Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Svært forståelsesfull og lyttende

Lege: Kristine Rød Ekle Skrevet

Tar seg tid til å vise empati og sette seg inn i pasientens perspektiv. Har hjulpet meg gjennom både legeangst og systematiske problem hvor hun går langt for å tilrettelegge hjelpen du får!

Overkjørende og lite sympatisk

Lege: Esten Kvello Skrevet

Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med legen min, etter jeg har fått kvello som min fastlege, kvier jeg meg til å gå til legen. Jeg blir ikke hørt, jeg gråter etter hver eneste time. Det er aldri noe konkret svar å får aldri noe ut av de timene jeg betaler for.

Omsorgsfull, lyttende og dyktig

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Jeg har hatt Liv som fastlege siden 2009. Har gått til henne i to av mine tre svangerskap. Hun tar seg god tid og oppfattes svært omsorgsfull og engasjert i jobben. Jeg har et barn med noen utfordringer. Hun er flink til å følge opp. Jeg er svært fornøyd og kommer ikke til å bytte fastlege, selv om jeg må kjøre et stykke for å komme til henne.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Har hatt Nina som fastlege siden 2009 og det sier vel sitt. Føler meg ivaretatt og trygg. Hun er god på å lytte og forklarer godt hvis det er noe som er uklart. Anbefaler Nina på det sterkeste!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Marte Ulvestad Riseth Skrevet

Marthe har lyttet, tatt meg seriøst, henvist meg videre og vært tålmodig. Hun har følgt opp, vært direkte, men saklig og alltid støtten meg. Hun har strekt seg langt og viser at hun bryr seg. Jeg kom fra en fastlege som bare sendte meg hjem med antibiotika eller tabletter uten å egentlig finne ut om de hjalp. Marthe tok saken litt mer seriøst og satte meg på videre utredning.