Vindafjord Legesenter AS

Vikevegen 32 5574 Skjold

Siste vurderinger av Vindafjord Legesenter AS

En lege helt utenom det vanlige!

Lege: Svetlana Opheim Skrevet

Dr. Svetlana Opheim er den dyktigste og mest effektive fastlege jeg har hatt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg lider av en svært alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at både tidligere fastleger og spesialister ikke hverken bryr seg eller har tid til meg som pasient, og de tankene og frykten man bærer med seg i hverdagen. Svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser meg, tar tiden som trengs. Henviser når hun er i tvil om noe, og følger opp henvisninger og resultater på en enestående måte. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Dr. Svetlana Opheim som min fastlege, hun har virkelig forandret livet mitt!

Veldig kunnskapsrik og imøtekommende!

Lege: Kristoffer Vegsundvåg Hjellen Skrevet

Tok meg imot fra første dag med respekt og toleranse. Hørte virkelig på hva jeg ønsket og tok meg seriøst. Angrer ikke på at jeg skiftet fastlege!

Min lege nr 1

Lege: Trine Larsen Stokkan Skrevet

Veldig fornøyd med min lege. Enkelt og snakke med henne om det jeg tenker på. Har tid til meg .Føler ikke att jeg har for liten tid.

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Terje er nøyaktig, tilstede og mennesklig. En bra lege som vekker tillit og tar tak i ting på en grundig måte.

Topp!

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Trudde ikkje det fantes slike som han eg!
Han er kort, konsis og rett på sak men t
reng eg ein å snakka med så er han jammen der og! Han hjelper der det trengs og preikar vekk der ein bipolar kjem med "pisspreik".
Han har vore der i STORE kriser og i mindre hende. Og så er han jo nynorskmann sjølv om grammatikken kan diskuteras.... :)
Enkelt og greit: TAKK FOR AT DU ER DER!!!