Finnøy Legekontor

Judabergvegen 6 4160 Finnøy

Siste vurderinger av behandlere ved Finnøy Legekontor

Usikker

Lege: Morten Hovdet Skrevet

Veldig lite psykologisk, og lite forståelig. Burde vært flinkere til å forklare. Er pessimistisk, skriver om pasienten på en svært negativ måte. Klarer ikke å forklare selv hva han skriver. Blir tung når man går ut fra kontoret hans. Han er usikker på hvordan han skal hjelpe på rett måte. Forvirrende.

Trygg, god, hjelpsom lege

Lege: Morten Hovdet Skrevet

Morten Hovdet har vore min fastlege gjennom fleire år.
Eg kjenner meg heilt trygg på han som lege. Flink til å lytta, forstå, hjelpa og støtta meg som pasient. Fylgjer meg godt opp. Er det noko som han ikkje kan gje hjelp med, so er han snar med å hjelpa med henvisning til spesialist og sjukehus.
Har vore ein ypperlig god fastlege for meg.

Trygg og dyktig

Lege: Oda Henriette Benjamin Reite Skrevet

Besøk henne flere ganger. Er veldig profesjonell, dyktig og flink. Anbefaler henne som fast lege som følger pasientene sine.

Tillitsfull!

Lege: Oda Henriette Benjamin Reite Skrevet

Tilliten og respekten er der. Hun virker behagelig. Er litt for rask til å sende henvisninger uten at det er nødvendig, og uten at pasienten ønsker det selv. Er alltid venting før man kommer inn til timen. Er vanskelig å tolke hvordan legen oppfatter pasienten, hva slags inntrykk legen får. Det er også vanskelig å være åpen hos henne.

Forrvirrende

Lege: Morten Hovdet Skrevet

Han bruker mange ord uten at han egentlig sier noe. Han virker usikker, noe som ikke er særig betryggende for pasienten. Han kommer feks med en mulig løsning, viser det fram osv for å så senere snakke seg selv bort fra dette. Man slipper ikke til selv, men virker til tider som han forventer at pasienten selv skal ha løsningen. Er flink å ringe sykehus, noe jeg tenker er bra for da får man innblikk fra en spesialist og nye øyer på saken. Kan hende han egentlig er dyktig i faget sitt, men det kommer dårlig frem. Han er forrvirrende og usikker og vanskelig å kommunisere med. Har opplevd flere ganger å gå ut med flere spørsmål enn man kom inn med.