Vindafjord Legesenter AS

Vikevegen 32 5574 Skjold

Siste vurderinger av Vindafjord Legesenter AS

Veldig kunnskapsrik og imøtekommende!

Lege: Kristoffer Vegsundvåg Hjellen Skrevet

Tok meg imot fra første dag med respekt og toleranse. Hørte virkelig på hva jeg ønsket og tok meg seriøst. Angrer ikke på at jeg skiftet fastlege!

Min lege nr 1

Lege: Trine Larsen Stokkan Skrevet

Veldig fornøyd med min lege. Enkelt og snakke med henne om det jeg tenker på. Har tid til meg .Føler ikke att jeg har for liten tid.

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Terje er nøyaktig, tilstede og mennesklig. En bra lege som vekker tillit og tar tak i ting på en grundig måte.

Topp!

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Trudde ikkje det fantes slike som han eg!
Han er kort, konsis og rett på sak men t
reng eg ein å snakka med så er han jammen der og! Han hjelper der det trengs og preikar vekk der ein bipolar kjem med "pisspreik".
Han har vore der i STORE kriser og i mindre hende. Og så er han jo nynorskmann sjølv om grammatikken kan diskuteras.... :)
Enkelt og greit: TAKK FOR AT DU ER DER!!!

Føler meg viktig.

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Med Kleiven som fastlege føler jeg at jeg blir tatt vare på. Har hatt gallestein og store problemer rundt operasjon og diverse. Han har tatt meg seriøst og stått på for å få ting til å skje fort. Han tar seg alltid god tid og lytter til alt jeg har å si. Han interesserer seg i meg som person og snakker med meg. Han er en travel mann med mye på agendaen, men ringer alltid opp om man spør om det.