Aurskog Legekontor

Siste vurderinger av behandlere ved Aurskog Legekontor

Den beste legen

Lege: Mohammad Farooq Iqbal Skrevet

Den beste legen.
Den beste legen i hele medisinsk klinikk. Veldig kunnskapsrik. Han kan lytte rolig og gi råd om hva som er best for pasienten i et gitt øyeblikk. En veldig spesifikk lege for meg. Hyggelig og forståelsesfull. Fordi mitt norske språk ikke er det beste.

Beste legen

Lege: Kaja Järvik Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Kaja som fastlege! Hun har evne til å lytte, SER meg som pasient og følger opp på en utmerket måte!

Engasjert og oppmerksom

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Han er veldig engasjert i pasienten, og lytter med åpent sinn. Tar pasienten på alvor, og henviser videre hvis prøveresultatene tilsier at det er nødvendig. Føler meg trygg på at han tar de riktige avgjørelsene.

Trygg

Lege: Mohammad Farooq Iqbal Skrevet

Veldig fornøyd med legen min. Håper han blir lenge her. Alle de andre på legekontoret er ikke blide og serviceinnstilte. Det må gjøres noe med ellers mister vi de fine legene som er der oppe, jeg tror ikke dem har det ålreit med sånn det er nå

Han her føler jeg meg ivaretatt hos

Lege: Tariq Imtiaz Ahmad Skrevet

Han kjenner pasienten som kommer inn døren. Kan kan journalen. Han er kunnskapsrik og viser en god forståelse av pasientens bekymringer og problemer. Han her har hjulpet meg mer enn noen annen lege har gjort. Bytter aldri til en annen.

Dette er en Pluss-tjeneste.