Solveig Hovland

Hundvåg legesenter

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Solveig Hovland er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Solveig Hovland

Ingen over, ingen ved siden av : Solveig er best !

Alle håper at man ikke må oppsøke lege(r) altfor mange ganger i livet.. og da helst grunnet lettere allmennplager som enkelt kan kureres med en resept. Men når plutselig ulykken inntreffer og du befinner deg i den mest sårbar posisjonen du har vært i, der legens kompetanse blir en kritisk faktor for veien videre mot å bli frisk - DA er Solveig Hovland legen alle fortjener og burde ha !!! Om du leser dette Solveig vil jeg du skal vite at du gjør en fantastisk jobb i ditt virke som lege. Solveig er en klippe av kyndighet, myndighet og profesjonalitet , samtidig som hun har personlige egenskaper som medmenneskelighet, empati og klokhet som vanskelig lar seg lære på medisinskolen. En lege som bidrar til å høyne nivået og sette standarden for resten av legestanden her i Norge ! :-)

Usympatisk. Virket som om hun hadde dårlig tid

Elendig kundesenter av legesektetær. Kverulerende og nedlatende ved timebestilling. En måneds ventetid på timebestilling.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Hun er alltid blid og imøtekommende, tar meg på alvor uansett hva det gjelder og er en veldig flink lege. Jeg har hatt mange leger rundt om i landet, men hun er den desidert beste. Kommer aldri til å bytte lege igjen

Faglig dyktig, empatisk og fornuftig.

Solveig kann faget sitt, hun er flinkå lytte og gjøre riktige vurderinger. Faglig dyktig og empatisk den beste fastlegen jeg har hatt.

Helt fantastisk lege og fantastisk vikarlege også

Bare helt super duper fantastisk flinke leger. De er så imøtekommende. Absolutt intet å utsette...