Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

Madlaklinikken AS
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Norman Isaac Evbinmaharia Idehen er en av 115 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Norman Isaac Evbinmaharia Idehen

fikk meg til å skamme meg over å være syk

Idehen var min lege i en periode.
Hans framtoning fikk meg til å skamme meg over at jeg var syk i over en uke med influensasymptomer.

Delte erfaringer..

Jeg har hatt han som min fastlege etter jeg flyttet til Stavanger (halvt år siden) han glemmer oppfølginger og er litt vrang. Han kan også virke litt sur. Den første timen med han var jeg veldig fornøyd, men da han ikke viste seg å holde ord med oppfølging og heller ikke sender resepten elektronisk slik han skulle gjøre så blir det for dumt.

En god lege

Idehen har vært min fastlege i mange år helt siden han kom til Stavanger. Han følger nøye opp utslag på de årlige blodprøvene, og i vår så han at blodprosenten min hadde sunket litt. Dermed beordret han undersøkelser som førte til at en blødende svulst ble oppdaget i tykktarmen min. Den ble operert ut i juli, og takket være at den ble oppdaget så tidlig, hadde den ikke fått spredt seg, og dermed slapp jeg cellegift. Jeg føler meg meget godt ivaretatt av Idehen.

Slurvet og lettvint

Min tidligere fastlege. Opplevde ham som slurvet og lettvint. Glemte henvisninger, glemte oppfølging, glemte hvorfor jeg var der, selv om det var han som hadde bedt meg om å komme tilbake etter f.eks en uke etc. Lite interessert.

Han var også sint og sur med personalet og med studenter han hadde.

Ofte lange ventetider på kontoret.

Grei lege

Føler meg trygg på vurderingsevnen. Kommunikasjonen er god. Virker ikke stresset.