Kaja Järvik

Aurskog Legekontor

2010

Siste vurderinger av Kaja Järvik

Varm, dyktig og flott fastlege.

Kaja McCormick klarte å berolige meg fra første stund ved sin hyggelige og rolige væremåte.
Hun er kunnskapsrik, grundig, imøtekommende og tar seg god tid til meg som pasienten.

Legekontoret har hyggelig legesekretærer.

Muligheten til å bestille time via nettet og SMS er topp. Behagelig å slippe ventetid på telefon, med irriterende ventemusikk.

Faglig dyktig, rolig og engasjert

Kaja McCormick er den beste legen jeg noensinne har hatt.
Hun tar seg god tid, undersøker grundig, er lett å snakke med og spør alltid om jeg har noen spørsmål eller andre ting å ta opp.
For en kroniker som meg er det gull verdt å ha en fastlege som henne!
Ros til øvrig personell på legekontoret, alltid hyggelige og positive.

Den beste av de beste.

Lydhør, empati og kunnskapsrik! Har alltid tid, selv om hun sikkert ikke har det, men føler alltid at hun har et hav av tid til akkurat meg.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Kommuniserer godt, dyktig, grundig og kunnskapsrik.

Super fastlege

Jeg har tidligere hatt noen andre leger på Aurkog Legekontor som jeg IKKE har vært fornøyd med. Har derfor byttet litt frem og tilbake, og endte opp hos Kaja. Mer fokus og kunnskap kan man nesten ikke vente av en lege - Kaja er super! Rent bortsett fra at hun ikke har den samme tilgjengelighetsgraden (les: jobber færre dager i uken) som de andre legene, så er jeg utrolig glad for at Kaja fant veien til Aurskog Legekontor.

Jeg har selv flyttet til Oslo, men sverger til å beholde Kaja i frykt for å komme til enda en ny Fastlege som ikke ser meg, og hører på det jeg sier. Hos Kaja får man ikke en trepinne i halsen og en resept på noe som gjør deg enda sykere. Hun bruker tid, lytter og deler sin kunnskap med pasienten.

Legekontoret ellers er å se på som en tragedie. Det er en god ting ved Aurskog Legekontor - og det er Kaja.