Kurbadet Legesenter

Telefonnummer23 35 30 5023 35 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Akersgt. 74 0180 Oslo

Siste vurderinger av Kurbadet Legesenter

Flink, grundig og hyggelig lege

Lege: Anne Ruud Skrevet

Anne Ruud har vært min fastlege i mange år. Hun virker faglig sterk og er engasjert i pasientene. Er grundig og inngir tillit. Hun er hyggelig og lett å prate med.

Hyggelig og lyttende

Lege: Mette Brekke Skrevet

Har hatt Mette Brekke som fastlege i flere år. Har vært veldig fornøyd. Hun gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid og har god oversikt over journal.

Fornuftig og omsorgsfull

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Har hatt Alexander som fastlege i ca åtte år. Har ikke tenkt å bytte selv om jeg har flyttet langt ut av sentrum.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Ruud Skrevet

Kunnskapsrik og oppdatert på medisiner, regelverk etc. Veldig bra lege og kjempe fornøgd etter å ha hatt henne som fastlege i ca 15 år

Nøktern og kunnskapsrik lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Leste gjennom anmeldelsene her nå, veldig varierende. Tror dette kan ha sammenheng med hvilke forventninger man har til en fastlege. Alexander er svært kunnskapsrik på diagnoser og medisiner, langt over gjennomsnittet på fastleger. Han kommuniserer nøkternt og kortfattet, ikke noe dilldall. Derfor kan han nok virke som brå på de som er ute etter en forståelsesfull og "psykologaktig" lege. Jeg forstår derfor godt at mange kan oppfatte ham som fjern og "rar", men jeg tror at det er feil at det kommer fra manglende vilje eller ønske om å hjelpe - det er bare at han er litt "nerd". Da det var mistanke om at jeg hadde en alvorlig sykdom så stilte han opp langt utenfor det som er å forvente av en fastlege, ringte til og med å hørte hvordan det gikk. Dersom du vil ha en veldig intelligent lege som er litt eksentrisk, men som gir deg konkret og instrumentell hjelp du trenger så er dette legen for deg, din egen Dr.House (tv-serien). Alltid mulig å få time, medium hyggelige kontorpersonale.