Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Flink og hyggelig, men...

Lege: Tobias Resell Martens Skrevet

Jeg liker Tobias som fastlege, han virker som en flink og pedagogisk lege den korte tiden jeg har hatt han. Har ingenting negativt å komme med sånn sett.

Grunnen til at jeg skriver denne vurderingen er følgende:
Jeg fikk en melding fra Tobias etter en MR-test, hvor han skrev at jeg hadde røket fremre korsbånd og hadde meniskskade. Han skrev deretter "Ber om at du tar kontakt for oppfølging av dette; gjerne en telefonkonsultasjon.".
Telefonkonsultasjonen bestod av at han sa akkurat det han skrev i meldingen, og sa at han skulle henvise meg til en ortoped som skulle avgjøre om jeg burde opereres. Jeg ender da opp med en regning på 230 kroner for å få vite at jeg blir henvist videre. Jeg er student, jeg har ikke masse penger, så derfor er jeg litt frustrert for at jeg ikke bare fikk melding om dette.
Jeg er en pasient, ikke en kunde.
Kan jo hende at han trodde jeg kom til å ha noen spørsmål, men i så fall kunne man skrevet "Du henvises videre til ortoped, om det er noe du lurer på før den tid kan du gjerne bestille en telefonkonsultasjon,".

Ellers en hyggelig kar. For alt jeg vet kan det hende at det bare er en prosedyre de alltid følger, men det håper jeg ikke.

Beste legen!

Lege: Marte Ulvestad Riseth Skrevet

Marte er den beste fastlegen jeg og datteren min har hatt. Hun hører på hva jeg sier, og stiller oppfølgingsspørsmål jeg er for redd til å ta opp selv.

Hun svarer utfyllende og jeg føler meg ikke teit som hos andre leger som helst vil ha meg ut så raskt så mulig fordi de henger etter.

Trygg, snill og forståelsesfull lege

Lege: Kristine Rød Ekle Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i noen år nå mens jeg har vært student i byen. Jeg gruer meg til å måtte bytte fastlege neste år når jeg skal flytte, fordi hun er den beste fastlegen jeg har hatt! Selv om jeg ikke har hatt behov for å besøke fastlegen så ofte, så legger jeg merke til vennligheten og tryggheten hun gir meg de få gangene jeg er der. Og er det noe jeg lurer på så svarer hun forståelsesfullt og tydelig på spørsmålene mine. Kunne ønske jeg kunne pakke henne med meg i kofferten når jeg flytter! 🥹

Beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Marte Ulvestad Riseth Skrevet

Ingen over, ingen ved siden. Marte er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun lytter, hun tar deg seriøst, hun forstår hva du ønsker å få frem selv om du kanskje ikke alltid ordlegger deg helt perfekt.

Min eneste bekymring er at hun kan komme til å bli utbrent fordi hun gir så mye og jobber så mye. For dette er alt man ønsker en fastlege skal være.

Trygg, flink, kommuniserer godt

Lege: Kristine Rød Ekle Skrevet

Helt fantastisk på å bygge en trygg relasjon, tar folk seriøst. Også imponerende oppdatert på forskjellig forskning, der hun bla. samarbeider med universitetet eller sykehuset iblant. Hun tar psykisk helse alvorlig og andre utfordringer hvor psykisk og fysisk helse møtes, der hun er en av få leger jeg har møtt på som faktisk kan noe om søvnlidelser.

Ellers veldig god til å kommunisere hva som er tilfellet og hvorfor hun gjør det hun gjør. Eneste ulempen er at hun ofte har lite tid og det er forsinkelser, men det er sannsynligvis også fordi hun tar seg tid til å høre på pasientene.