Aurskog Legekontor

Senterveien 9 1930 Aurskog

Siste vurderinger av behandlere ved Aurskog Legekontor

Trygg, rolig, kunnskapsrik

Lege: Gunnar Johan Nyborg Eid Skrevet

Tilstedeværende og interessert. Åpen i kommunikasjon. Tar pasienten på alvor. Tydelig tenkende ut i fra opplysninger som pasienten gir.

Fantastisk lege, dyktig og god til å kommunisere

Lege: Tariq Imtiaz Ahmad Skrevet

Tariq er en utrolig dyktig lege, spesialist i allmennmedisin, god i språk og kommunikasjon, er presis og redelig.
Han er en god lytter og setter pasienten i høysetet.
Tariq er rett og slett hel ved!

Fraværende

Lege: Christian Mayer Skrevet

Følger ikke opp timer eller avtaler, ringer ikke tilbake etter meldinger om det og sender ikke henvisninger som avtalt. Totalt fraværende fastlege med alt for mange pasienter i forhold til kapasitet.

Fantastisk

Lege: Tariq Imtiaz Ahmad Skrevet

Tareq er den beste legen jeg har hatt. Han er empatisk, omsorgsfull, på tiden og en unik lege. Han følger opp pasientene sine på en god og trygg måte. Så lenge man har tareq kan man føle seg ivaretatt og trygg. [navn fjernet av moderator].

Den beste jeg har hatt!

Lege: Kaja Järvik Skrevet

Har hatt henne siden 2013, og har etter mange bytter pga flytting tidligere, opplevd m y e rart. Hun har de 3 siste årene hatt vikarer av gode grunner, og det er jo en nedtur å gå til lege når hun ikke er der. Lytter, og tar seg tid. Ja, det er ofte sure kommentarer på venterommet, pga forsinkelser, men jeg vil ha en lege som bruker tid på meg, selv om det er noen minutter forsinkelser! Det er konsekvensen, så folk må slutte å være så ego.