Aurskog Legekontor

Siste vurderinger av Aurskog Legekontor

God lege, håpløst system

Lege: Christian Mayer Skrevet

God lege med god humor pf faglig dyktig. Vil gjerne hjelpe pasient. MEN, ALLTID forsinket. Mye. Sitter hver gang 1-1.5 time etter oppsatt time (for øvrig bestilt uker i forveien). 2.5 time forsinket som verst. Og som dagens første pasient gikk jeg da jeg hadde ventet 40 minutt etter oppsatt tid. (time kl 08 - gikk kl. 08:40). Dette er grunnen til at jeg nå bytter lege. Kølappsystemet på legesenteret er og håpløst. Ellers flinke medarbeidere og aldri problemer med de.

Glemsom og fraværende

Lege: Christian Mayer Skrevet

Følger dessverre ikke opp avtaler og glemmer å sende henvisninger.
Virker stressende og tar seg for liten tid til pasienten. Jeg har aldri kommet inn til avtalt time, men har måttet vente lang tid. Sist gang jeg hadde avtale, ventet jeg over halvannen time.

Også synd at resepsjonen er lite tilgjengelig og ikke informerer pasientene på venteværelset om store forsinkelser.

Flink og lyttende lege

Lege: Ane Klevberg Skrevet

Flink lege. Selv om sykdommen min ikke kan behandles gjør hun det hun kan for å holde motet mitt oppe og gi symptomlindring der det er forsvarlig. Oppdatert og viser vilje til å lære mer. Men kontoret har dessverre nesten alltid fullt venterom med mye folk og støy og ikke noe alternativ om man er for dårlig til å sitte der og vente.

Beste legen jag/vi haft

Lege: Christian Mayer Skrevet

En otradisjonell lege (posivt) som ser hele mensket. Han er flink, grundig, personlig og LYSSNAR på vad du har på hjertet.
Han er mgt ärlig og sier vad hans syns etc

Var ärlig og han er detsamma mot dig

Sender ikke henvisninger, men sier han har gjort det

Lege: Christian Mayer Skrevet

Hadde lenge stor tro på denne legen da han gir inntrykk av å lytte og ta deg på alvor. Påstår å ha sendt et titalls henvisninger som ikke kan spores i journal. Han spør også om du har hørt fra stedet det er henvist til og hevder at han purrer, men ingenting skjer. Alltid mye forsinket og virker til å spekulere i å ta på seg alt for mye uten tanke på oppfølging og kvalitet. Må du komme flere ganger pga at ingenting skjer så er det penger tjent for han.