Strinda Legesenter AS

Telefonnummer73 98 40 1073 98 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av Strinda Legesenter AS

Veldig bra

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Hun er en bra lege, hun hører og hun svarer og det kommer til en riktig behandlingen til slutt. Hun er fastlegen til meg og sonnen min.

Dårlig

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Hun glemmer viktige ting, for eksempel hun sa ingen ting at jeg måtte ta extra paracet før spiral insetting. Hun glemmer hva jeg spør etter.

nei

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Har aldri følt jeg har blitt tatt seriøst, og må gjerne spørre flere ganger før svar. Tar enkle og lette løsninger for seg selv, og vil ha pasienten fortest mulig ut.

Er også førstegangsgravid og fikk null informasjon og kontroller osv, ble bare henvist til sykehuset, der hun ga ansvaret til de. Hadde første svangerskapskontroll (egt i uke 12) i uke 19. Føler meg ikke trygg på henne og at mitt barn skal gå dit, bytter lege!

Lege som ikke forstår smerte.

Lege: Kristine Rød Ekle Skrevet

Jeg liker ikke kristine ekle som lege. Ja hun er hyggelig å imøtekommende mrn hun har ingen forståelse for smerte!
Jeg har slitt med kroniske smerter i 10 år. Jeg har vert utredet uten hell med mange forskjellige meninger.
Etter å ha byttet lege kom jeg da til kristine... jeg har gått på sterke smertestillende i perioder de siste 10 årene. Kunn tatt når det har vert nødvendig. Når jeg kommer på timen min lar henne undersøke meg å snakke om veien frammover. Hun mener jeg er for ung for å ta smertestillenfe, jeg er 27 år gammel å trenger disse i perioder for å ikke være bundet til sengen. Fikk skrevet ut 1 mg paracet. Etter å har bristet ribbein å fått dossering på legevakten pø 2 pinex forte 4 ganger om dagen ringer jeg for å fornye resepten hos ekle. Får da skrevet ut 10 tab å dose 1 tab 3 ganger dagelig for sterke smerter. Jeg er lei av å ikke bli hørt å måtte leve i et smerte helvette forde legen mener jeg er for UNG. Sliter du med kroniske smerter. Velg en annen lege! Det er også vandkelig å få tak i henne. Legesenteret er ikke slinke å ta tlf. Jeg er gennerelt missfornøyd med strinda legesenter...

Flink!

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Dyktig i faget sitt, gjør raskt gode vurderinger. Flink til å lytte og gi råd! Det fører dog til noe lang ventetid på venterommet, 30-40 minutter er ikke uvanlig.