Kari Nesse

Avaldsnes Legesenter AS Kvinne, 51 år

Autorisert1993
Ledige plasser 8 av 1550
Vil du bytte til denne fastlegen?

Siste vurderinger av Kari Nesse

Robotlege

Umulig å komme igjennom på telefon å bestille time. Legen er lite imøtekommende og man får inntrykk av å snakke med en robot.

Tilstede, interessert og engasjert

Jeg opplever Kari Nesse som en flott lege. Hun tar seg god tid til pasienten, lytter og kommer med gode tilbakemeldinger i samtalen som føres. Hun tar ingen avgjørelser basert på antagelser, men er sikker i sin sak, som igjen skaper trygghet for pasienten. Jeg kan ikke utsette noe på Kari Nesse.
Det eneste som er en utfordring må være å komme igjennom på telefon, samt ventetid.

Ikke fornøyd

Jeg ble avvist og bedt om å ringe tilbake hvis jeg ble bekymra, da jeg gråtende ringte å ville ha time til mitt 12 mnd gamle barn (jeg har aldri vært til lege med henne før). Jeg dro da til legevakten og derfra ble vi sendt til sykehuset.
Da jeg på min neste time nevnte dette for henne, sto hun fortsatt hardnakka på sitt om at hun hadde tatt riktig beslutning. Jeg opplever henne som lite empatisk og kald. Dette og et par andre episoder, har gjort at jeg nå skifter fastlege.
Det skal nevnes at jeg har hatt positive erfaringer når det gjelder svangerskap og oppfølging etterpå.
En må også beregne minst en times ventetid om en ikke er så heldig å ha første time på morgenen...

God lege!

Hatt henne som vikar for fastlegen min noen ganger og hun har tatt meg på alvor og har ikke nølt med å sende meg videre for hjelp! Føler seg ivaretatt og hun ser deg. Kan trygt anbefale hun videre, selv om jeg har hørt at det til tider må medregnes en del ventetid på venterommet.

En god kvinnelig lege

Flink og oppmerksom, for det meste tar hun seg god tid med pasienten. Har tid til å høre hva pasienten sier. Har opplevd henne stresset noen ganger, da blir hennes oppmerksomhet dårlig, da kan man merke at hun tenker mer på neste pasient en å gi pasienten som er inne full oppmerksomhet. Det som ikke er så bra, er at det er vanskelig å komme gjennom på telefon. Og at det tas betaling for papirarbeid som det ikke tas betaling for på andre legesenter. Jeg opplever i all hovedsak henne som en god lege som ser hele menneske, Synes også hun har tatt seg godt av barna, og der er hun veldig flink til å høre hva barnet selv sier, i steden for å bare henvende seg til foreldre. Så ja, en lege jeg kan anbefale.