Marte Ulvestad Riseth

Autorisasjon (2014)

Marte Ulvestad Riseth er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marte Ulvestad Riseth

Meget dyktig lege

Mitt første møte med henne var og sitte inne på kontorer i en halv time, noe jeg aldri opplevde hos min forrige lege. Utrolig sympatisk , lyttende lege. Meget dyktig i sitt fag. Heldig som har henne som min fastlege.

Faglig dyktig og kompetent

Dyktig fastlege som lytter, tar seg tid og vurderer slik en lege skal gjøre. Hun ser meg som pasient meget godt og der jeg selv ikke vet hva mitt eget beste er, tar hun faglige og omsorgsfulle beslutninger. Hun svarer raskt på henvendelser digitalt også og ringer opp om man har bedt om det. Har alltid opplevd meg godt ivaretatt, det samme gjelder når jeg har vært hos henne med barna. Man blir tatt seriøst både når det gjelder psykisk og fysisk helse. Anbefaler henne på det sterkeste!

Beste fastlegen

Som alle andre her skriver så er Marte også den beste fastlegen jeg har hatt. Mitt første møte med henne var i forbindelse med psykisk helse og jeg hadde aldri forventet å bli lyttet til og oppfulgt i like stor grad som det jeg ble. Jeg følte meg hørt, sett og tatt på alvor. Marte er en stor grunn til at jeg fortsatt lever i dag. I møter i ettertid grunnet fysiske plager har jeg alltid blitt tatt svært seriøst, og jeg får alltid den hjelpen jeg trenger. Marte fremstår alltid som et utrolig varmt og omtenksomt menneske. I tillegg kan hun selvfølgelig også virkelig det medisinske

Trygg og dyktig

En svært god fastlege. Fikk henne som vikar for min daværende fastlege, og ble veldig fornøyd. Hun tar meg alltid seriøst og avfeier ingenting som bagateller. Hun er grundig i undersøkelsene, henviser til spesialister, og ikke minst, veldig hyggelig. Føler meg alltid godt ivaretatt. Synes det er veldig synd at jeg må bytte fastlege pga. flytting.

Kan absolutt anbefales!

Empatisk og forståelsesfull

Marte er den beste fastlegen jeg har hatt! Hadde det ikke vært for at jeg flyttet hadde jeg nok hatt henne i mange år til! Hun strekker seg langt for å hjelpe pasientene så godt som mulig, og har mye kunnskap innenfor blant annet psykisk helse som har vært svært viktig for meg at blir tatt på alvor. Terningkast seks!