Anne Sinnes Kleiven

Autorisasjon (1995)

Anne Sinnes Kleiven er en av 12 fastleger i Vindafjord

Siste vurderinger av Anne Sinnes Kleiven

Lege som ikke bryr seg

Legen er ok å komme til når det gjelder fysiske problemer som smerter eller infeksjon, men fikk ikke hjelp med psykiske problemer som med depresjon, angst og søvnprobmlemer, hun ville ikke komme med anbefalinger til psykolog og sa at tabletter er kun for gamlinger. Håper noen annen lege kan hjelpe.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Det som er bra, er kontorsøstrene her. De er veldig blide og imøtekommende. Det har også vært greit å få time forholdsvis raskt og ikke lang ventetid når man har time. Hun lytter til meg, men er ingen god samtalepartner, til det er hun alt for kortfattet. Jeg har stort sett opplevd henne som sur og vrang, og ganske frekk i kommentarene til tider. En av de siste gangene jeg var hos henne sa hun at dersom jeg ikke var fornøyd med det hun gjorde så kunne jeg bare finne meg en ny lege.... Sånt sier ikke fastlegen din til deg. Hennes negative måte å være på gjør meg utrygg og frustrert. Jeg grudde meg for å konsultere henne, men måtte for å komme videre i systemet. En fastlege skal ikke bare lytte til deg men også vise sympati, og støtte deg. Fastlegen skal opptre positivt ovenfor sine pasienter, være imøtekommende. Når man har vært hos fastlegen sin skal man føle seg ivaretatt og godt behandlet. Vi vet at fastlegen ikke kan alt, men de må være villige til å bruke tid på å sette seg inn i dine ting og lytte og prøve å forstå.

Dyktig lege

Kleiven er en dyktig lege. Hun tar seg tid til meg. Hun undersøker grundig og er det noe hun er usikker på så sender hun meg fort videre :) Jeg er veldig fornøyd.

kjekke lege

Tar seg god tid, alltid blid. Nøye på undersøkelser, prøver osv. har tid tilå høre på deg og prøver å hjelpe.

Serdeles misfornøyd

Snakket i telefonen flere ganger mens jeg var inne til konsultasjon.
Tok seg ikke tid til å svare skikkelig på spørsmål.

Det endte med at jeg måtte bestille time hos legevakta i stedet.
Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å bytte fastlege.