Vindafjord Legesenter AS

Vikevegen 32 5574 Skjold

Siste vurderinger av behandlere ved Vindafjord Legesenter AS

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Kristoffer Vegsundvåg Hjellen Skrevet

En fantastisk lege som både ser og lytter til pasientene. Alltid smilende og imøtekommende, viser empati, forståelse og respekt.

Trygg og god lege

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Veldig fornøyd med legen:-) Han tar deg alvorlig og tar tid til deg. Ein føler seg ivaretatt og hørt. Vil anbefale han som fastlege.

Mangler evne til å henvise

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Hyggelig mann, men han har problem med å se sine egne begrensinger. Har du et problem der du trenger henvisning vil jeg anbefale en annen lege.

Jeg har ikke Kleiven som fastlege lengre.

En lege helt utenom det vanlige!

Lege: Svetlana Opheim Skrevet

Dr. Svetlana Opheim er den dyktigste og mest effektive fastlege jeg har hatt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg lider av en svært alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at både tidligere fastleger og spesialister ikke hverken bryr seg eller har tid til meg som pasient, og de tankene og frykten man bærer med seg i hverdagen. Svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser meg, tar tiden som trengs. Henviser når hun er i tvil om noe, og følger opp henvisninger og resultater på en enestående måte. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Dr. Svetlana Opheim som min fastlege, hun har virkelig forandret livet mitt!

Veldig kunnskapsrik og imøtekommende!

Lege: Kristoffer Vegsundvåg Hjellen Skrevet

Tok meg imot fra første dag med respekt og toleranse. Hørte virkelig på hva jeg ønsket og tok meg seriøst. Angrer ikke på at jeg skiftet fastlege!