Damoun Nassehi

Sokndal Legekontor

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sokndal Legekontor
Gamleveien 20 4380 Hauge i Dalane
Damoun Nassehi er en av 2 fastleger i Sokndal

Siste vurderinger av Damoun Nassehi

Svært imøtekommende og dyktig

Har hatt ham som fastlege gjennom mange år i Egersund og nå i Sokndal, og han har fulgt meg opp langt utover hva man kan forvente av en offentlig lege. Meget dyktig, i tillegg er han ikke redd for å henvise til spesialister dersom det er noe han er i tvil om selv. Mange med meg er svært glade for at vi fikk ham som kommunelege i Sokndal.

God lege, men elendig kontor

Er veldig fornøyd med Nassehi, han er veldig flink og hyggelig. Du merker at han bryr seg om pasientene sine.

Men det er ekstremt vanskelig å få kontakt med han. Dersom du har time hos han må du beregne minst 1 time ventetid etter avtalt time. Så har jeg opplevd flere ganger at resepsjonen er lite serviceinnstilt.

Flink og dyktig lege.

Er lyttende, empatisk og tar den tid som er nødvendig. Stort pluss for at det er mulig å bestille time over nettet.

Fantastisk lege!

Han tar seg tid til å høre og se deg når du er der, lett å kommunisere bra med og få en god tone med. Veldig fornøyd og bytter ikke vekk fra ham!

En flink lege

En flink og engasjert lege. En lege som tar seg tid til å høre etter på hva du vil si. Flink med barn.