Hundvåg legesenter

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Hundvåg legesenter

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Solveig Hovland Skrevet

Har gått til Solveig i nesten ti år snart. Opplever hun som veldig kunnskapsrik, dyktig og omsorgsfull. Hun tar seg alltid god tid til å lytte og tar det en sier på alvor. Kunne ikke blitt bedre.

Tolmodig og flink til å lytte

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Noen leger virker som om de bare vil ha deg ut så fort som mulig og «kaster» medisiner på deg i håp om at noe skal virke!
Hun er av den sorten som tenker på pasientens beste og bruker kunnskapen sin fornuftig og pragmatisk. Fremstår veldig empatisk

Faglig dyktig lege

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

Pål er veldig effektiv og tilgjengelig. Jeg og sønnen min har hatt flere besøk med forskjellige plager og har fått foreskrevet behandling som har hatt effekt umiddelbart.Anbefales på det sterkeste!!Enesten når du venter legen da ventetid kan bli lang!
Nå jeg må bestille time hos legen er utrolig/urealistisk lang telefonlinje,har vært når jeg venter på svar i mer enn 30min!!

Fantastisk fastlege

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

Han en utrolig dyktig lege som lytter til sine pasienter og kommer med gode råd og virker interresert i å høre på pasienten. Kan virkelig anbefale han.

Resepsjonen derimot virker sure, spesielt vis du ringer til den så føler man at man er til bry.

Lite pårørende- vennlig

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

Dårlig mottatt som sliten pårørende. Det er ikke bra når jeg sitter med de daglige utfordringene som legen tydeligvis ikke ser da pasienten ikke forteller.
Personalet i ekspedisjonen virker stresset og bør smile mer. De burde utvide telefontid.