Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Madlaklinikken DA

Autorisasjon (1991)

Madlaklinikken DA Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Norman Isaac Evbinmaharia Idehen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Latterliggjorde pasient og problem

Legen latterliggjorde meg som pasient og tok ikke mitt problem på alvor. Veldig arrogant og overlegen holdning i møte med pasienten.

Utmerket lege

Kunnskapsrik, imøtekommende, empatisk og grundig. Når det haster, slipper man til med det samme. Anbefales på det varmeste!

Glemsom

I sommer tok jeg med mormoren min til legekontoret for hennes faste legetime som hun har hver fjerde uke. Men da vi kom frem, sto det en lapp på døren om at legekontoret var stengt frem til en viss dato, og at Idehen skulle snart ha sommerferie. De hadde rett og slett glømt å gitt beskjed om hennes faste legetime, som tydeligvis var avlyst.

En annen hendelse var da jeg hadde tatt blodprøver. Jeg ringte inn to til tre uker etter prøvene var tatt og fikk beskjed om at noen av prøvene var utgått. Jeg fikk beskjed om å komme inn for å ta nye prøver, og da jeg kom til legekontoret, visste de ikke hvilke prøver jeg skulle ta. Jeg er redd for at hvis jeg ikke hadde ringt inn, hadde jeg aldri fått vite at jeg egentlig burde ta nye prøver.

Kort og godt må jeg si at de er dårlige på å formidle informasjon og gi beskjeder, både til meg og min familie som pasienter, men også til hverandre på legekontoret.

sur sint å vanskelig å ha å gjøre med

hanglemmer resepter henvisniger han.vet ikke hvor jeg er kaldt inn.selv om det er han glemt selv om han har innkalt meg har nok for mange pasienter .hadde det ikke vært for jill hadde legesentret vært konkurs en hyggelig å en flink dame

Great doctor

Never felt uncomfortable with Dr Idehen. He is very understanding and sympathetic and takes every complaint very seriously. He will not just tell you to go home and take paracet but will give you practical advice when you are ill. Yes it is not always easy to get through to the office on the phone to book an appointment and sometimes you have to wait a while to see him. But when you do get to see him, you are guaranteed excellent service.