Christian Nakling

Sentrum Legesenter Sandnes

• Allmennmedisin
  • Nevrologi

2005

Sentrum Legesenter Sandnes Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvegata 11 4306 Sandnes
Christian Nakling er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Christian Nakling

Dårlig fastlege!

Rett og slett en dårlig fastlege som tar pasienten ikke på alvor. Bagateliserte problemer og sendte meg hjem. Uinteresseret i dine problemstillinger. Dårlig lytter og "hiver" deg ut av kontoret etter maks 15 minutter.

Trygg og god lege ..god tid.

Gir god tid..gir følelse av å lytte...har oversikt over tidligere konsultasjon..føler at han tar ting på alvor.. Gir trygghet.

Lyttende, forståelsesfull og imøtekommende

Har hatt han som fastlege i flere år. Er svært fornøyd! Dr.Nakling tar seg alltid god tid, lytter til mine spørsmål og innspill og tar seg tid til å samtale og forklare.Når det er nødvendig henviser han videre.
Mine to døtre har også han som fastlege og opplever han på samme nåte.
Heldige vi som har han som fastlege!

Både og

Fikk Nakling etter min forrige fastlege døde. Har stått på sove tabletter i ganske mange år å nå ville han at jeg skulle trappe ned dosen over en 3 mnd tid, noe jeg har gjort men er redd for hva som vil skje. Har ikke blitt tilbudt noe oppfølging heller. Står liksom på egne ben å det syns jeg er skummelt. Så både og når det gjelder ny lege

Styr unna!

Rett og slett en dårlig fastlege som tar seg liten tid til passienten. Spør du om blodprøver o.l kan du bare glemme dette. Så lenge du kommer deg til legen ser han på deg som frisk uansett hva du sier og er veldig lite lusten på å hjelpe. Veldig misfornøyd!