Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Fantastisk og behagelig person og lege

Lege: Kristine Rød Ekle Skrevet

Har hatt henne som lege i over et år, og jeg setter utrolig stor pris på henne. Hun lytter til hva du har å si, og komme med gode løsninger som gjør at man føler den tryggheten som også skaper tillitt. Hun sier det som det er, og om det er noe hun ikke vet så sier hun det også. Men da finner hun ut av det og kommer tilbake til deg. Hun er rask, effektiv. Men en lege med medfølelse og hjerte som hun har skal man lete lenge etter. Håper jeg blir like god som henne en dag.

Trygg, forståelsesfull og omgjengelig

Lege: Kristine Rød Ekle Skrevet

Kristine har vært fastlegen til meg og min datter i noen år. Hun er vedlig omsorgsfull, behagelig og imøtekommende.

Jeg opplever at hun tar din mentale helse like mye på alvor som den fysiske. Noe jeg setter pris på hos en lege. Hun er en av få leger som har fungert for meg. Da jeg liker at legen min hører hva jeg mener før de tar avgjørelser over hode på deg.. Hun har et vinnende vesen!

Overarbeidet?

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Hun gjør en helt grei jobb. Ville ikke anbefalt henne da det nok finnes mange leger som gjør en mye bedre jobb. Usikker på om dette skyldes ett for høyt antall pasienter eller inkompetanse.

Vennlig og behjelpelig

Lege: Marte Ulvestad Riseth Skrevet

Hun er utrolig hyggelig og lytter godt. Aldri redd for å stille spørsmål og hun er veldig profesjonell. Ser godt utfordringene fra pasientens ståsted og forklarer godt omstendighetene. Dessverre alltid forsinket til timeavtalene (opptil 30 min) som er veldig kjipt, men når man først er inne er det supert.

Suveren lege

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Liv har en helt suveren tilstedeværelse sammen med pasienten; lytter til alt og tar alt seriøst. Hun sorterer all informasjon fra pasienten med en fjellstø faglig kunnskap og sørger for at rett tiltak blir satt inn. I tillegg er hun veldig behagelig å ha med å gjøre; hyggelig, imøtekommende og humoristisk. Jeg har gått til henne i 10 år, og selv om hun ofte ligger bak tidsskjema, er det bare én gang jeg har tenkt at hun har virket litt stressa.

Dette er en Pluss-tjeneste.