Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Madlaklinikken AS
Mann, 68 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1991)

Ledige plasser

26 av 1500

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Madlaklinikken AS
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Vis kart
Norman Isaac Evbinmaharia Idehen er en av 115 fastleger i Stavanger

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(20)
20 vurderinger
Tilgjengelighet
(16)
16 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(14)
14 vurderinger
Service
(15)
15 vurderinger

Siste vurderinger av Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Trygg og Kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har absolutt ingenting å beklage meg over.
De timene jeg har hatt hos Idehen har gått som smurt.
Ingen heftelser i det hele tatt.
En må jo også tåle å vente i 5minutter over den
avtalte tiden.
Helt Fornøyet!!

Useriøst

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bestilte legetime for å ta en urinprøve. Da jeg, en time forsinket, endelig kom inn til legen fikk jeg fortalt at de som kunne ta denne prøven akkurat var sluttet for dagen.
Meget spesielt da det var opplyst på forhånd at timen var booket i hensikt av å ta denne prøven.
Jeg sa ifra at dette ikke var greit. Legens reaksjon på dette var å nærmest latterliggjøre min «seriøsitet».

Lite samkjørt legesenter, og dette på bekostning av pasientene. Synd, veldig synd!

Latterliggjorde pasient og problem

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen latterliggjorde meg som pasient og tok ikke mitt problem på alvor. Veldig arrogant og overlegen holdning i møte med pasienten.

Utmerket lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kunnskapsrik, imøtekommende, empatisk og grundig. Når det haster, slipper man til med det samme. Anbefales på det varmeste!

Glemsom

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

I sommer tok jeg med mormoren min til legekontoret for hennes faste legetime som hun har hver fjerde uke. Men da vi kom frem, sto det en lapp på døren om at legekontoret var stengt frem til en viss dato, og at Idehen skulle snart ha sommerferie. De hadde rett og slett glømt å gitt beskjed om hennes faste legetime, som tydeligvis var avlyst.

En annen hendelse var da jeg hadde tatt blodprøver. Jeg ringte inn to til tre uker etter prøvene var tatt og fikk beskjed om at noen av prøvene var utgått. Jeg fikk beskjed om å komme inn for å ta nye prøver, og da jeg kom til legekontoret, visste de ikke hvilke prøver jeg skulle ta. Jeg er redd for at hvis jeg ikke hadde ringt inn, hadde jeg aldri fått vite at jeg egentlig burde ta nye prøver.

Kort og godt må jeg si at de er dårlige på å formidle informasjon og gi beskjeder, både til meg og min familie som pasienter, men også til hverandre på legekontoret.