Haugaland medisinske senter

Stølsmyr 22 5542 Karmsund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland medisinske senter

Veldig fornøyd

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Har hatt ham som fastlege over flere år nå. Han fremstår som interessert i å finne best mulig behandling for mine utfordringer, og har alltid henvist videre til spesialist om dette har vært nødvendig.

Han er ærlig og sier alt slik det er og jeg har aldri vært misfornøyd med behandlingen av meg som pasient.

Han har til og med fulgt opp med å ringe meg i etterkant av konsultasjon for å høre hvordan det gikk.

Detektiv-lege

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Har ikke vært hos Elisabeth så mange ganger men kjenner meg så absolutt ikke igjen i kritikken fra enkelte. Hun lytter virkelig til hva jeg sier, er dønn tilstede og tar meg seriøst. Fremstår for meg som er flink lege som er interessert i å finne årsak, ikke bare skjule problemet - som en detektiv :)
Tar seg også tid, mange leger er så 'bakpå' at de vil bruke minst mulig tid på hver enkelt, slik er ikke Elisabeth.
Eneste minus er noe lang ventetid, men - gode leger har mange kunder.

Lyttende og sympatisk

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Elisabeth er flink, lyttende og trygg. Kjenner meg ivaretatt og tatt på alvor.
Alltid fornøyd med våre besøk.

Tar pasientene på alvor og gir seg tid

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

Jeg opplever å bli møtt på en god måte av ham, og han tar seg tid til å høre på meg som pasient, og har god kjennskap og oppfølging ift. sykehistorikk og medisinering. Det kan være litt ventetid, men langt bedre enn andre steder jeg har gått tidligere. Han ser pasientene sine og er faglig dyktig, jeg opplever at han følger meg opp som pasient. De som jobber på legesenteret er alle imøtekommende og dyktige, og jeg opplever at det går fint å nå dem per telefon. Liker også at man kan bestille timer og fornye resepter digitalt her.

Lyttende,flink og kunnskapsrik

Lege: Kari Nesse Skrevet

Virkelig en lege å både stole på og få nødvendig hjelp fra. Kunne aldri fått bedre lege.Tar meg alltid på alvor.