Damoun Nassehi

Autorisasjon (2007)

Sokndal Legekontor Telefonnummer51 47 06 8051 47 06 ...
Gamleveien 20 4380 Hauge i Dalane
Damoun Nassehi er en av 3 fastleger i Sokndal

Siste vurderinger av Damoun Nassehi

Fantastisk lege

Får alltid god og trygg hjelp. Lytter, tar seg tid, å lett å få kontakt med. Den aller beste legen. Hører på hva du har å si, å tar deg på aller høyeste alvor. Virkelig en lege som ser sine pasienter. Veldig dyktig på alle plan

Trygg og kunnskapsrik

Pasienten kjenner sin kropp best og dette tar Dr. Nassehi alltid i betraktning. Han lytter og undersøker grundig.

Svært imøtekommende og dyktig

Har hatt ham som fastlege gjennom mange år i Egersund og nå i Sokndal, og han har fulgt meg opp langt utover hva man kan forvente av en offentlig lege. Meget dyktig, i tillegg er han ikke redd for å henvise til spesialister dersom det er noe han er i tvil om selv. Mange med meg er svært glade for at vi fikk ham som kommunelege i Sokndal.

God lege, men elendig kontor

Er veldig fornøyd med Nassehi, han er veldig flink og hyggelig. Du merker at han bryr seg om pasientene sine.

Men det er ekstremt vanskelig å få kontakt med han. Dersom du har time hos han må du beregne minst 1 time ventetid etter avtalt time. Så har jeg opplevd flere ganger at resepsjonen er lite serviceinnstilt.

Flink og dyktig lege.

Er lyttende, empatisk og tar den tid som er nødvendig. Stort pluss for at det er mulig å bestille time over nettet.