Aida Kevelj Klafstad

Autorisasjon (2011)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Aida Kevelj Klafstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aida Kevelj Klafstad

Enestående!

Aida er en fantastisk fastlege. Hun er empatisk, lytter og følger med, og trygger. Hun er alltid flink på å forklare grundig hvorfor og hvordan hun går videre med ting. Anbefaler henne på det sterkeste!

Den beste fastlegen!

Aida er virkelig den beste fastlegen jeg har vært borti. Hun er svært dyktig, empatisk og et godt med-menneske. Jeg har vært hos henne med flere forskjellige problemstillinger, både psykisk og fysisk helse, og blir alltid tatt på alvor og får veldig god hjelp. Hun lytter, ser opp fra pcen og inkluderer meg i alle sine tanker. Dersom det er noe hun ikke kan selv er hun god til å innrømme dette, og henvise videre. Det føles veldig trygt. Skulle virkelig ønske hun kunne være fastlegen min også etter studietiden.

Beste legen jeg har hatt

Aida er hyggelig, imøtekommende og tar deg på alvor når du kommer til henne. Var hos henne et par ganger for både fysiske og psykiske plager, og fikk alltid bra oppfølging. 10/10

Fantastisk lege!

Skulle ønske jeg kunne fortsette med Aida som fastlege etter studietiden. Hun er en lege som tar deg på alvor, lytter og gir seg ikke før hun har funnet en løsning. Psykisk helse står også høyt på agendaen hos Aida, og jeg er svært takknemlig for de årene Aida har vært min fastlege.

Lyttende, varm, konkret

En lege som lytter, forklarer og gir råd. Hun er dyktig og gjør at du føler deg sett og hørt uansett hva det måtte være.