Stokka legesenter

Telefonnummer51 84 21 2151 84 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger

Siste vurderinger av Stokka legesenter

Ordentlig, empatisk og tilstedeværende

Lege: Per Ivar Johannessen Skrevet

Har hatt Per Ivar som fastlege i veldig mange år.

Som de aller fleste leger jeg har vært borti har Per Ivar god faglig og teknisk kompetanse, men der han virkelig skiller seg ut er med hvor tilstede han er i timene, og sin medmenneskelighet.

Svært omtenksom

Lege: Lynn Merethe Oppedal Skrevet

Lynn Merethe er ein svært dyktig lege. Ho er vennleg og omtenksom og tar seg tid til å lytte og finne løysingar ilag. Kunne ikkje funnet meir snill og god lege!

Tilstede og forståelsesfull

Lege: Lynn Merethe Oppedal Skrevet

Skuldrene senkes fra første minutt. Hun vil deg vel og gjør alt hun kan for å forstå, kartlegge og komme med løsninger.

Dyktig Spesialist i almennmedisin

Lege: Per Ivar Johannessen Skrevet

Aristoteles skiller mellom tre former for kompetanse, knyttet til intellektuell, praktisk og moralsk virksomhet. Denne tredelingen kan anvendes om klinisk legearbeid, som kombinerer teori, håndverk og moral. Den utøvende legen trenger til enhver tid kompetanse på samtlige områder. Per Ivar Johannessen oppfyller disse tre former for kompetanse. Han besitter evnen til å lytte og er dyktig til å diagnostisere.

Han har vært min fastlege siden han begynte ved Stokka Legesenter.

Oppmerksom, lyttende og grundig

Lege: Lynn Merethe Oppedal Skrevet

Har nettopp fått ny fastlege og etter første time var jeg fornøyd! Hun er avslappet og tar seg tid til pasienten. Jeg venter heller 15 min. ekstra på venteværelset grunnet litt forsinkelse, så lenge jeg ikke føler fastlegen stresser under konsultasjon.Følger opp med informasjon og tar pasienten på alvor. Helt super fastlege!