Haugaland medisinske senter

Stølsmyr 22 5542 Karmsund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland medisinske senter

Legesenter på gyngende grunn

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Kjekk og grei lege, men hvordan legesenteret blir drevet (Les; Kontakt, bestilling av legetime etc.) er under enhver kritikk. Tar månedsvis å få en time. Meldinger og reseptbestillinger blir ikke besvart, om man får tak på de i skranken så lover de det ene & det andre, men blir ikke gjennomført. Aldri opplevd maken til verre legesenter, de har rett og slett verken kontroll eller tid. Struktureringen burde vært gjennomgått, men det bør starte med en lege som er tilgjengelig eller et alternativ for å slippe måneder med venting på en legetime. For all del hyggelig lege, men inntrykket totalt sett er vann over hodet med å drive en praksis eller at man ikke bryr seg gitt pasienter kan ikke akkurat lett bytte fastlege i disse tider.

Inntrykk av legen

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

En god lege som har tid til å høre på deg og spør alltid om det er noe annet han kan hjelpe deg med. Han har desverre fullt opp med pasienter så ikke plass til nye. Det er også flotte mennesker som jobber på kontoret

Utilgjengelig og ikke til å stole på!

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

Å ha Ertvaag som fastlege har vært en stor ekstrabelastning på toppen av alvorlig kreftsykdom. Da vi fikk ham som fastlege hadde han veldig godt ord på seg. Han kom til og med på hjemmebesøk. Vår opplevelse er at
han er umulig å få kontakt med, han skriver ikke ut resepter eller henvisninger/rekvisisjoner slik han har lovet å gjøre. Hjemmesykepleien må hjelpe oss å med mase på legekontoret. Istedenfor å hjelpe pasienten sin til best mulig livskvalitet, forringer denne fastlegen den. Styr unna!

Lege: Raluca Maria Hansen Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt! Smilende og blid dame med mye kunnskap som lytter og tar deg på alvor. Anbefales på det varmeste.

kunnskap rik og nøyaktig

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

jeg blir behandlet for artrose og diabetes med følgeskader.
Medisinering blir tett fulgt opp og jeg kan varmt anbefale denne legen.
Kjekke sykesøstre som kan ta blodprøver smertefritt. Bruker Helse Norge aktivt og det er enkelt å få svar/time via elektronisk forespørsel.
Er tilgjengelig hvis akutt.