Solveig Hovland

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Solveig Hovland er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Solveig Hovland

Trygg og veldig flink

Har hatt Solveig Hovland som fastlege i rett over 10 år og kan si meg svært fornøyd, med både kommunikasjon, oppfølging og behandling generelt. Føler alltid god tillit her og tar seg tid å forklare ting på en bra måte. Føler meg samtidig veldig godt sett, og støttet. Er ikke vanskelig å ta opp noen problemstillinger i det hele tatt.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig fornøyd med Solveig som lege
Mange leger som har noe å lære om å være imøtekommende å lytte til pasienten.

Bedre lege skal man lete lenge etter

Solveig Hovland er både faglig flink og er veldig forståelsesfull og forklarer ulike problemstillinger på enkle måter. I tillegg er det lett å prate med henne og jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Ingen over, ingen ved siden av : Solveig er best !

Alle håper at man ikke må oppsøke lege(r) altfor mange ganger i livet.. og da helst grunnet lettere allmennplager som enkelt kan kureres med en resept. Men når plutselig ulykken inntreffer og du befinner deg i den mest sårbar posisjonen du har vært i, der legens kompetanse blir en kritisk faktor for veien videre mot å bli frisk - DA er Solveig Hovland legen alle fortjener og burde ha !!! Om du leser dette Solveig vil jeg du skal vite at du gjør en fantastisk jobb i ditt virke som lege. Solveig er en klippe av kyndighet, myndighet og profesjonalitet , samtidig som hun har personlige egenskaper som medmenneskelighet, empati og klokhet som vanskelig lar seg lære på medisinskolen. En lege som bidrar til å høyne nivået og sette standarden for resten av legestanden her i Norge ! :-)

Usympatisk. Virket som om hun hadde dårlig tid

Elendig kundesenter av legesektetær. Kverulerende og nedlatende ved timebestilling. En måneds ventetid på timebestilling.