Kaja Mccormick

Aurskog Legekontor

2010

Siste vurderinger av Kaja Mccormick

Jeg har vært så heldig å møtt denne flotte og fantastiske legen. Hun lytter og tar seg tid. Hun vurdere også godt i forhold til andre ting som kunne være feil/sykdom. Hun følger godt opp og henviser videre når hun trenger dette.
Her er det også lov å ta opp mer enn en ting:-).

De som får denne legen er virkelig heldig.

Bra fastlege

En av de beste fastlegene jeg har hatt. Lydhør. Støttende. Klarer å tilpasse råd og anbefalinger til pasienten.

Superfornøyd med fastlegen

Jeg er superfornøyd med å ha Kaja Mccormick som fastlege. Hun er både imøtekommende, hyggelig og faglig dyktig.
Hun tar seg alltid god tid og lytter, tar alle mine spørsmål på alvor, og opplyser om det som trengs.

Dyktig Lege.

Hun tar seg god tid med pasienter.
Dyktig Lege som bryr seg om deg og det du kommer med.
Hun gir seg ikke før du er ferdig utredet.

Varm, dyktig og flott fastlege.

Kaja McCormick klarte å berolige meg fra første stund ved sin hyggelige og rolige væremåte.
Hun er kunnskapsrik, grundig, imøtekommende og tar seg god tid til meg som pasienten.

Legekontoret har hyggelig legesekretærer.

Muligheten til å bestille time via nettet og SMS er topp. Behagelig å slippe ventetid på telefon, med irriterende ventemusikk.

Faglig dyktig, rolig og engasjert

Kaja McCormick er den beste legen jeg noensinne har hatt.
Hun tar seg god tid, undersøker grundig, er lett å snakke med og spør alltid om jeg har noen spørsmål eller andre ting å ta opp.
For en kroniker som meg er det gull verdt å ha en fastlege som henne!
Ros til øvrig personell på legekontoret, alltid hyggelige og positive.

Den beste av de beste.

Lydhør, empati og kunnskapsrik! Har alltid tid, selv om hun sikkert ikke har det, men føler alltid at hun har et hav av tid til akkurat meg.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Kommuniserer godt, dyktig, grundig og kunnskapsrik.

Super fastlege

Jeg har tidligere hatt noen andre leger på Aurkog Legekontor som jeg IKKE har vært fornøyd med. Har derfor byttet litt frem og tilbake, og endte opp hos Kaja. Mer fokus og kunnskap kan man nesten ikke vente av en lege - Kaja er super! Rent bortsett fra at hun ikke har den samme tilgjengelighetsgraden (les: jobber færre dager i uken) som de andre legene, så er jeg utrolig glad for at Kaja fant veien til Aurskog Legekontor.

Jeg har selv flyttet til Oslo, men sverger til å beholde Kaja i frykt for å komme til enda en ny Fastlege som ikke ser meg, og hører på det jeg sier. Hos Kaja får man ikke en trepinne i halsen og en resept på noe som gjør deg enda sykere. Hun bruker tid, lytter og deler sin kunnskap med pasienten.

Legekontoret ellers er å se på som en tragedie. Det er en god ting ved Aurskog Legekontor - og det er Kaja.

Min beste lege noen sinne.

Jeg har stort sett vært fornøyd med de tidligere legene jeg har hatt, men Kaja topper tronen, og jeg håper at jeg får beholde henne lenge. Hun er snill og forståelsesfull, og jeg føler at jeg blir hørt og sett når jeg er der. Hun tar seg tid til å høre på hva jeg har å si. Hun er dessuten dyktig og grundig, og det hun ikke veit eller kan, det setter hun seg inn i. En mer engasjert lege har jeg aldri møtt.

Jeg har vært kronisk syk med bl.a. fibromyalgi i flere år, og har ved noen anledninger opplevd at noen leger og behandlere har trodd at det er en sykdom som sitter mellom ørene. Kaja veit bedre, og følger meg opp med jevnlige blodprøver etc. Hun har på de knappe 6 mnd. jeg har hatt henne som lege avdekket fysiske funn som tidligere utredinger hos diverse leger og sykehus ikke har funnet, og det får meg til å stole på at hun er grundig i sine utredninger og at hun følger opp det som ikke er som det skal.