Aurskog Legekontor

Tlf: 63 85 49 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Aurskog Legekontor

Trygg og kunskapsrik

Lege: Ane Klevberg Skrevet

God til til pasienten, ikke stresset. En får hjelp når man trenger det og god forklaring på det en lurer på.

Trygg

Lege: Ane Klevberg Skrevet

Veldig flink lege som tar deg på alvor. Bruker tiden godt på pasienten. Flink til å følge opp.
Aldri sittet lenge å ventet på å komne inn.

Lege: Kaja Mccormick Skrevet

Jeg har vært så heldig å møtt denne flotte og fantastiske legen. Hun lytter og tar seg tid. Hun vurdere også godt i forhold til andre ting som kunne være feil/sykdom. Hun følger godt opp og henviser videre når hun trenger dette.
Her er det også lov å ta opp mer enn en ting:-).

De som får denne legen er virkelig heldig.

Stresset lege

Lege: Christian Mayer Skrevet

Har nok god kunnskap fra krigsherjede land. Har du behov for en som lytter og kan ta seg tid, er ikke dette legen å anbefale.
Han løper i gangene og selv fikk jeg dårlig samvittighet av å gå til han som lege, for å bruke tiden han hadde. Han har nok alt for mye å gjøre og glemmer henvisninger, så dette må han minnes på.
Fikk byttet og har en mye bedre lege nå på Aurskog.

Laaaang ventetid

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Venter nesten alltid 50-60 minutter på venteværelset. Håpløst ifht jobb. Også blir det dårlig tid inne hos legen når man først har ventet så lenge.

God Lege

Lege: Christian Mayer Skrevet

Ventetid før besøk , ja ja det betyr bare at han tar seg nødvendig tid med pasienter som er før deg , Bedre å serve ferdig kvalitet enn kvantitet. Har hatt han i 3 år og er super fornøyd. Er Veldig fornøyd og bytter ikke Lege for noe i verden...

Bra fastlege

Lege: Kaja Mccormick Skrevet

En av de beste fastlegene jeg har hatt. Lydhør. Støttende. Klarer å tilpasse råd og anbefalinger til pasienten.

God lege, håpløst system

Lege: Christian Mayer Skrevet

God lege med god humor pf faglig dyktig. Vil gjerne hjelpe pasient. MEN, ALLTID forsinket. Mye. Sitter hver gang 1-1.5 time etter oppsatt time (for øvrig bestilt uker i forveien). 2.5 time forsinket som verst. Og som dagens første pasient gikk jeg da jeg hadde ventet 40 minutt etter oppsatt tid. (time kl 08 - gikk kl. 08:40). Dette er grunnen til at jeg nå bytter lege. Kølappsystemet på legesenteret er og håpløst. Ellers flinke medarbeidere og aldri problemer med de.

Glemsom og fraværende

Lege: Christian Mayer Skrevet

Følger dessverre ikke opp avtaler og glemmer å sende henvisninger.
Virker stressende og tar seg for liten tid til pasienten. Jeg har aldri kommet inn til avtalt time, men har måttet vente lang tid. Sist gang jeg hadde avtale, ventet jeg over halvannen time.

Også synd at resepsjonen er lite tilgjengelig og ikke informerer pasientene på venteværelset om store forsinkelser.

Flink og lyttende lege

Lege: Ane Klevberg Skrevet

Flink lege. Selv om sykdommen min ikke kan behandles gjør hun det hun kan for å holde motet mitt oppe og gi symptomlindring der det er forsvarlig. Oppdatert og viser vilje til å lære mer. Men kontoret har dessverre nesten alltid fullt venterom med mye folk og støy og ikke noe alternativ om man er for dårlig til å sitte der og vente.

Beste legen jag/vi haft

Lege: Christian Mayer Skrevet

En otradisjonell lege (posivt) som ser hele mensket. Han er flink, grundig, personlig og LYSSNAR på vad du har på hjertet.
Han er mgt ärlig og sier vad hans syns etc

Var ärlig og han er detsamma mot dig

Sender ikke henvisninger, men sier han har gjort det

Lege: Christian Mayer Skrevet

Hadde lenge stor tro på denne legen da han gir inntrykk av å lytte og ta deg på alvor. Påstår å ha sendt et titalls henvisninger som ikke kan spores i journal. Han spør også om du har hørt fra stedet det er henvist til og hevder at han purrer, men ingenting skjer. Alltid mye forsinket og virker til å spekulere i å ta på seg alt for mye uten tanke på oppfølging og kvalitet. Må du komme flere ganger pga at ingenting skjer så er det penger tjent for han.

anbefales ikke

Lege: Christian Mayer Skrevet

Sender ikke henvisninger, selv etter utallige purringer. Alltid mye forsinket, gjerne 2 - 2,5 timer.
Føler jeg ikke blir tatt seriøst.

Superfornøyd med fastlegen

Lege: Kaja Mccormick Skrevet

Jeg er superfornøyd med å ha Kaja Mccormick som fastlege. Hun er både imøtekommende, hyggelig og faglig dyktig.
Hun tar seg alltid god tid og lytter, tar alle mine spørsmål på alvor, og opplyser om det som trengs.

Dyktig Lege.

Lege: Kaja Mccormick Skrevet

Hun tar seg god tid med pasienter.
Dyktig Lege som bryr seg om deg og det du kommer med.
Hun gir seg ikke før du er ferdig utredet.

Faglig dyktig og en fantastisk personlighet!

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Vi kom i en meget vanskelig situasjon, og ble behandlet proffesjonelt og med en forståelse og medmennesklighet jeg aldri har vært borti. En som tar yrket sitt alvorlig og setter seg virkelig inn i pasientens situasjon, og vurderer og hjelper mer enn han teoretisk hadde trengt. Bøyer meg i støvet!

Sender ikke henvisning

Lege: Christian Mayer Skrevet

Hyggelig og morsom kar, vier meg som pasient oppmerksomhet. Men, har opplevd flere ganger, både ift meg selv og mine barn, at henvisning ikke sendes når dette er avtalt. Har også opplevd at ved purring på dette, så skjer det heller ikke. Det er uholdbart!

Varm, dyktig og flott fastlege.

Lege: Kaja Mccormick Skrevet

Kaja McCormick klarte å berolige meg fra første stund ved sin hyggelige og rolige væremåte.
Hun er kunnskapsrik, grundig, imøtekommende og tar seg god tid til meg som pasienten.

Legekontoret har hyggelig legesekretærer.

Muligheten til å bestille time via nettet og SMS er topp. Behagelig å slippe ventetid på telefon, med irriterende ventemusikk.

Faglig dyktig, rolig og engasjert

Lege: Kaja Mccormick Skrevet

Kaja McCormick er den beste legen jeg noensinne har hatt.
Hun tar seg god tid, undersøker grundig, er lett å snakke med og spør alltid om jeg har noen spørsmål eller andre ting å ta opp.
For en kroniker som meg er det gull verdt å ha en fastlege som henne!
Ros til øvrig personell på legekontoret, alltid hyggelige og positive.

liten oppfølging

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

hyggelig og imøtekommende, men lang ventetid, kom ikke frem til noen årsak på problemet og i tillegg blir det ikke fulgt opp i ettertid eller kontaktet pr. telefon med resultater