Aida Kevelj Klafstad

Autorisasjon (2011)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Aida Kevelj Klafstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aida Kevelj Klafstad

Veldig hyggelig og forståelsesfull

Etter første time hos Aida sitter jeg igjen med et veldig godt inntrykk. Hun var hyggelig og forsto problemene mine, og hadde gode løsninger. Anbefales!:)

Direkte, forståelsesfull og behagelig

Veldig fornøyd med første møte med Aida. Hun fremstår lyttende og forståelsesfull, samtidig som hun forklarer godt og gir tydelige råd og gode forklaringer. En av de beste fastlegetimene jeg har vært på.

Det tar litt tid å komme gjennom telefonkøen, men SIO har en ordning der de ringer tilbake så du slipper å vente i telefonen.

Ventetiden for å få time kan være lang, som på de fleste legekontorer i Oslo. Jeg fikk en time etter 3 uker.

Rolig, forståelsesfull og omstendelig

Jeg har vært hos henne flere ganger, og jeg syntes hun er helt fantastisk. Hun er alltid rolig, forståelsesfull og og setter seg godt inn i hva du forteller selv om det ikke er "liv og død" problemer. Følte at hun virkelig tok seg tid til meg, og følte meg veldig sett. Hun oppleves veldig omsorgsfull og jeg føler jeg ble tatt seriøst. Har vært innom pga. typiske kvinnehelse-problemer og hun har henvist videre og gjort det hun kan for at ting skal kunne løses. Anbefales på det sterkeste.

Blandede inntrykk

Stort sett virker hun som en dyktig lege! Men jeg opplevde å bli møtt med bastante og unyanserte påstander og ble snakket til som om jeg var dum og urimelig da jeg kom med en personlig bekymring - noe som dessverre trekker kraftig ned vurderingen.

Ikke møtt

Dro til Aida for noen helseproblemer, men ble ikke tatt seriøst. Dette visste seg senere å være kronisk sykdom, med stor innvirkning på livet mitt mtp fremtid og jobb. Fikk ikke henvisning til sykehus før 2 mnd etter opprinnelig time, og etter noen måneder med behandling ønsket jeg sykemelding fra jobb et par uker, da dette ble mye på siden av behandling og masterstudier. Hun mente dette var min egen feil, som hadde tatt på meg for mye og ville ikke gi meg sykemelding. jeg måtte bytte fastlege for å føle meg møtt og bli tatt på alvor