Saleh Ahmed Eltigani

Autorisasjon (2016)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Saleh Ahmed Eltigani er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saleh Ahmed Eltigani

Varm og trygg

Saleh er uten tvil den flinkeste legen jeg har møtt. Han lytter, er omsorgsfull og tar meg på alvor. Jeg har aldri forlatt legekontoret hans og følt meg verre enn da jeg kom, jeg føler meg alltid mye bedre og ivaretatt.

Dyktig og empatisk

Saleh er en dyktig og empatisk lege som tar seg tid og virkelig bryr seg. Anbefaler han på det varmeste.

Empatisk og flink med mennesker

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har møtt en lege som er flinkere til å se sine pasienter, høre på det de har å si og undersøke grundig enn Saleh. Han er en virkelig sjelden perle av en lege. Anbefaler ham til alle!

Anbefales!

Utrolig hyggelig, lyttende, effektiv og profesjonell fastlege. Saleh lyttet alltid nøye til mine klager og symptomer, ønsket å lære så mye som mulig av samtalen og prøvde å hjelpe til problemene var helt løst for meg. Han tok seg alltid tid til å forklare alt for meg. Jeg følte meg alltid godt ivaretatt. Jeg ville virkelig ikke bytte ham, men gjør det bare fordi jeg ikke lenger er medlem av Sio.

En god fastlege.

Saleh er en veldig snill og empatisk lege. Han har ikke hastverk og er veldig dyktig. Han er opptatt av bred oppfølging og jeg følte at han virkelig brydde seg om meg da jeg var i en veldig vanskelig livssituasjon.