Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Trygg og dyktig

Lege: Marte Ulvestad Riseth Skrevet

En svært god fastlege. Fikk henne som vikar for min daværende fastlege, og ble veldig fornøyd. Hun tar meg alltid seriøst og avfeier ingenting som bagateller. Hun er grundig i undersøkelsene, henviser til spesialister, og ikke minst, veldig hyggelig. Føler meg alltid godt ivaretatt. Synes det er veldig synd at jeg må bytte fastlege pga. flytting.

Kan absolutt anbefales!

Den beste som finnes!

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Byttet fastlege ifb. med studietid i Trondheim. Har fullført studiene og må bytte fastlege, hvilket er et stort tap. Nina tar seg alltid god tid, o jeg har fått oppfølging omkring prevensjon, psykisk helse, og graviditet. Har alltid følt meg velkommen og ivaretatt.

Empatisk og forståelsesfull

Lege: Marte Ulvestad Riseth Skrevet

Marte er den beste fastlegen jeg har hatt! Hadde det ikke vært for at jeg flyttet hadde jeg nok hatt henne i mange år til! Hun strekker seg langt for å hjelpe pasientene så godt som mulig, og har mye kunnskap innenfor blant annet psykisk helse som har vært svært viktig for meg at blir tatt på alvor. Terningkast seks!

Omsorgsfull og svært kunnskapsrik

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Har hatt Nina Therese Hagen som fastlege under hele min studietid i Trondheim, og hun har vært helt suveren. Da jeg sliter med en sjelden autoimmun sykdom har hun vært helt fantastisk med å lytte og finne løsninger på en situasjon som ikke har så mange løsninger. Hun har også tatt meg alvorlig- noe som ikke alltid er en gitt faktor for alle fastleger. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med henne som fastlege og menneske og anbefaler henne ufattelig høyt.

Behagelig å kunnskapsrik

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Uten tvil den beste legen æ kunne fått, hun er godt inne i alle aspekt og reagerer på det minste, setter pasient i førersete å er kompromiløs på løsninger...