Vindafjord Legesenter AS

Siste vurderinger av behandlere ved Vindafjord Legesenter AS

Trygg og god fastlege

Topp fastlege
Rask tid å komme til
Godt personal som jobber der
Lokalt
Hyggelig folk
Effektive
Gode parkeringsmuligheter

Trygg og god lege

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Veldig fornøyd med legen:-) Han tar deg alvorlig og tar tid til deg. Ein føler seg ivaretatt og hørt. Vil anbefale han som fastlege.

Mangler evne til å henvise

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Hyggelig mann, men han har problem med å se sine egne begrensinger. Har du et problem der du trenger henvisning vil jeg anbefale en annen lege.

Jeg har ikke Kleiven som fastlege lengre.

En lege helt utenom det vanlige!

Lege: Svetlana Opheim Skrevet

Dr. Svetlana Opheim er den dyktigste og mest effektive fastlege jeg har hatt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg lider av en svært alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at både tidligere fastleger og spesialister ikke hverken bryr seg eller har tid til meg som pasient, og de tankene og frykten man bærer med seg i hverdagen. Svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser meg, tar tiden som trengs. Henviser når hun er i tvil om noe, og følger opp henvisninger og resultater på en enestående måte. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Dr. Svetlana Opheim som min fastlege, hun har virkelig forandret livet mitt!

Min lege nr 1

Lege: Trine Larsen Stokkan Skrevet

Veldig fornøyd med min lege. Enkelt og snakke med henne om det jeg tenker på. Har tid til meg .Føler ikke att jeg har for liten tid.