Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Madlaklinikken AS
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Norman Isaac Evbinmaharia Idehen er en av 115 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

sur sint å vanskelig å ha å gjøre med

hanglemmer resepter henvisniger han.vet ikke hvor jeg er kaldt inn.selv om det er han glemt selv om han har innkalt meg har nok for mange pasienter .hadde det ikke vært for jill hadde legesentret vært konkurs en hyggelig å en flink dame

Great doctor

Never felt uncomfortable with Dr Idehen. He is very understanding and sympathetic and takes every complaint very seriously. He will not just tell you to go home and take paracet but will give you practical advice when you are ill. Yes it is not always easy to get through to the office on the phone to book an appointment and sometimes you have to wait a while to see him. But when you do get to see him, you are guaranteed excellent service.

Veldig flink fagman, elendig kundebehandling

Har brukt Norman i en god stund nå, må si at han er meget flink lege og ingen tvil at han er en høy utdannet person... Men når det gjelder å behandle en som pasient han bommer så fatal at han burde forholde seg som veterinær.

En lege skal IKKE :
- Var arrogant og sur over pasienten, gudommelig holdning er så outdated
- Var nedtalende og gjør narr av pasienten
- Se pasienten som en kjapp og enkelt inntekskilde

Jeg føler desverre at jeg ikke får noe positiv utbytte av hans behandling, legen skal vise minimal form for empati eller forståelse for pasienten.
En annen ting er den dårlig administrasjon der på det 'legesenter', virker som de ikke har peiling eller interesse for pasientene, enkelte damer på kontoret der har en "jeg hater deg så intens" holding at faktisk den psykologisk belastning av å vær der er verre enn selve behandlingen jeg lettet etter.
Doktor Norman har mye å lære som menneske, det er ofte fustrasjon og sinne jeg føler etter å ha vart hos han.

Ok lege

Denen legen er forståelsesfull og snill. Er kompetent og kan mye. Jeg byttet dessverre da han virket noe travel og ikke brukte mye tid meg. I tillegg oppga han at jeg skulle betale to ganger. Fikk følelsen at det var fort inn og fort ut.

Godt fornyd me legen

Han tar seg tid til å høre og anviser ytterlig undersøkelser der det er ting som er uklart.