Kurbadet Legesenter

Akersgt. 74 0180 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kurbadet Legesenter

Norges beste fastlege!

Lege: Helene Berglund Skrevet

Har gått til Helene i 20 år og har anbefalt henne til familie og venner som fortsatt går der. Helene har fulgt meg fra ny student, til mor med barn og gjennom alvorlig sykdom. Mannen min og barna går også til henne. Hun er faglig dyktig, nøye og flink til å lytte. Det hender hun er forsinket, men det er fordi alle får den tiden de trenger. Kurbadet har gode systemer for booking av time og ikke minst nødtimer via Sms. Det har jeg forstått er sjeldent.

Beste legen jeg har hatt :-)

Lege: Julian Ruben N Denil Skrevet

Julian er en ordentlig flink lege. Beroliger og gir gode råd. Er også veldig fornøyd med digital timebestilling og kommunikasjon, samt at man ikke må ha time for å få hjelp fra laben, eksempelvis for å ta vaksine eller fjerne sting.

Tar deg på alvor

Lege: Julian Ruben N Denil Skrevet

Flink og omsorgsfull. Han får meg til å føle meg sett. Han er grundig og dyktig og jeg føler han tar seg tid selv om jeg vet at de alltid er presset på tid.

Kommer aldri til å bytte

Lege: Helene Berglund Skrevet

Helene Berglund er den beste legen jeg har vært borti. Hun lytter og tar meg på alvor, selv når angsten tar overhånd. Flere venner har fått henne som fastlege etter at jeg anbefalte henne, og de er også svært fornøyde.

Jeg holdt faktisk ut med en vikar som var helt forferdelig å ha med å gjøre i 1 år, kun fordi jeg visste at dr. Berglund skulle komme tilbake. Så dyktig er hun!

Løsningsorientert, Grundig, Kunnskapsrik, Reflektert

Lege: Julian Ruben N Denil Skrevet

Ekstremt flink, lytter og gir konstruktiv tilbakemelding. Det er tydelig at han er oppdatert på den nyeste forskningen og kunnskapen.

Dette er en Pluss-tjeneste.