Christian Nakling

Autorisasjon (2005)

Christian Nakling er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Christian Nakling

Meget dyktig lege

Hadde samme lege i 30 år før han ble pensjonert. Har blitt godt ivaretatt av legen og blir tatt på alvor. Henviser til videre behandling der det er nødvendig

God lege.

Var hos han for første gang siden tidligere lege ble pensjonert nå nylig, og synes han virket som en oppegående mann. Jeg viste dog hva som var problemet og han skrev ut medikamenter men spurte også om det var noe annet han kunne hjelpe meg med da jeg først var innom. Så han virket ikke travel eller skulle "sparke meg ut døra" som noen har kommentert tidligere.

Uinteresseret i dine problemstillinger

Uinteresseret i dine problemstillinger. De disikusjoner du har med legen får ingen konsekvenser for senere epikriser og medikamentutskriving.

Ingen tillit til legen

Det virker som om han er livredd for å sende pasienter videre til spesialist. Medisinerer bort symptomene isteden for å finne årsak til sykdom.

God følelse av å bli ivaretatt!

Etter en årrekke med samme fastlege, var det ikke så lite spenning knyttet til å skulle skifte, da tidligere lege ble pensjonist.
Denne overgangen har imidlertid gått over all forventning bra! Jeg føler at jeg har en lege som lytter, og som er villig til å finne løsninger på de plagene en måtte ha. Ikke minst også har han vært en god hjelp til å sende meg videre i systemet, der dette har vært nødvendig. En helt utmerket støtte!