Kari Nesse

Autorisasjon (1993)

Kari Nesse er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Kari Nesse

En god kvinnelig lege

Flink og oppmerksom, for det meste tar hun seg god tid med pasienten. Har tid til å høre hva pasienten sier. Har opplevd henne stresset noen ganger, da blir hennes oppmerksomhet dårlig, da kan man merke at hun tenker mer på neste pasient en å gi pasienten som er inne full oppmerksomhet. Det som ikke er så bra, er at det er vanskelig å komme gjennom på telefon. Og at det tas betaling for papirarbeid som det ikke tas betaling for på andre legesenter. Jeg opplever i all hovedsak henne som en god lege som ser hele menneske, Synes også hun har tatt seg godt av barna, og der er hun veldig flink til å høre hva barnet selv sier, i steden for å bare henvende seg til foreldre. Så ja, en lege jeg kan anbefale.

Flink til å se pasienten som person og ikke neste pasient i rekka

Har bare gode ting å si om dr. Nesse. Hun sier ifra før hun skal gjøre ting på dataen, gjør seg ferdig, snur seg med hele kroppen og er virkelig oppmerksom så lenge jeg har noe å si. Utfører alle nødvendige tester, forklarer hvorfor andre ikke er nødvendige, og henviser videre uten nøling om det er noe hun ikke har spesialisering eller kunnskap i. Venter enda på den dagen hun har en dårlig dag på jobb. Hun har også vært veldig flink med jentungen, tar seg tid til å vise frem utstyr og gjøre undersøkelser morsomme og gir mye skryt.

Jo nærmere lunsj og slutt på dagen det er, jo mer forsinkelser er det som regel, men heller det enn en lege som skynder seg gjennom ting og gjør meg stresset så jeg ikke får den hjelpen som trengs.