Finnøy Legekontor

Judabergvegen 6 4160 Finnøy

Siste vurderinger av behandlere ved Finnøy Legekontor

Flink

Lege: Oda Henriette Benjamin Reite Skrevet

Byttet til henne for noen år siden, var ganske flink og virker som hun lytter og "bryr" seg om pasientene sine

Usikker

Lege: Morten Hovdet Skrevet

Veldig lite psykologisk, og lite forståelig. Burde vært flinkere til å forklare. Er pessimistisk, skriver om pasienten på en svært negativ måte. Klarer ikke å forklare selv hva han skriver. Blir tung når man går ut fra kontoret hans. Han er usikker på hvordan han skal hjelpe på rett måte. Forvirrende.

Trygg, god, hjelpsom lege

Lege: Morten Hovdet Skrevet

Morten Hovdet har vore min fastlege gjennom fleire år.
Eg kjenner meg heilt trygg på han som lege. Flink til å lytta, forstå, hjelpa og støtta meg som pasient. Fylgjer meg godt opp. Er det noko som han ikkje kan gje hjelp med, so er han snar med å hjelpa med henvisning til spesialist og sjukehus.
Har vore ein ypperlig god fastlege for meg.

Trygg og dyktig

Lege: Oda Henriette Benjamin Reite Skrevet

Besøk henne flere ganger. Er veldig profesjonell, dyktig og flink. Anbefaler henne som fast lege som følger pasientene sine.

Tillitsfull!

Lege: Oda Henriette Benjamin Reite Skrevet

Tilliten og respekten er der. Hun virker behagelig. Er litt for rask til å sende henvisninger uten at det er nødvendig, og uten at pasienten ønsker det selv. Er alltid venting før man kommer inn til timen. Er vanskelig å tolke hvordan legen oppfatter pasienten, hva slags inntrykk legen får. Det er også vanskelig å være åpen hos henne.