Hundvåg legesenter

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Hundvåg legesenter

Faglig dyktig lege

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

Pål er veldig effektiv og tilgjengelig. Jeg og sønnen min har hatt flere besøk med forskjellige plager og har fått foreskrevet behandling som har hatt effekt umiddelbart.Anbefales på det sterkeste!!Enesten når du venter legen da ventetid kan bli lang!
Nå jeg må bestille time hos legen er utrolig/urealistisk lang telefonlinje,har vært når jeg venter på svar i mer enn 30min!!

Fantastisk fastlege

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

Han en utrolig dyktig lege som lytter til sine pasienter og kommer med gode råd og virker interresert i å høre på pasienten. Kan virkelig anbefale han.

Resepsjonen derimot virker sure, spesielt vis du ringer til den så føler man at man er til bry.

Lite pårørende- vennlig

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

Dårlig mottatt som sliten pårørende. Det er ikke bra når jeg sitter med de daglige utfordringene som legen tydeligvis ikke ser da pasienten ikke forteller.
Personalet i ekspedisjonen virker stresset og bør smile mer. De burde utvide telefontid.

god forstålse.

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

paal andré er et prakteksemplar på en lege!

De ansatte i resepsjonen derimot er dessverre ikke like prakteksemplarer, men heller i dårlig humør og lite hjelpsomme. Man får verken et hei eller et smil, og man føler seg til bry hvis man ringer legekontoret eller tar kontakt i skranken.

En lege som ser deg

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Jeg har vært svært fornøyd med Kristin Medhus som fastlege. Hun er imøtekommende og forståelsesfull, god kommunikasjon.

Jeg synes at hun ser meg, og tar seg tid til å kartlegge min situasjon/helse og finne løsninger. Positivt at hun har oppsummert på slutten av timen og spør om det er noe mer jeg lurer på eller som hun kan hjelpe med, da føler jeg meg godt ivaretatt.

Selv om det sikkert er en travel jobbhverdag med mange pasienter, synes jeg ikke at mine timer bærer preg av hastverk og stress for å ta imot neste pasient, noe jeg har opplevd hos andre leger. Veldig fornøyd!