Kurbadet Legesenter

Akersgt. 74 0180 Oslo

Siste vurderinger av Kurbadet Legesenter

En god fastlege gjennom hele livet

Lege: Mette Brekke Skrevet

Jeg har hatt Mette Brekke som fastlege så lenge jeg kan huske og det har kun vært en positiv opplevelse. Jeg opplever at jeg får riktige diagnoser og medisiner i tillegg til god oppfølging og rask ekspedering av resepter ved bestilling på SMS. Dersom hun ikke er tilgjengelig, er det alltid noen leger på Kurbadet Legesenter som kan hjelpe deg videre. Jeg anbefaler Mette på det sterkeste.

Anbefales ikke

Lege: Helene Berglund Skrevet

Var ikke fornøyd så byttet etterhvert. Føltes ikke som hun lyttet, og virket som hun hadde det travelt.

Empatisk, hyggelig og omsorgsfull

Lege: Mette Brekke Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Mette ser hele mennesket, ikke bare det kliniske eller diagnosen. Hun er alltid hyggelig og vennlig. Hun vet hvordan hun skaper en god relasjon med pasientene sine. Hun lytter og tar alltid på alvor mine eller barnas problemer og utfordringer. Hun er nok alltid noe forsinket med timene sine, men til gjengjeld tar hun seg den tiden hun trenger under konsultasjonen. Anbefaler henne!

Kald, uinteressert og distansert.

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Møter ikke pasienten på en god måte. Kald, uinteressert, distansert. Skaper ikke tilit. Virker som han er mest interessert i å få deg kjappest mulig ut av kontoret.

Rekommenderas inte

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Jag känner att han inte lyssnar och ser efter mina behov som patient. Jag skulle inte rekommendera doktor Wahl, då jag ofta går därifrån med en klump i magen och känner att jag inte fått den hjälp jag behöver.