Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Tlf: 51 93 88 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Norman Isaac Evbinmaharia Idehen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Glemsom

I sommer tok jeg med mormoren min til legekontoret for hennes faste legetime som hun har hver fjerde uke. Men da vi kom frem, sto det en lapp på døren om at legekontoret var stengt frem til en viss dato, og at Idehen skulle snart ha sommerferie. De hadde rett og slett glømt å gitt beskjed om hennes faste legetime, som tydeligvis var avlyst.

En annen hendelse var da jeg hadde tatt blodprøver. Jeg ringte inn to til tre uker etter prøvene var tatt og fikk beskjed om at noen av prøvene var utgått. Jeg fikk beskjed om å komme inn for å ta nye prøver, og da jeg kom til legekontoret, visste de ikke hvilke prøver jeg skulle ta. Jeg er redd for at hvis jeg ikke hadde ringt inn, hadde jeg aldri fått vite at jeg egentlig burde ta nye prøver.

Kort og godt må jeg si at de er dårlige på å formidle informasjon og gi beskjeder, både til meg og min familie som pasienter, men også til hverandre på legekontoret.

sur sint å vanskelig å ha å gjøre med

hanglemmer resepter henvisniger han.vet ikke hvor jeg er kaldt inn.selv om det er han glemt selv om han har innkalt meg har nok for mange pasienter .hadde det ikke vært for jill hadde legesentret vært konkurs en hyggelig å en flink dame

Great doctor

Never felt uncomfortable with Dr Idehen. He is very understanding and sympathetic and takes every complaint very seriously. He will not just tell you to go home and take paracet but will give you practical advice when you are ill. Yes it is not always easy to get through to the office on the phone to book an appointment and sometimes you have to wait a while to see him. But when you do get to see him, you are guaranteed excellent service.

Veldig flink fagman, elendig kundebehandling

Har brukt Norman i en god stund nå, må si at han er meget flink lege og ingen tvil at han er en høy utdannet person... Men når det gjelder å behandle en som pasient han bommer så fatal at han burde forholde seg som veterinær.

En lege skal IKKE :
- Var arrogant og sur over pasienten, gudommelig holdning er så outdated
- Var nedtalende og gjør narr av pasienten
- Se pasienten som en kjapp og enkelt inntekskilde

Jeg føler desverre at jeg ikke får noe positiv utbytte av hans behandling, legen skal vise minimal form for empati eller forståelse for pasienten.
En annen ting er den dårlig administrasjon der på det 'legesenter', virker som de ikke har peiling eller interesse for pasientene, enkelte damer på kontoret der har en "jeg hater deg så intens" holding at faktisk den psykologisk belastning av å vær der er verre enn selve behandlingen jeg lettet etter.
Doktor Norman har mye å lære som menneske, det er ofte fustrasjon og sinne jeg føler etter å ha vart hos han.

Ok lege

Denen legen er forståelsesfull og snill. Er kompetent og kan mye. Jeg byttet dessverre da han virket noe travel og ikke brukte mye tid meg. I tillegg oppga han at jeg skulle betale to ganger. Fikk følelsen at det var fort inn og fort ut.

Godt fornyd me legen

Han tar seg tid til å høre og anviser ytterlig undersøkelser der det er ting som er uklart.

God lege

Jeg har hatt Idehen til lege de siste 6 årene. Ikke ofte jeg har vært der, men de gangene jeg var der følte jeg med velkommen, ivaretatt og tatt på alvor. Han er professjonell og tilstede når vi snakker. Det går normalt fort å greit å være på legebesøk, og har ikke opplevd at hans uttale er til noen hindring. Han snakker bedre norsk enn min far som har bodd her i 40 år og kommer fra Danmark.

En rar lege

Han har vært min fastlege veldig lenge nå, men jeg har aldri vært fornøyd. Han virker ofte sur, jobber ganske sent, og virker snøvlete i talen. Glemmer hvorfor du har komt om du f.eks skal på kontroll. Han kan faget, men virker veldig utålmodig. Virker som han setter penger før pasienter. Av og til har det vært slik at jeg ikke har fått svar på spørsmål siden han da ikke har tid. Desverre var jeg så misfornøyd at jeg måtte bytte lege. ANBEFALES IKKE.

Min fastlege i en del år

Har hatt Idehen som fastlege etter at jeg skiftet fra en svært lite imøtekommende lege fra samme område.

Idehen har vært vennlig og imøtekommende for mitt vedkommende, det eneste jeg reagerer på er at han ikke snakker flytende norsk, jeg mener at en lege fremfor noen i sammfunnet må snakke absolutt perfekt norsk og forstå norsk tilsvarende godt.

den beste legen jeg har hatt.

Han er min lege for ca 10år- Han er rolig,lytter og har han tar seg god tid til meg. han er snill og for meg frisk ganske raskt.
Han kominiserer godt med pasientene.

Rotekopp

Opplevde at de rotet vekk en prøve jeg hadde avgitt, måtte komme tilbake og levere ny, ikke tillitsvekkende. Uprofejsonell med penger, tok imot kotnanter inne på konsultasjonsrommet og stappet de ned i en skuff

fikk meg til å skamme meg over å være syk

Idehen var min lege i en periode.
Hans framtoning fikk meg til å skamme meg over at jeg var syk i over en uke med influensasymptomer.

Delte erfaringer..

Jeg har hatt han som min fastlege etter jeg flyttet til Stavanger (halvt år siden) han glemmer oppfølginger og er litt vrang. Han kan også virke litt sur. Den første timen med han var jeg veldig fornøyd, men da han ikke viste seg å holde ord med oppfølging og heller ikke sender resepten elektronisk slik han skulle gjøre så blir det for dumt.

En god lege

Idehen har vært min fastlege i mange år helt siden han kom til Stavanger. Han følger nøye opp utslag på de årlige blodprøvene, og i vår så han at blodprosenten min hadde sunket litt. Dermed beordret han undersøkelser som førte til at en blødende svulst ble oppdaget i tykktarmen min. Den ble operert ut i juli, og takket være at den ble oppdaget så tidlig, hadde den ikke fått spredt seg, og dermed slapp jeg cellegift. Jeg føler meg meget godt ivaretatt av Idehen.

Slurvet og lettvint

Min tidligere fastlege. Opplevde ham som slurvet og lettvint. Glemte henvisninger, glemte oppfølging, glemte hvorfor jeg var der, selv om det var han som hadde bedt meg om å komme tilbake etter f.eks en uke etc. Lite interessert.

Han var også sint og sur med personalet og med studenter han hadde.

Ofte lange ventetider på kontoret.

Grei lege

Føler meg trygg på vurderingsevnen. Kommunikasjonen er god. Virker ikke stresset.