Jan Robert Johannessen

Autorisasjon (2002)

Jan Robert Johannessen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jan Robert Johannessen

Veldig flink lege

Veldig flink lege. Ble tatt på alvor og han forstår problemene. Ryddig og ordentlig.

Ikke spesielt bra

Fikk tildelt denne legen da kollegaer på jobb skrøt av Hinnatrekanten Legesenter. Har vært der 3-4 ganger, men orker ikke mer.Føler det som om du ikke bli lyttet til.Aldri noe forklaring på hva legen trodde feilet deg.Virket som 95% av tiden gikk med til å registrere og det bare ble enveis kommunikasjon. Forstår at som lege er det vanskelig å stille diagnose på utvetydige problemer, men jeg følte aldri jeg ble helt tatt på "alvor"

Ikke tatt på alvor

Har vert hos Jan Robert 2-3 ganger før jeg gav opp. Har gav utrykk for å være negativ under hele timen, og altfor opptatt av klokka. Da vi en gang diskuterte fordøyelsesproblematikk (som kan være pinlig og diskutere) spurte han om jeg trengte psykolog da jeg ville fortelle han "hvordan jeg hadde det" m.a.o symptomer. Sikkert en kunskapsrik lege, men ingen menneskekjenner.

Veldig fornøyd med legen

Jeg har vært veldig fornøyd med legen min som jeg har hatt siste 10 år. Jeg er blitt lyttet på og tatt på alvor og hvis det har vært noe som måtte prøves ut og vurderes har det ikke vært noe problem.
Dessverre har jeg bestemt å bytte fastlege til en som er nærmere hjem både for meg og datteren vår. Jeg håper at jeg blir like fornøyd med nye legen.
Heldigvis har jeg ikke vært mye syke i de siste årene men, når jeg har trengt tid så har jeg fått tid, til og med på samme dagen, hvis det har vært behov for det.
Resepsjonen er også hyggelige damer som hjelper til. Jeg også liker at de har mulighet å bestille time på internett, gjør ting mye enklere, spesielt hvis det er vanlige kontroll time. Ved hast behov ringer jeg inn og har ikke opplevd å måtte vente lenge å få time.

Veldig fornøyd

Er så fornøyd. Blir tatt på alvor, han er god på å lytte og har gode svar og løsninger. Kunne ikke fått bedre lege. Er glad jeg byttet hit før babyen min ble født. Siden barn automatisk får samme lege som mor.