Hundvåg legesenter

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Hundvåg legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Magdalena Irina Ibanescu Skrevet

Jeg har gått til Dr. Ibanescu med kroniske smerter, og jeg kan ikke uttrykke nok hvor takknemlig jeg er for måten hun har tatt meg på alvor. Fra første konsultasjon følte jeg meg sett og hørt. Hun tok seg god tid til å forstå min situasjon og mine bekymringer, og jeg fikk en grundig oppfølging som har gjort en stor forskjell for meg.

Dr. Magdalena Ibanescu er ikke bare faglig dyktig, men også svært omsorgsfull og empatisk. Hun har vært støttende gjennom hele prosessen og har gjort det tydelig at hun virkelig bryr seg om mine behov og min livskvalitet. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt hos henne, og jeg anbefaler henne på det varmeste til alle som søker en lege som lytter og viser genuin omsorg.

Trygg og effektiv

Lege: Nina Kallevik Skrevet

Legen er lyttende, rask og forståelsesfull. Hun løser det meste. Hun videresender meg til spesialister om nødvendig.
Jeg har full tillit til henne.

Den beste legen

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Den beste legen du kan ha
En veldig snill person, hun hjelper deg med alt hun kan og finner alltid det du trenger.

Fantastisk lege

Lege: Solveig Hovland Skrevet

Har hatt Solveig som fastlege hele livet. Hun er kunnskapsfull, imøtekommende og tar seg god tid til å forklare ting og får meg til å føle meg trygg og sett. Selv med mine minste bekymringer. Anbefaler henne på det sterkeste!

Flink

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Veldig flink til å sjekke opp og ivareta meg som pasient. Hun er rask med å sende meg videre for Mr/Ct hvis hun mistenker noe som ikke er normalt. Hos tidligere lege fikk jeg kun beskjed om at jeg må trene etter 2 besøk hos Kristin hadde vi gått gjennom ct/mr og det viste seg at noe ikke stemte så hun var rask med å ta dette videre.