Strinda Legesenter AS

Telefonnummer73 98 40 1073 98 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av Strinda Legesenter AS

Mangler empati

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Dette er en empatiløs lege. Jeg har opplevd min første livkrise (tap av et barn) og ble møtt med null forståelse og empati. Hetle: "Joa, jeg skjønner det er trist, men man har godt av å være i arbeid og ikke bare sitte hjemme med tankene sine" - Dette var da 3 uker etter dødsfallet.
Jeg har hatt denne fastlegen i 8 år, men det er først nå jeg trengte en god og forståelsesfull lege som ikke bare skrev ut resepter til et fysisk problem. Styr unna denne legen.

Overfladisk

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Virker overfladisk, tar ikke problemer på alvor, fremstår lite kunnskapsrik, uengasjert og uprofesjonell. Veldig forsinket og vanskelig å kommunisere med. Kommer med enkle løsninger som er selvsagte.

Hyggelig ellers, men er likevel verste legen jeg har gått til.

Følte meg ikke ivaretatt og får time til andre leger på senteret

Lege: Kristine Rød Ekle Skrevet

Legen er alltid forsinket og over 30 minutter til 1 time. Utsetter alltid d en spør om til neste,og neste time. Aldri gått så mye til legen for å få oppfølging som kunne vært enklere løst og enda ikke fått hjelp til. Alle leger bortsett fra 1 har fri på fredager og du får kun akutt time. Om du er dårlig og kommer til legesenteret blir du sendt hjem igjen, for å komme tilbake 2 timer senere. Dette skaper uro og utrygghet !! Anbefaler ikke Strinda legesenter eller legene der!

Behagelig og imøtekommende lege

Lege: Kristine Rød Ekle Skrevet

Jeg hadde drøyet en del å gå til legen etter jeg flyttet, da jeg generelt ikke synes det er noe hyggelig.

Kristine tok meg så varmt i mot at jeg nesten bare vil tilbake så ofte som mulig. Hun hadde svar på alle spørsmål, hun var ikke i tvil om at jeg skulle få mer hjelp og hun forklarte alltid hvorfor hun mente som hun gjorde.

Hun foreslo helt selv å ringe meg etter jeg hadde prøvd ut noen tabletter for å høre om det hadde effekt på meg.

Helt fantastisk lege. Anbefales.

Bygger relasjon med bunn i mistillit

Lege: Mari Pettersen Skrevet

Jeg er desverre meget skuffet over behandlingen, eller mangelen på, jeg har mottat av denne legen. Opplever å ikke bli tatt på alvor, selv med diagnostisert PTSD samt. tunge depresjoner.
Legen var ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si om tilstanden min, og ville få meg ut så fort som mulig. Opp til flere ganger opplever jeg å måtte overbevise legen om å skrive ut en bekreftelse på mitt oppmøte, uten at det har blitt gitt noen form for grunn for det.
Jeg mistenker at denne legen er mistenksom til unge mennesker med psykiske vansker fordi det kan være enkelte som utnytter systemet for å «kjøpe seg skolefri». Det er da din jobb som lege å bygge en relasjon hvor jeg som pasient kan føle meg trygg på at du lytter til hva jeg har å si, og at du kan gi meg en trygghetsfølelse. Du kan da basert på vår dialog forsøke å gjøre en informert avgjørelse på videre behandling/framgang. Diagnosene er dokumentert, så det er ikke noe spørsmål angående hvor tilstedeværende de er. Jeg håper at legen kan ta imot tilbakemeldingen og bli mer bevisst på dette slik at pasienter hun skulle møte på fremover kan komme til en lege som i det minste kan late som hun er interessert i å hjelpe deg.
Jeg er på tross av diagnosene ikke en pasient som kommer på besøk ofte, det gjør jeg kun ved absolutte behov.