Kurbadet Legesenter

Akersgt. 74 0180 Oslo

Siste vurderinger av Kurbadet Legesenter

Trygg og reflektert lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Dr. Wahl. Han går grundig tilverks og tar nødvendige prøver. Han er kunnskapsrik og hyggelig person som jeg vil anbefale.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Alltid trygg og har full tillit til dr. Wahl. Han tar nødvendige tester og følger opp resultatene på en svært tillitsvekkende måte. Det gir trygghet og reduserer uro og bekymringer hos meg som pasient.

Oversett av legen

Lege: Anne Ruud Skrevet

Får raskt time ved legesenteret. Ba om henvisning, men fikk verken det eller hjelpen jeg trengte. Ble sendt ut av kontoret uten å få en klarhet. Kommer til å bytte til en annen fastlege på grunn av denne opplevelsen.

Ypperlig kommunikator og problemløser

Lege: Anne Ruud Skrevet

Er en fantastisk lege med mye kunnskap og ydmykhet, tilstedeværende, som kontruktivt leter etter løsning sammen med meg som pasient. En god kommunikator er essensielt når jeg er hypersensitiv og allergisk, som min familie er. Da blir det mye leting og uvisshet. Hun bidrar til å løse problemene effektiv med prøving og feiling og å ta problemene seriøst, hvor andre leger har vært mindre helhetlig og lyttende og forlenget sykdomsperiode med sine raske konklusjoner med fokus på separate symptomer. Løsning blant annet med vaksinasjon. En slik lege er gull verdt

ingen kommunikator og nedlatende

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Pluss at han er direkte og ærlig. Nedlatende og latterliggjøring av pasient er langt fra ok, første gang hos noen lege og sjokkerende. Lite interessert i mitt syn og opplevelse som pasient av egen sykdom, virker kunnskapsrik som lege men ikke en som kan behandle komplekse sykdommer som krever mer at pasienten bidrar. Ser kun på enkelt symptomer og lytter ikke, i et komplekst sykdomsbilde hvor spesialister på området behandler det jeg har symptomer på. En slik lege kan forlenge et sykdomsforløp for en pasient, og heller legge til problem med sine raske konklusjoner. Ø-hjelps time og å ikke kjenne pasienten får komme han til gode.

Kurbadet legesenter og Lege Anne Ruud er forøvrig mitt faste legesenter, og jeg synest de gjør en fantastisk jobb. Ryddige, effektive og vennlige.