Jan Robert Johannessen

Hinnatrekanten Legesenter AS
Hinnasvingene 55 4020 Stavanger
Jan Robert Johannessen er en av 123 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jan Robert Johannessen

Verste legen jeg har hatt

Har hatt 3 konsultasjoner og har nå fått nok. Jeg opplever vedkommende som ekstremt lite hjelpsom og opplever min egen lege som direkte spydig og lite imøtekommende. Gruer meg hver gang jeg må til legen.

Utmerket lege

Han er hyggelig, høflig, imøtekommende og veldig dyktig.
Han tatt fantastisk godt vare på meg og jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefale han på det beste.

Ikke fornøyd!

Hadde en videokonsultasjon til dattera mi i dag med han siden hennes egen lege ikke var på kontoret i dag. Jeg kom fra jobben for å være med på videoen. Det ble sendt melding etter 35 minutter, da hadde jeg allerede dratt på jobb, så jeg kunne ikke hjelpe datteren min. Telefontiden er til kl. 14 og ingen å ringe til og spørre. Da hun snakket med han, følte hun seg ukomfortabel på måten han har snakket med henne. Veldig frustrerende. Ikke fornøyd!

Veldig dårlig lege som latterliggjør og håner pasienten

50% av tilbakemeldingen man får er at man nærmest er «dum» og innbiller seg sykdom. Svært ubehagelig å være i nærheten av. Ler av og håner deg. Anbefales ikke!

Ingen god opplevelse

Har hatt videosamtale med denne legen første gang i dag. Har aldri følt meg så lite viktig i samtale med en lege. Det var snakk om å bli henvist videre, men han uttrykte tydelig at vi ikke skulle belaste den instansen det gjaldt mer enn nødvendig. Satt igjen med en følelse av at jeg innbilte meg symptomene mine pga måten han snakket til meg på. Virket ikke som han brydde seg om ubehaget jeg opplever eller det jeg hadde å si generelt. Oppsøkte dette nettstedet for å skrive en anmeldelse, noe jeg aldri har gjort før, men følte faktisk at det var nødvendig for første gang etter en samtale med lege. Nei, dersom fastlegen min er opptatt neste gang og jeg får tilbud om time med denne legen kommer jeg til å takke blankt nei. Jeg klarer også å fortelle meg selv at jeg bare skal vente og se det an.