Sana Saeed

Autorisasjon (2016)

Sana Saeed er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sana Saeed

Forståelsesfull og dyktig

Jeg har fått god hjelp av Sana og hun har møtt meg på en respektfull måte. Jeg har en usynlig sykdom som mange har fordommer mot eller ikke tror på, men Sana møtte meg med forståelse og hjalp meg med det jeg trengte. Hun var også åpen for å lære mer om sykdommen min, det er det ikke mange leger som er. Anbefales!

Totalt fraværende

Jeg har aldri møtt min egentlige fastlege på Vålerenga helsesenter. Hver gang jeg tar kontakt er det en ny vikar for vikar. Det er egentlig umulig å skrive noe om henne, men dette legesenteret er det umulig å få kontakt med. De gangene jeg ringer sitter jeg i tlf-kø i minst 50 min. De som tar tlf er lite serviceinnstilte. Man får beskjed om å bestille time på helsenorge.no, men når man skriver meld der får man svar at man må ringe. Et helt ubrukelig system.

Hyggelig lege, men rotete kontor

Legen er hyggelig og hjelpsom, men det så veldig vanskelig å få time. Når man først har fått time, så blir den avbestilt bare timer før du har time. Når man ringer på telefon, så vet man aldri hvem man snakker med. 4 av 5 ganger så blir man møtt av uhøflige og frekke resepsjonister.

Styr unna dette legekontoret

Vanskelig å få time, spesielt fysisk. Det er en del videokonsultasjoner ledig, men dette er i praksis en telefonsamtale. Denne legen er ikke på jobb fulltid og har en vikar deler av uka. Enkelte av de som jobber i resepsjonen er lite serviceinnstilte og ufine. Man blir ikke tatt seriøst. Da jeg var gravid kunne de verken teste, undersøke eller tilby oppfølging(jeg ble bedt om å ringe helsestasjonen i stedet).

Hard to get an appointment and felt like I was not being taken seriously

I have never met my fastlege as it has always been a vikar in place. Overall I have not felt I am taken seriously, specially when I discovered I was pregnant. I have a basic knowledge of Norwegian and it has been challenging to get anyone in this office to be comfortable with english. I decided to change fastlege as I want to make sure I am being listened to when our baby comes.