Morten Hovdet

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (2002)

Finnøy Legekontor Telefonnummer51 71 42 0051 71 42 ...
Judabergvegen 6 4160 Finnøy
Morten Hovdet er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Morten Hovdet

Kunnskapsrik og hyggelig

Flink lege, mye kunnskap, ryddig og grei. Han er effektiv, grundig å rask. Til å stole på. Anbefales på det sterkeste.

Usikker

Veldig lite psykologisk, og lite forståelig. Burde vært flinkere til å forklare. Er pessimistisk, skriver om pasienten på en svært negativ måte. Klarer ikke å forklare selv hva han skriver. Blir tung når man går ut fra kontoret hans. Han er usikker på hvordan han skal hjelpe på rett måte. Forvirrende.

Trygg, god, hjelpsom lege

Morten Hovdet har vore min fastlege gjennom fleire år.
Eg kjenner meg heilt trygg på han som lege. Flink til å lytta, forstå, hjelpa og støtta meg som pasient. Fylgjer meg godt opp. Er det noko som han ikkje kan gje hjelp med, so er han snar med å hjelpa med henvisning til spesialist og sjukehus.
Har vore ein ypperlig god fastlege for meg.

Forrvirrende

Han bruker mange ord uten at han egentlig sier noe. Han virker usikker, noe som ikke er særig betryggende for pasienten. Han kommer feks med en mulig løsning, viser det fram osv for å så senere snakke seg selv bort fra dette. Man slipper ikke til selv, men virker til tider som han forventer at pasienten selv skal ha løsningen. Er flink å ringe sykehus, noe jeg tenker er bra for da får man innblikk fra en spesialist og nye øyer på saken. Kan hende han egentlig er dyktig i faget sitt, men det kommer dårlig frem. Han er forrvirrende og usikker og vanskelig å kommunisere med. Har opplevd flere ganger å gå ut med flere spørsmål enn man kom inn med.

Flink og støttende

Jeg er faktisk veldig fornøyd med denne legen. Føler absolutt jeg blir tatt på alvor. Han virker av og til litt usikker på sine egne vurderinger, og dette trekker med. Men samtidig er han veldig åpen og virker oppriktig opptatt av at jeg skal føle at jeg blir godt fulgt opp.