Kristina Sigrid Spro

Autorisasjon (2015)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kristina Sigrid Spro er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristina Sigrid Spro

Fornøyd, men lang ventetid

Det er lang ventetid, kan tenke rundt 1 måned, kanskje mer for å få time.
Veldig bra tilbud for studenter.

En fantastisk lege!

Har hatt Kristina som fastlege i et par år, og har vært så utrolig fornøyd. Bytter kun fordi jeg ikke lenger er student, og dermed ikke kan beholde legen min hos SiO Helse.

Jeg opplever henne som en trygg person og kunnskapsrik lege, og hun har en god positiv energi. Tar seg tid til å lytte og forstå pasientens opplevelser og tanker, samtidig som hun er fremtidsrettet og opptatt av hva som kan gjøres for at ting kan bli bedre.

Setter stor pris på at hun har trodd på meg og tatt det jeg sier på alvor. Det har ført til at jeg ble utredet, diagnostisert, og nå får hjelp til å håndtere min nevroutviklingsforstyrrelse slik at hverdagene blir lettere.

Opplever at hun har sett meg som et helt og sammensatt menneske.

Lange ventetider for vanlig legetime, men mulighet for å få hjelp på dagen når det er virkelig nødvendig.

Beste fastlege jeg har hatt

Fantastisk fastlege, anbefales på det varmeste. 10/10! Synd hun kun er fastlege for SiO studenter, skulle gjerne hatt henne som lege fremdeles

Eneste negative er at det var lang ventetid og telefontid (som naturligvis ikke er hennes feil)

Beste legen jeg noensinne har hatt

Spro er lyttende, tar seg tid til deg, er kunnskapsrik og støttende. Når jeg kom tilbake for oppfølging av nye medisiner virket hun genuint glad på mine vegne at alt hadde gått så fint. En veldig hyggelig lege som er lett å prate med. Det eneste negative er at SiO-leger generelt har litt lang ventetid og at jeg ikke lenger kan ha Spro som fastlege etter endte studier.

Vennlig, oppdatert, omsorgsfull

Fastlegen min i 3 år.
Kroniske psykiske plager

Da jeg kom til Kristina var jeg diagnostisert, men fungerte dårlig i hverdagen. Jeg hadde inntrykk av at jeg hadde slitt ut alle muligheter.
Jeg delte dette med Kristina, og la ut om historikken min. Hun lyttet til meg, tok notater, stilte meg spørsmål og viste forståelse og omsorg. Hun var godt oppdatert og informerte meg umiddelbart om behandlingstilbud og muligheter som kunne være relevante for meg. Vi tok alle avgjørelser sammen, og hun var svært behjelpelig med henvisninger.

Jeg følte ikke at jeg måtte være min egen advokat, hun fylte denne rollen selv.

Hun var rask og effektiv med lab analyser og svar, og fulgte disse opp med timer og informasjon.

En trygg og fin lege som det er leit å måtte gå fra ettersom jeg ikke lenger er student, og hun jobber på SiO Helse. Ekstra stas at SiO har videosamtale og er elektronisk tilgjengelige for spørsmål og booking!