Kjetil Tystad Lund

Autorisasjon (2017)

Kjetil Tystad Lund er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Kjetil Tystad Lund

Dyktig lege som ser hele pasienten.

Desidert den beste fastlegen jeg har hatt! Han ser hele deg, uten å dømme og kommer med ulike behandlingsforslag som passer dine behov. Føler meg hørt, og han er og flink til å rettlede hvis man kommer med påstander som ikke stemmer.

Effektiv, nøye og dyktig!

Veldig fornøyd! Ble tatt på alvor angående mine problemer samt at han satte seg inn i bakgrunnen min. Fikk melding med blodprøvesvar fort, følger også opp prøvesvar og strekker seg langt for å sikre god behandling. Dessverre litt vanskelig å få time, men går fort å få hastetime hvis det er behov for det!

Veldig fornøyd

Jeg er veldig overrasket over at denne legen har fått negative tilbakemeldinger. Jeg og barnet mitt har hatt denne legen i 2 år, og er veldig fornøyd. Han er kunnskapsrik,hyggelig,han lytter og tar mine bekymringer seriøst. Jeg kan absolutt anbefale han.

Jobb med å etablere pasientkontakt!

Jeg føler ikke at jeg har fått så mye hjelp her altså. Jeg sliter med å nå gjennom til legen min med mine utfordringer. Jeg føler at han ikke hører etter og ikke tar meg seriøst. Fikk med meg tre forskjellige skriv om tre ulike tilstander som kanskje kunne være årsaken til mine utfordringer. Jeg anbefaler legen å jobbe med sin måte å etablere pasientkontakt. Ikke anbefalt ennå, men kanskje når han får litt mer erfaring. Lykke til videre!

Tar deg ikke på alvor

Har nå hatt denne legen i cirka ett år, og iløpet av det året har jeg ikke blitt tatt på alvor for noe av det jeg dratt til ham for.
Her er det mer at pasienten har skyld i at det er sånn, og eneste beskjed man får er «ta kontakt hvis det ikke går over, så får vi se på det».
Mulig det er fordi han er ung og uerfaren? Anbefales i hvert fall ikke.