Kurbadet Legesenter

Telefonnummer23 35 30 5023 35 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Akersgt. 74 0180 Oslo

Siste vurderinger av Kurbadet Legesenter

Fornuftig og omsorgsfull

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Har hatt Alexander som fastlege i ca åtte år. Har ikke tenkt å bytte selv om jeg har flyttet langt ut av sentrum.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Ruud Skrevet

Kunnskapsrik og oppdatert på medisiner, regelverk etc. Veldig bra lege og kjempe fornøgd etter å ha hatt henne som fastlege i ca 15 år

Nøktern og kunnskapsrik lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Leste gjennom anmeldelsene her nå, veldig varierende. Tror dette kan ha sammenheng med hvilke forventninger man har til en fastlege. Alexander er svært kunnskapsrik på diagnoser og medisiner, langt over gjennomsnittet på fastleger. Han kommuniserer nøkternt og kortfattet, ikke noe dilldall. Derfor kan han nok virke som brå på de som er ute etter en forståelsesfull og "psykologaktig" lege. Jeg forstår derfor godt at mange kan oppfatte ham som fjern og "rar", men jeg tror at det er feil at det kommer fra manglende vilje eller ønske om å hjelpe - det er bare at han er litt "nerd". Da det var mistanke om at jeg hadde en alvorlig sykdom så stilte han opp langt utenfor det som er å forvente av en fastlege, ringte til og med å hørte hvordan det gikk. Dersom du vil ha en veldig intelligent lege som er litt eksentrisk, men som gir deg konkret og instrumentell hjelp du trenger så er dette legen for deg, din egen Dr.House (tv-serien). Alltid mulig å få time, medium hyggelige kontorpersonale.

Dyktig og kunnskapsrik lege.

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Alexander har hjulpet meg med alt fra psykisk til fysisk helse, alltid hørt på problemene og plagene mine. Har alltid gode råd på lur og tar pasientens ønsker i betraktning! 5/5

Trygg og kunnskapsrik, anbefales

Lege: Helene Berglund Skrevet

Jeg har hatt Helene Berglund som fastlege i 11 år og er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte og ta folk alvorlig. Alltid god oppfølging i tillegg til at hun er en varm og hyggelig person. Anbefales på det sterkeste!