Christian Nakling

Elvegata 11 4306 Sandnes
Christian Nakling er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Christian Nakling

Både og

Fikk Nakling etter min forrige fastlege døde. Har stått på sove tabletter i ganske mange år å nå ville han at jeg skulle trappe ned dosen over en 3 mnd tid, noe jeg har gjort men er redd for hva som vil skje. Har ikke blitt tilbudt noe oppfølging heller. Står liksom på egne ben å det syns jeg er skummelt. Så både og når det gjelder ny lege

Styr unna!

Rett og slett en dårlig fastlege som tar seg liten tid til passienten. Spør du om blodprøver o.l kan du bare glemme dette. Så lenge du kommer deg til legen ser han på deg som frisk uansett hva du sier og er veldig lite lusten på å hjelpe. Veldig misfornøyd!

Dyktig og trygg lege

Som andre har skrevet er han dyktig i faget ,jeg opplever bred kompetanse og trygghet og god ivaretagelse.Tar seg god tid om en har behov for det og henviser videre i systemet om det er behov for dette.All ros til denne legen som jeg har gått til noen år nå.

Seriøs lege!

Jeg har intrykk av at han er en hyggelig lege som tar yrket sitt på alvor, og føler at jeg blir lyttet til og møtt med forståelse når jeg er der. Har full tillit til Nakling.

Meget bra lege

Jeg er strålende fornøyd :-) han følger meg opp på alle punkter. han har store kunnskaper og er flink til å sende meg videre til spesialister.