjere det som ikkje treng å bli sykeleggjort. Han er tydeleg på korleis vidare oppfølging skal vere, og han held det han lover.
Rett og slett den beste legen eg nokonsinne har hatt.

Imøtekommende og tar seg god tid

Vår erfaring med Julian er at han tar seg tid til å sette seg inn i problemstillinger og tar deg seriøst. Han har også kontroll over journalen. Han er høflig, hyggelig og utrolig flink til å snakke med barn. Anbefales både til store og små.

Utrolig flink, trygg og et fint menneske

Veldig flink fastlege! Han er veldig omsorgsfull, jeg føler jeg blir tatt på alvor og han er god til å lytte. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. I tillegg er han veldig kunnskapsrik som gjør at du vet han gjør en god jobb og er til å stoles på. Tusen takk for all god hjelp og støtte, du er fantastisk!