Anne Grete Rugland Husebye

Autorisasjon (1991)

Lura Legesenter AS Telefonnummer51 70 74 7051 70 74 ...
Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Anne Grete Rugland Husebye er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Anne Grete Rugland Husebye

Svært fornøyd !!

Har hatt mange leger gjennom tiden, men i over 10 år har jeg nå hatt Husebye. Det har vært utelukkende positivt, jeg får alltid god hjelp og forståelse. Av og til trenger vi å få klar beskjed om forhold vi kanskje selv må gjøre noe med, og det gjør hun på en fin og konstruktiv måte. Rask å henvise om det er noe det trengs annen ekspertise til.Har stor tillit til henne og setter pris på å ha en slik fastlege!

Ikke en lege for meg

Hun er sikkert en bra lege, men hun er ikke en "people person". Jeg misstrivdes hos Husebye, følte ikke hun brydde seg og at hun ikke prøvde å finne ut hva som var galt. Hadde også en vorte jeg ville fjerne en gang som jeg ikke fikk fjernet selv med midler fra apoteket å da sa hun bare at nei det var det ingenting hun kunne gjøre med. Det var på nippet til at jeg ikke ønsket å gå til legen selv jeg hadde behov for det. Jeg hadde verken behov for medikamenter eller sykemelding som jeg ser andre skriver her, følte bare hun var litt kald mot meg, og at det virket som om hun ville ha meg ut av kontoret før jeg fikk satt meg ned men som sagt, hun er sikkert en bra lege sån profesjonellt sett. Jeg endte opp med å bytte lege å er veldig fornøyd, fikk den hjelpen jeg ikke fikk av Husebye å angrer ikke et sekund på at jeg byttet lege, selv om det betyr en litt lengre kjøretur.

Veldig flott menneske

Anne Grete er en kjempe god lege og jeg skjønner ikke hvorfor hun har fått så mye kritikk. Det har nok ikke noe med henne og gjøre. Jeg er veldig fornøyd med hjelpen hun har gitt meg, og hun følger meg tett opp! Jeg har hatt mye i det siste, (sprukken blindtarm, spiseforstyrrelse kjevebetennelse osv.) og hver ga jeg kommer til legen har hun vært inne og lest på meg alt som har skjedd på sykehuset og sånn. For meg er hun en perfekt lege og jeg hadde blitt lei meg og jeg måtte bytte henne ut!

Godt fornøyd

Mine erfaringer med Husebye er utelukkende gode. Hun er rask og effektiv (er man veldig pratesyk selv så kan man kanskje oppleve at hun er litt FOR rask, men passer meg ypperlig) og tar meg og mine spørsmål på alvor, uten å krisemaksimere eller trekke forhastede konklusjoner. Skriver ikke ut sykemeldinger i tid og utid, noe jeg også liker. Prøv andre tiltak først, å være borte fra jobb er ikke alltid løsningen. Har også mine 3 barn hos henne, og føler hun hilser fint på barna og snakker bra med dem.
Syns hun kan mye om mange ting, og er det noe hun ikke kan alt om så er hun ydmyk om det og slår opp det hun trenger å finne ut.

Vurdere å bytte

Du bør helst ha en synlig sykdom hvis du skal besøke Huseby, skulle du lide av angst, utbrenthet, eller andre ikke psykiske plager så får du null hjelp. Du vil ikke få medikamenter, sykemelding i en overgangs fase for å bli frisk.