Anne Sinnes Kleiven

Autorisasjon (1995)

Anne Sinnes Kleiven er en av 12 fastleger i Vindafjord

Siste vurderinger av Anne Sinnes Kleiven

Ingen bra lege

Har vært hos henne en gang. Hun er en kald,frekk lege hørte ikke på hva jeg hadde og fortelle om meg selv og jeg følte hun ikke tok meg på alvor. Det var kun hun som skulle bestemme og styre hele tiden jeg var der,hun har satt meg i en vanskelig situasjon når det gjelder meg og min helse. Anbefaler henne ikke om du sliter physisk og har mye problemer med helsen din. Har nå funnet ny fastlege.

Trygg og handlekraftig

Anne har alltid tatt meg alvorlig, og vore ei god støtte gjennom både alvorlig fysisk sykdom og den psykiske belastninga som kom i etterkant. Ho er ikkje den mest snakkesalige, men eg har alltid følt meg sett og ivaretatt.

Ikke en people person.

Når du kommer inn på kontoret til Anne er du heldig hvis du får 2 sek med øyenkontakt. Dette er ingen people person, så om du sliter litt psykisk så er ihvertfall ikke dette personen for deg. Opplever henne bare som frekk og litt skummel. Føler heller ikke at jeg blir tatt seriøst.
Er nå på leit etter ny lege.

Dyktig og flott fastlege!

Er superfornøyd med Anne Kleiven som fastlege. Hun har alltid tatt meg på alvor og lyttet til meg. Hun har samarbeidet godt med nav når det har vært behov for det, leger og spesialister på sykehus og revmatismesykehuset og har henvist meg vidre ved behov. Hun har alltid vært i godt humør å vi har hatt en god tone i alle år jeg har hatt henne som fastlege. Når jeg nå skal bytte så er det grunnet flytting og med tungt hjerte at jeg bytter.

kald og kortfattet

Hun er ikke en people person i det hele tatt. Når du kommer inn til henne føler du at du må tømme deg på to min, for det er alt du får. Hun hører ikke etter hva det er du sier, og ser deg ann. Veldig gammeldags i behandlingen sin. Psykiske problemer, utbrennthet, søvnproblemer, depresjon etc. dette er ting hun mener er bare vas.
Er på jakt etter ny fastlege, og ville ikke anbefalt anne til min verste fiende.