Hundvåg legesenter

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Hundvåg legesenter

Dårlige erfaringer

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Misfornøyd med hennes kunnskap. Det virker ut som paracet er mirakelkuren som skal virke til alt.

Får heller min kjæreste til å få råd fra sin fastlege før en time bestilles her.

Fungerer til å skrive ut faste medisiner og til en hvis grad videre henvendelser.

Trygg og mye kunnskap

Lege: Kristin Medhus Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Kristin. Hun husker meg igjen hver gang jeg kommer innom, og husker alle problem stillingene jeg sliter med. Jeg føler meg ivaretatt av Kristin, hun hjelper med de små tingene som min tidligere lege ikke brydde seg om. Hun bruker god tid på pasientene sine og ser dem. Kan virkelig anbefale henne.

Dyktig fastlege! God kunnskap og omsorg/trygg med pasient

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

Paal bryr seg om pasienten, gir trygghet med sin kunnskap og forståelse. En veldig god fastlege. Resepsjon og sykepleiere har jeg gode erfaringer med, de hjelper så godt de kan i en travel hverdag. Legekontoret generelt, veldig bra!

Ser pasienten.

Lege: Paal Andre' Skjærpe Skrevet

Dyktig lege som ser pasienten og hva han/hun trenger. Pleier å gå raskt fra jeg ringer til jeg får time.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Solveig Hovland Skrevet

Har gått til Solveig i nesten ti år snart. Opplever hun som veldig kunnskapsrik, dyktig og omsorgsfull. Hun tar seg alltid god tid til å lytte og tar det en sier på alvor. Kunne ikke blitt bedre.