Solveig Hovland

Hundvåg legesenter

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Hundvåg legesenter
Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Solveig Hovland er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Solveig Hovland

Bedre lege skal man lete lenge etter

Solveig Hovland er både faglig flink og er veldig forståelsesfull og forklarer ulike problemstillinger på enkle måter. I tillegg er det lett å prate med henne og jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Ingen over, ingen ved siden av : Solveig er best !

Alle håper at man ikke må oppsøke lege(r) altfor mange ganger i livet.. og da helst grunnet lettere allmennplager som enkelt kan kureres med en resept. Men når plutselig ulykken inntreffer og du befinner deg i den mest sårbar posisjonen du har vært i, der legens kompetanse blir en kritisk faktor for veien videre mot å bli frisk - DA er Solveig Hovland legen alle fortjener og burde ha !!! Om du leser dette Solveig vil jeg du skal vite at du gjør en fantastisk jobb i ditt virke som lege. Solveig er en klippe av kyndighet, myndighet og profesjonalitet , samtidig som hun har personlige egenskaper som medmenneskelighet, empati og klokhet som vanskelig lar seg lære på medisinskolen. En lege som bidrar til å høyne nivået og sette standarden for resten av legestanden her i Norge ! :-)

Usympatisk. Virket som om hun hadde dårlig tid

Elendig kundesenter av legesektetær. Kverulerende og nedlatende ved timebestilling. En måneds ventetid på timebestilling.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Hun er alltid blid og imøtekommende, tar meg på alvor uansett hva det gjelder og er en veldig flink lege. Jeg har hatt mange leger rundt om i landet, men hun er den desidert beste. Kommer aldri til å bytte lege igjen

Faglig dyktig, empatisk og fornuftig.

Solveig kann faget sitt, hun er flinkå lytte og gjøre riktige vurderinger. Faglig dyktig og empatisk den beste fastlegen jeg har hatt.

Den beste jeg har hatt!! Helt fantastisk

Behagelig og rolig dame som tar vare på sine pasienter

dyktig lege

Jeg er en mann 59 år som har Solveig Hovland som fastlege. Hun er lyttende. Forklarer på en enkel måte sykdomsbilde. Hva hun kan gjøre og hva jeg selv må gjøre for å bedre tilstanden. Hun ingir tilitt.

Kjempe fornøyd!

Solveig Hovland er en utrolig flink og behagelig lege!

Fantastisk flink lege

Hun er både enormt flink og hyggelig og tar pasienten på alvor. Hun viser enorm interesse og hun kan anbefales på det aller sterkeste. :)

Meget dyktig lege

Har hatt solveig som fastlege i mange år. Også til mine barn.
Hun lytter, er flink til å forklare hvorfor hun tar de avgjørelsene hun tar. Tar seg god tid og er også flink til å sende videre når man har behov for spesial kompetanse.
Anbefales på det sterkeste, jeg bytter aldri fastlege.

Imøtekommende , hyggelig og tilgjengelig

Imponert. Får alltid komme til om jeg har en bekymring. Hun husker meg, viser at hun er interessert i eldre hendelser. Blir tatt seriøst. En lege jeg kan stole på! Sms tjenesten blir raskt besvart

Helt utrolig fantastisk dyktig lege:)

Hun er bare så flink lege som tar seg god tid til pasienten, flink til å kommunisere, komme med råd, hjelpe til når pasienten sliter psykisk, hyggelig, omsorgsfull, ser alltid det positive. Måten ting blir gjort på er bare helt enormt bra..

All ære og ros til Solveig Hovland.. :)

Tilgjengelig og tar deg på alvor

Føler meg av og til dum når jeg bestiller time, at jeg er hypokonder. Men hun får meg til å slappe av og jeg blir tatt seriøst. Hun forstår at jeg er bekymret. Rask til å avklare at jeg kan slappe av. Virker ærlig. Helt topp!

Dyktig og hyggelig

En veldig flink og hyggelig lege. Tar seg tid til å hjelpe deg når du er der :-)

Utrolig flink lege :-)

Jeg er kjempefornøyd med legen. Tar seg god tid, lytter og virkelig ser deg. Merker med en gang at hun har greie på det hun driver med. Er behagelig og omsorgsfull. Hun har alltid gjordt det rette for meg. Hun er også veldig flink til å spørre om jeg er enig, der hvor det er mulig. Med andre ord jeg kommer ikke til å bytte lege.

best på hundvåg legesenter

den desidert beste legen på hundvåg legesenter. ønsker du en kvinnelig lege kan hun absolutt anbefales

Kanongod Lege :)

Sympatisk lege som alltid har tid til deg og hører på hva du sier.
Flink til å finne ut hva som er galt, og bruker ekstra tid på og snakke med deg.