Cato Marinius Halvorsen

Autorisasjon (2016)

Dr. Knutsen legekontor Telefonnummer51 73 11 0351 73 11 ...
Lagårdsveien 91 4010 Stavanger
Cato Marinius Halvorsen er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Cato Marinius Halvorsen

Forståelsesfull og behagelig

Siste året dessverre hyppige legebesøk. God samtalepartner i tung tid. Tar seg god tid og har forståelse. Ordner opp. Kan være litt sen til første time kl. 08:20, men har blitt bedre :-)

Tar seg tid til pasienten, lytter og er løsningsorientert

Beste legen jeg har hatt. Har slitt med psykiske problemer hele mitt voksen liv og har slitt med å bli hørt og tatt seriøst av fastlegene jeg har hatt tidligere. Jeg føler meg veldig trygg og han hører virkelig etter og forstår det jeg sier. Setter stor pris på han.

Frekk og arrogant

Hadde han som fastlege en kort periode der jeg var hos han to ganger iløpet av kort tid pga plager jeg hadde hatt i årevis. Jeg skulle vente å se det ann. Gikk gråtende ut av kontoret begger ganger. Uprofesjonell, mangel på empati og frekk. Tok med et skriv fra en annen lege, fikk da beskjed om at han var skuffet fordi jeg ikke kom til han. Fikk kjeft når jeg slo av en spøk fordi jeg misforsto hva han sa. Hadde flere problemer da jeg dro enn da jeg kom.

Faglig sterk og god lytter

Cato Knutsen tar seg god tid, stiller gode spørsmål og viser tydelig interesse. Har flere ganger latt meg imponere over hans evne til å huske detaljer fra tidligere konsultasjoner. Ser pasienten og helheten.
Anbefales på det sterkeste!
Kan være noe lang ventetid på ikke-akutte episoder, men har alltid fått tilbud om time samme dag når akutt.

Seriøs lege med god energi.

Hyggelig første møte med ny fastlege. Rolig og inkluderende/forklarende og tar seg god tid og er tilstede/hører etter.

Anbefales!