Ikra Abbas

Autorisasjon (2019)

Ikra Abbas er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Ikra Abbas

Veldig fornøyd

Her fikk jeg rask hjelp og støtte til problemene mine. Hun er flink til å lytte, spørre og svare.

Eneste minus er at det kan være litt venting på å komme inn. Men det er ingenting i forhold til andre legekontorer her i byen.

Dårlig lege, lite erfaring

Her blir man møtt av en person som er mest opptatt av å snakke og styre, men klarer ikke å lytte. Går ut uten å føle man har fått hjelp eller muligheten til å forklare hva man vil ha hjelp med. Helt håpløst. Å høre på en monolog om covid-19 og får slengt i trynet at man er ikke fullvaksinert fordi man kun har 2 doser av covid-vaksinen, og at her måtte man ha 3 doser. Og en heeeel andre ting som ikke hadde NOE med konsultasjonen å gjøre.
Virket stressa, snakket veldig fort og uten sammenheng. Diagnosene hun setter virker også så som så, noe som ikke skaper troverdighet.
Jeg kommer aldri til å bruke den legen videre! Alt i alt føles dette legebesøket som bortkastet tid og penger, og jeg har definitivt fått bedre hjelp andre steder.
Styr unna!

Beste legen jeg har hatt

Tar pasienten seriøst, viser at hun bryr seg, oppleves som at hun har god tid, og spør alltid om det er mer man ønsker hjelp til. I tillegg virker det som hun trives i jobben sin, og er alltid blid.