Per Ivar Johannessen

Stokka legesenter

1987

Stokka legesenter Telefonnummer51 84 21 2151 84 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger
Per Ivar Johannessen er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Per Ivar Johannessen

Dyktig Spesialist i almennmedisin

Aristoteles skiller mellom tre former for kompetanse, knyttet til intellektuell, praktisk og moralsk virksomhet. Denne tredelingen kan anvendes om klinisk legearbeid, som kombinerer teori, håndverk og moral. Den utøvende legen trenger til enhver tid kompetanse på samtlige områder. Per Ivar Johannessen oppfyller disse tre former for kompetanse. Han besitter evnen til å lytte og er dyktig til å diagnostisere.

Han har vært min fastlege siden han begynte ved Stokka Legesenter.

Byens beste lege

Jeg har hatt Per Ivar Johannessen helt siden han startet på Stokka legesenter og det er en god del år siden. Han er ikke bare en god lytter, men han har også tid – det kan være derfor, at der er noe lange venter tider på vente rommet – men, det gjør overhodet ikke noe!
Han er veldig hyggelig, ærlig og likefrem – en lege som kan sitt fag, det er der slett ikke i tvil om og tøver han med diagnose for man henvisning til spesialist.
Selv om jeg er flyttet fra Stavanger kommune, så bytter jeg aldri lege.

Kundeservicen er også blitt mye bedre, etter lekesektæren med smilet feil vei, nu er byttet ut med en veldig hyggelig dame.

Alltid løsningsorientert

Per Ivar Johannessen er alltid tilstede under timene, både for meg og for mine barn. Utrolig flink til å lytte, vurdere og behandle/ rettlede.

Positiv opplevelse.

Min fastlege hadde ferie da det oppstod en akutt situasjon og jeg ble videresendt til Stokka Legesenter og Per Ivar Johannessen. Ble møtt på en behagelig og positiv måte. Grundig, tok den tiden som var nødvendig, forklarte, og var utrolig forståelsesfull. En god følelse, følte meg godt ivaretatt.

God lege

Får raskt time. Han yter veldig god service og er faglig dyktig. Men jeg valgte dessverre å bytte fastlege pga sekretærene som trenger et smilekurs.