Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Madlaklinikken DA

Autorisasjon (1991)

Madlaklinikken DA Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Norman Isaac Evbinmaharia Idehen er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Veldig flink fagman, elendig kundebehandling

Har brukt Norman i en god stund nå, må si at han er meget flink lege og ingen tvil at han er en høy utdannet person... Men når det gjelder å behandle en som pasient han bommer så fatal at han burde forholde seg som veterinær.

En lege skal IKKE :
- Var arrogant og sur over pasienten, gudommelig holdning er så outdated
- Var nedtalende og gjør narr av pasienten
- Se pasienten som en kjapp og enkelt inntekskilde

Jeg føler desverre at jeg ikke får noe positiv utbytte av hans behandling, legen skal vise minimal form for empati eller forståelse for pasienten.
En annen ting er den dårlig administrasjon der på det 'legesenter', virker som de ikke har peiling eller interesse for pasientene, enkelte damer på kontoret der har en "jeg hater deg så intens" holding at faktisk den psykologisk belastning av å vær der er verre enn selve behandlingen jeg lettet etter.
Doktor Norman har mye å lære som menneske, det er ofte fustrasjon og sinne jeg føler etter å ha vart hos han.

Ok lege

Denen legen er forståelsesfull og snill. Er kompetent og kan mye. Jeg byttet dessverre da han virket noe travel og ikke brukte mye tid meg. I tillegg oppga han at jeg skulle betale to ganger. Fikk følelsen at det var fort inn og fort ut.

Godt fornyd me legen

Han tar seg tid til å høre og anviser ytterlig undersøkelser der det er ting som er uklart.

God lege

Jeg har hatt Idehen til lege de siste 6 årene. Ikke ofte jeg har vært der, men de gangene jeg var der følte jeg med velkommen, ivaretatt og tatt på alvor. Han er professjonell og tilstede når vi snakker. Det går normalt fort å greit å være på legebesøk, og har ikke opplevd at hans uttale er til noen hindring. Han snakker bedre norsk enn min far som har bodd her i 40 år og kommer fra Danmark.

En rar lege

Han har vært min fastlege veldig lenge nå, men jeg har aldri vært fornøyd. Han virker ofte sur, jobber ganske sent, og virker snøvlete i talen. Glemmer hvorfor du har komt om du f.eks skal på kontroll. Han kan faget, men virker veldig utålmodig. Virker som han setter penger før pasienter. Av og til har det vært slik at jeg ikke har fått svar på spørsmål siden han da ikke har tid. Desverre var jeg så misfornøyd at jeg måtte bytte lege. ANBEFALES IKKE.