Kurbadet Legesenter

Akersgt. 74 0180 Oslo

Siste vurderinger av Kurbadet Legesenter

Til stede, empatisk, lyttende, intelligent, kunnskapsrik og hun har mot til å si at dette vet jeg ikke noe om eller Jar

Lege: Lisbeth Homlong Skrevet

Jeg opplever Lisbeth Homlong som tilstedeværende, empatisk og lyttende i møte med meg som pasient. Hun virker intelligent og kunnskapsrik. Ikke alle leger tør si «dette vet jeg ikke noe om» eller «dette har jeg ingen erfaring med». For meg oppleves det tillitsvekkende når fagfolk kjenner sitt kompetansenivå og står for det.

Jeg føler meg trygg og meget godt ivaretatt med Lisbeth Homlong som fastlege.

Dårlig kjemi

Lege: Alexander Wahl Skrevet

To ganger har jeg vært hos Alexander og begge ganger med hensikt om å få en henvisning.
Den ene gangen ønsket jeg henvisning til psykolog, men fikk beskjed om at det var nok ikke så sannsynlig at jeg fikk noen hjelp der. Problemene mine var for små. Det løste seg da jeg fortalte at jeg hadde forsikring.... Det er mulig at det er realistisk, men jeg følte meg ikke akkurat noe høyere i hatten etter denne avvisningen.
Andre gangen ønsket jeg også en henvisning til utredning av en smertefull tå. Det fikk jeg heller ikke. Jeg fikk noen gode råd der i mot, men i bunn og grunn følte jeg at han ikke lyttet etter mitt behov.
Jeg og Alexander hadde ingen god kjemi, men det kan det godt være at andre har. Jeg opplever at han har faglig god kompetanse, men jeg følte meg hver gang som en byrde for helsevesenet når jeg gikk ut døra hans (det tror jeg ikke kan stemme - jeg er i kontakt med helsevesenet toppen en gang årlig).
Jeg for min del byttet til en anne lege.

Trygg og reflektert lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Dr. Wahl. Han går grundig tilverks og tar nødvendige prøver. Han er kunnskapsrik og hyggelig person som jeg vil anbefale.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Alltid trygg og har full tillit til dr. Wahl. Han tar nødvendige tester og følger opp resultatene på en svært tillitsvekkende måte. Det gir trygghet og reduserer uro og bekymringer hos meg som pasient.

Oversett av legen

Lege: Anne Ruud Skrevet

Får raskt time ved legesenteret. Ba om henvisning, men fikk verken det eller hjelpen jeg trengte. Ble sendt ut av kontoret uten å få en klarhet. Kommer til å bytte til en annen fastlege på grunn av denne opplevelsen.