Anne Grete Rugland Husebye

Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Anne Grete Rugland Husebye er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Anne Grete Rugland Husebye

Ikke fornøyd

Har hatt Husebye som lege siden 2008 og har endelig byttet lege. Det eneste positive jeg har opplevd er at jeg fikk fjernet mandlene mine når jeg byttet til henne. Jeg føler meg ikke hørt og jeg gruer meg nesten til å kontakte henne. Jeg har forsøkt flere ganger å finne ut hvilken type mat jeg ikke tåler, og nå siste gang fikk jeg bare ett ark over mat jeg burde holde meg borte fra. ingen blodprøve eller undersøkelse. Jeg har problemer med tarmene, men hun har aldri tatt noe videre. Jeg måtte nesten tvinge henne til å skrive ut sykemelding for en dag når jeg hadde hjernerystelse og ikke skulle se på TV eller pc-skjerm, og jeg jobber på kontor. Jeg setter pris på en "streng" lege som ikke sykemelder folk her og der, men når jeg først ringer legen så er det ikke uten grunn.

Veldig flink!!

Bra tilnærming til problemer, ser etter løsninger og finner ut hva som er feil. Er i tillegg utrolig hyggelig :-)

God og tillitsvekkende

Jeg er superfornøyd med legen min.
Har hatt henne som lege i over 20 år, med unntak for perioder da hun har hatt permisjoner.
Har aldri vurdert å bytte fastlege, noe som tilsier at jeg er fornøyd ikke bare i ord men også i praksis.

En veldig god lege

Anne Grete Husebye er en hyggelig og flink lege. Hun er flink til å lytte og følger godt opp pasienten.

Svært fornøyd !!

Har hatt mange leger gjennom tiden, men i over 10 år har jeg nå hatt Husebye. Det har vært utelukkende positivt, jeg får alltid god hjelp og forståelse. Av og til trenger vi å få klar beskjed om forhold vi kanskje selv må gjøre noe med, og det gjør hun på en fin og konstruktiv måte. Rask å henvise om det er noe det trengs annen ekspertise til.Har stor tillit til henne og setter pris på å ha en slik fastlege!