Solveig Hovland

Hundvåg legesenter

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Solveig Hovland er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Solveig Hovland

Usympatisk. Virket som om hun hadde dårlig tid

Elendig kundesenter av legesektetær. Kverulerende og nedlatende ved timebestilling. En måneds ventetid på timebestilling.

Den beste legen jeg har hatt !

Solveig er svært dyktig som lege, profesjonell og ryddig til fingerspissene slik at du vet at du er i trygge hender, samtidig makter hun det veldig mange andre leger ikke alltid lykkes med : å fremstå som varm, menneskelig, og lyttende ( og ikke bare en som tid til 5 minutters konsultasjon fordi han/ hun har kø ). Solveig er en lege der du som pasient alltid føler at hun tar det du kommer med alvorlig, en utrolig dyktig og empatisk lege !

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Hun er alltid blid og imøtekommende, tar meg på alvor uansett hva det gjelder og er en veldig flink lege. Jeg har hatt mange leger rundt om i landet, men hun er den desidert beste. Kommer aldri til å bytte lege igjen

Faglig dyktig, empatisk og fornuftig.

Solveig kann faget sitt, hun er flinkå lytte og gjøre riktige vurderinger. Faglig dyktig og empatisk den beste fastlegen jeg har hatt.

Helt fantastisk lege og fantastisk vikarlege også

Bare helt super duper fantastisk flinke leger. De er så imøtekommende. Absolutt intet å utsette...