Sonia Singh

Autorisasjon (2014)

Sandefjord Legesenter Telefonnummer33 42 31 8033 42 31 ...
Halvdan Svartes gate 12 3208 Sandefjord
Sonia Singh er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Sonia Singh

Skremmende overfladisk

Legen overtok fastlegehjemmel etter en fantastisk lege som familien har hatt i godt over 20 år, og dermed også tilgjengelig dokumentasjon. Et av mine barn har medfødte kroniske lidelser som er vel dokumentert. Fikk tilfeldig innsyn i erklæring skrevet av henne. Den var helt uten noen viktig/riktig dokumentasjon, til tross for tidligere forsøk på å vise til arkiv mm. Hun sa at det var for mye å forvente at hun som fastlege satte seg inn i en sjelden genetisk tilstand.

Anbefales

For en tid tilbake måtte jeg bytte lege på grunn av flytting og var her så heldig og fikk innpass hos dr. Singh. Her blir du alltid møtt med et smil og en hyggelig samtale. Hun er en meget profesjonell og dyktig lege som har evne til å kommunisere med pasienten. Fremstår som empatisk og ikke minst med omtanke og respekt, det oppleves som hun alltid tar seg god tid. Du blir godt ivaretatt av en veldig behagelig og nøye lege.

Dersom du mot formodning ikke skulle få til å samarbeide med dr. Singh så burde du nok ta en tur hjem å kikke i det berømte speilet. Jeg er strålende fornøyd med dr. Singh som ANBEFALES på det varmeste.

Legesenteret har ellers veldig hyggelige og serviceinnstilt personale.

Trygg og Kunnskapsrik

Jeg er priviligert som har denne fastlegen. Hun er løsningsorientert og meget dyktig. Lett å snakke med. Direkte i sin rådgivning og konsultasjon.

Empatisk og kunnskapsrik

Meget dyktig. Lett å snakke med. Direkte i sin rådgivning og konsultasjon. Jeg har stort sett aldri vært hos fastlege, men glad hun er min lege. Føler meg sett og forstått i en vanskelig livssituasjon.

En lege som ser, lytter og gir deg trygghet

Endelig kommet til en lege som ser meg, gir meg trygghet og tillit. Forstår min sykdom og finner gode løsninger for meg. Så utrolig takknemlig.