Strinda Legesenter AS

Telefonnummer73 98 40 1073 98 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av Strinda Legesenter AS

Arrogant

Lege: Liv Løvaas Skrevet

En uinteressert, arrogant, frekk og lite behjelpelig lege, som gjorde at jeg følte meg liten der.
Gikk der under svangerskapskontroll, og da jeg kom før etterkontroll med babyen, såg hun ikke en gang på ungen eller gratulerte.

Rett ut og rett inn

Lege: Esten Kvello Skrevet

Det er bare kanskje ikke min type fastlege, men jeg følte ikke at vi samarbeidet for å forbedre helsen min. Helt ærlig ville jeg til slutt ikke stikke til legen, fordi det eneste jeg hørte var "gå og ta paracetamol". Han er veldig effektiv, går rett på saken og gjør jobben sin forsåvidt bra. Jeg hadde flere problemer som måtte undersøkes, så endte opp å gå til private spesialister etterhvert og få hjelp der.
De som vil ha korte besøk til legen, gjerne meld dere på!

Veldig bra

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Hun er en bra lege, hun hører og hun svarer og det kommer til en riktig behandlingen til slutt. Hun er fastlegen til meg og sonnen min.

Dårlig

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Hun glemmer viktige ting, for eksempel hun sa ingen ting at jeg måtte ta extra paracet før spiral insetting. Hun glemmer hva jeg spør etter.

nei

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Har aldri følt jeg har blitt tatt seriøst, og må gjerne spørre flere ganger før svar. Tar enkle og lette løsninger for seg selv, og vil ha pasienten fortest mulig ut.

Er også førstegangsgravid og fikk null informasjon og kontroller osv, ble bare henvist til sykehuset, der hun ga ansvaret til de. Hadde første svangerskapskontroll (egt i uke 12) i uke 19. Føler meg ikke trygg på henne og at mitt barn skal gå dit, bytter lege!