Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av Strinda Legesenter AS

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Faglig dyktig, god med pasienter, empatisk og oppmerksom. Flink til å informere og tar pasienten på alvor. Tillitsvekkende og omsorgsfull.

Lyttende og flink

Lege: Esten Kvello Skrevet

Har hatt Esten Kvello som min fastlege siden jeg flyttet til Trondheim for snart 6 år siden. Har stort sett vært veldig fornøyd med å ha han som lege. Han er ofte litt forsinket dersom man har time litt utpå dagen, men dette har ikke plaget meg så mye. Når jeg først kommer inn er han lyttende og oppmerksom, og tar seg den tiden som trengs. Dersom han er usikker på noe er han flink til å lese seg opp på informasjon og eventuelt henvise videre.
Kanskje ikke den legen med mest medynk og som duller med deg, men jeg har vært veldig fornøyd med en lege som stiller litt spørsmål og tar deg på alvor.
Skal nå flytte og må dessverre bytte til en annen lege..

Lite interessert

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Har egentlig en annen lege på kontoret som min fastlege, men har vært hos dr. Hetle et par ganger for mer akutte timer. Hun virker uinteressert i pasienten, og har sittet med følelsen av at hun helst vil ha meg ut av kontoret så raskt som mulig.
Var der en gang etter nylig dødsfall i nær familie, og hun responderte så vidt på det jeg sa. Fikk kun spørsmål i retur om jeg trodde 1 uke sykemelding holdt..
Litt medmenneskelighet og å se opp fra PC-skjermen hadde nok gjort helhetsinntrykket hos dr. Hetle mye bedre!

Imøtekommende og flink

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Elisabeth er en fastlege jeg føler meg trygg på. Hun følger opp og gir gode råd. Må gi skryt til helsesekretærene der også. Anbefales

Styr unna

Lege: Esten Kvello Skrevet

Hadde han som fastlege da jeg flyttet til Trondheim for flere år siden. Jeg slet med depresjoner, og opplevde overhodet ikke at han tok det på alvor eller viste særlig forståelse. Han ville bare skrive ut antidepressiva og sende meg på dør. Jeg måtte selv "mase meg til" henvisning til psykologspesialist fordi jeg ønsket å jobbe meg gjennom problemene, i stedet for å bare bli medisinert. Velg en annen lege!