Aurskog Legekontor

Telefonnummer63 85 49 3063 85 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Aurskog Legekontor

Dårlig lege - mangler mennskelighet

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Morten mangler forståelse for det hva han ikke lærte om på skolen. Virker ung og mye amatør mtp medisinering etc.

Han er er også ung på det menneskelige plan da han ikke klarer å få noe som kan kalles en god relasjon. Dette er tross alt viktig for en lege å klare.

Ellers sikkert en god kar, men han faller for mye igjennom. Dette er ingen lege å satse på som sin fastlege.

Bra lege

Lege: Christian Mayer Skrevet

Extraordinær lege som gjør det "lilla extra" for deg. Kunde bli bedre att få ivei henvisninger.......
Anbefalles

Varm,forståelsesfull og trygg

Lege: Kaja Järvik Skrevet

Føler meg ivaretatt ,har god tida tar meg på alvor .Er det noe hun vil gå videre med hos spesialister osv blir det gjort og fulgt opp .

Flott lege!

Lege: Ane Klevberg Skrevet

Hadde det ikke vært for at hun skal ut i permisjon og at jeg skal flytte hadde jeg ikke byttet lege. Hun står på for pasientene sine, er empatisk og kunnskapsrik. Hun er ikke en lege som gir opp og hun lytter til meg som pasient.

Hyggelig og profesjonell

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Morten er en dyktig lege som desverre fikk altfor mye å gjøre. Fikk han som fastlege i 2014. Tok virkelig tak i saker og var en god lytter. Etter tre år ble det veldig merkbart at han hadde for mye å gjøre.