Christian Nakling

• Allmennmedisin
  • Nevrologi

2005

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrum Legesenter Sandnes
Elvegata 11 4306 Sandnes
Tlf: 51 97 19 19 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Nakling er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Christian Nakling

Trygg og god lege ..god tid.

Gir god tid..gir følelse av å lytte...har oversikt over tidligere konsultasjon..føler at han tar ting på alvor.. Gir trygghet.

Lyttende, forståelsesfull og imøtekommende

Har hatt han som fastlege i flere år. Er svært fornøyd! Dr.Nakling tar seg alltid god tid, lytter til mine spørsmål og innspill og tar seg tid til å samtale og forklare.Når det er nødvendig henviser han videre.
Mine to døtre har også han som fastlege og opplever han på samme nåte.
Heldige vi som har han som fastlege!

Både og

Fikk Nakling etter min forrige fastlege døde. Har stått på sove tabletter i ganske mange år å nå ville han at jeg skulle trappe ned dosen over en 3 mnd tid, noe jeg har gjort men er redd for hva som vil skje. Har ikke blitt tilbudt noe oppfølging heller. Står liksom på egne ben å det syns jeg er skummelt. Så både og når det gjelder ny lege

Styr unna!

Rett og slett en dårlig fastlege som tar seg liten tid til passienten. Spør du om blodprøver o.l kan du bare glemme dette. Så lenge du kommer deg til legen ser han på deg som frisk uansett hva du sier og er veldig lite lusten på å hjelpe. Veldig misfornøyd!

Dyktig og trygg lege

Som andre har skrevet er han dyktig i faget ,jeg opplever bred kompetanse og trygghet og god ivaretagelse.Tar seg god tid om en har behov for det og henviser videre i systemet om det er behov for dette.All ros til denne legen som jeg har gått til noen år nå.

Seriøs lege!

Jeg har intrykk av at han er en hyggelig lege som tar yrket sitt på alvor, og føler at jeg blir lyttet til og møtt med forståelse når jeg er der. Har full tillit til Nakling.

Meget bra lege

Jeg er strålende fornøyd :-) han følger meg opp på alle punkter. han har store kunnskaper og er flink til å sende meg videre til spesialister.

En god arvtaker etter Dr. Meberg

Etter over 30 år som dr, Mebergs pasient fikk jeg ny fastlege. Han har ikke skuffet. Litt diskusjon den første gangen om PSA prøver, vi ble enige og har bare positive ting å si om han. Han er tilgjengelig og sender deg videre i systemet der det er behov.

Meget dyktig lege

Hadde samme lege i 30 år før han ble pensjonert. Har blitt godt ivaretatt av legen og blir tatt på alvor. Henviser til videre behandling der det er nødvendig

God lege.

Var hos han for første gang siden tidligere lege ble pensjonert nå nylig, og synes han virket som en oppegående mann. Jeg viste dog hva som var problemet og han skrev ut medikamenter men spurte også om det var noe annet han kunne hjelpe meg med da jeg først var innom. Så han virket ikke travel eller skulle "sparke meg ut døra" som noen har kommentert tidligere.

Uinteresseret i dine problemstillinger

Uinteresseret i dine problemstillinger. De disikusjoner du har med legen får ingen konsekvenser for senere epikriser og medikamentutskriving.

Ingen tillit til legen

Det virker som om han er livredd for å sende pasienter videre til spesialist. Medisinerer bort symptomene isteden for å finne årsak til sykdom.

God følelse av å bli ivaretatt!

Etter en årrekke med samme fastlege, var det ikke så lite spenning knyttet til å skulle skifte, da tidligere lege ble pensjonist.
Denne overgangen har imidlertid gått over all forventning bra! Jeg føler at jeg har en lege som lytter, og som er villig til å finne løsninger på de plagene en måtte ha. Ikke minst også har han vært en god hjelp til å sende meg videre i systemet, der dette har vært nødvendig. En helt utmerket støtte!

Dyktig, hjelpsom, trygg.

En mann jeg er blitt tatt både avlvorlig av og fått den hjelpen jeg trenger av. Han er ikke redd for å sende pasienter videre til vurdering av spesialister. På den tiden han hat hatt siden overtagelsen, har jeg aldri følt meg utrygg eller at han ikke hadde tid til å høre på meg.

Meget bra lege!

Har fått et godt inntrykk av han fra første stund. Har tatt meg inn etter stengetid, ringt meg tilbake for å høre hvordan det gikk etter sykehusopphold, og virkelig tatt meg på alvor.
Kan ikke annet enn å gi han beste skussmål.

Skuffende...

Dr. Nakling ble min fastlege etter at min tidligere lege ble pensjonert. Nakling skuffet meg veldig da jeg trengte helseattest til førerkort klasse B. Han viste at han ikke hadde den minste anelse om hva skjemaet og hva min diagnose med ADD egentlig hadde ifht førerkort. Han fikk meg til å sende brev til fylkeslegen for å få godkjent helseattest. Han tok seg ikke tid til å fortelle hva eller hvordan, men var vennlig nok til å skrive adressen jeg skulle sende til.
Svaret jeg fikk av fylkeslegen var at jeg aldri hadde trengt å sende inn søknad, da ADD ikke har noe å si for førerkort klasse B. Jeg fikk lappen med andre ord.

Jeg skal bytte lege nå.

fikk inen tilitt til legen.

han er nok en god lege,men for meg ,var det en meget negativt møte..ingen forståelse,travelt,absolutt ingenting posetivt, hos denne legen.

Elendig!

Dårligste lege jeg har vært borti. Du må selv vite hva som feiler deg og stille din egen diagnose. Dårlig lytter og "hiver" deg ut av kontoret etter maks 15 minutter. Viser liten omsorgsfølelse og følte meg som en "tidstyv" for legen når jeg var på kontoret hans. Ble aldri "tatt på" eller undersøkt ordentlig ved kroppslige plager jeg tok opp.

Sikkert flink - men jeg fikk ikke tillit til ham

Du bør diktere og vite hva du feiler - ellers er du visst frisk. Ikke flink til å behandle pasienter som ikke vil mene for mye selv.

En dårlig fastlege

Legen er lite interessert i pasienten og tar seg ikke tid til å lytte. Han inngir ikke tillit. Han bruker ca 15 min per pasient og sender deg på dør før du har fått fortalt hvorfor du er der. Har du mer enn en ting å spørre om må du få ny time, pasienten er tydelig bare der for å øke legens inntekt.