Jan Robert Johannessen

Hinnasvingene 55 4020 Stavanger
Jan Robert Johannessen er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jan Robert Johannessen

Lytter ikke til pasient

Dette er legen jeg har følt meg minst ivaretatt av.

Man føler seg mistenkeliggjort og må nesten krangle seg til nødvendige videre undersøkelser, noe jeg aldri har opplevd hos andre leger.

Hardhendt og lite fintfølende under rutinemessig gynekologisk undersøkelse.

De andre legene på legesenteret kan anbefales på det varmeste.

Svært fornøyd

Jeg har blitt tatt på alvor, jeg er blitt lyttet til og jeg føler min helse blir svært godt ivaretatt av Dr Johannessen. Jeg er blitt møtt med respekt og likeverdighet og vil absolutt anbefale han som lege.
Har opplevd det som lett å få avtale med han. Ikke for lange forsinkelser, noe forsinkelser må en regne med på et legekontor. Nettordningen de har på kontoret for timebestillinger virker utmerket.

Alt i alt en god lege hvor en kan stole på de vurderinger som blir tatt.

Flink og lyttende

Flink lege som lytter og responderer på det jeg sier. Har alltid tatt det jeg sier alvorlig og vært flink til å følge meg opp. Har ingen problemer med å anbefale han.

Den værste lege jeg har hatt

nedverdigende og ufølsom. Aldri følt meg så liten og nedbrutt som etter et legebesøk . Fått skikkelig skrekk for å gå til leger etter å ha vært hans pasient i noen år.

Har gruet meg til å gå til legen

Jeg føler meg veldig liten hver gang jeg er hos han. Han latterliggjør mine kommentarer om hva jeg føler, symptomer, osv. Han har faktisk kjeftet på meg og spurt meg "hvor gammel jeg er". Jeg kan skrive en lang liste med alle de dumme kommentarer jeg har fått fra han men det er ikke poenget. Jeg har hatt han i mange år og angrer på at jeg ikke har byttet før. Nå har jeg endelig funnet meg en annen fastlege. Det var på tide.