Finnøy Legekontor

Telefonnummer51 71 42 0051 71 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Judabergvegen 6 4160 Finnøy

Siste vurderinger av Finnøy Legekontor

En flink og kunnskapsrik lege:)

Lege: Oda Henriette Benjamin Reite Skrevet

En fastlege som man blir møtt med respekt og tillit! Forklarer på en god og forståelig måte. Ønsker å hjelpe pasienten best mulig, og tar pasienten på alvor. Er positiv mtp. god journalføring. Er lett å spørre hvis man lurer på noe. Rolig og behagelig. Henriette er en flink, dyktig og kunnskapsrik lege:)

Stressa og forvirra lege.

Lege: Morten Hovdet Skrevet

En lege som fort blir stressa og forvirra. Han hører ikke på pasienten, men kjører bare "sitt eget løp". Får ikke respekt hos Hovdet, og kommunikasjon er heller ikke lett hos han, da får man ikke noe tillit. Har ikke evne til å lytte til pasientens behov. En lege man ikke føler seg komfortabel med. Han er fastlege som bør ta pasienten på alvor. Når han ikke gjør det, så blir det vanskelig for pasienten.

Forrvirrende

Lege: Morten Hovdet Skrevet

Han bruker mange ord uten at han egentlig sier noe. Han virker usikker, noe som ikke er særig betryggende for pasienten. Han kommer feks med en mulig løsning, viser det fram osv for å så senere snakke seg selv bort fra dette. Man slipper ikke til selv, men virker til tider som han forventer at pasienten selv skal ha løsningen. Er flink å ringe sykehus, noe jeg tenker er bra for da får man innblikk fra en spesialist og nye øyer på saken. Kan hende han egentlig er dyktig i faget sitt, men det kommer dårlig frem. Han er forrvirrende og usikker og vanskelig å kommunisere med. Har opplevd flere ganger å gå ut med flere spørsmål enn man kom inn med.

Dyktig!

Lege: Oda Henriette Benjamin Reite Skrevet

Flink, virker faglig dyktig, har tid og forståelse og er interressert i å hjelpe på best mulig måte.

Flink og støttende

Lege: Morten Hovdet Skrevet

Jeg er faktisk veldig fornøyd med denne legen. Føler absolutt jeg blir tatt på alvor. Han virker av og til litt usikker på sine egne vurderinger, og dette trekker med. Men samtidig er han veldig åpen og virker oppriktig opptatt av at jeg skal føle at jeg blir godt fulgt opp.