John Inge Lønset Netland

Deltaklinikken

2001

0 av 1950

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Deltaklinikken
Hammaren 23 4056 Tananger
Tlf: 51 64 67 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Inge Lønset Netland er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av John Inge Lønset Netland

Lytter ikke til pasienten

Har gått her i mange år, vært fornøyd med legen, i flere år.
Sist gang jeg var til time, fikk jeg høre legen si, at det ikke var han som behandlet meg, måtte ta kontakt med min fysioterapeut for henvisning videre, eller så måtte fysioterapeut ta kontakt med legen.Kom til fysioterapeut, men han kan ikke henvise videre. Prøvde å si til legen at jeg trodde ikke fysioterapeut kunne henvise videre.

Utmerket

Inngir tillitt ved å være ærlig og åpen i forklaring/ praten under konsultasjon.
Hele familen har trivdes i alle 25 fra ungene var små og opp til idag. Vi har vært heldige som har hatt en fastlege som vi har følt vi kunne stole på og som vi liker å forholde oss til. Personalet rundt ham er det heller ikke noe å si på - de gjør hverandre gode alle som er på Deltaklinikken.

Travel lege

Sikkert en dyktig lege, men jeg følte ikke jeg ble tatt på alvor hos Netland. Veldig travel, følte meg rett og slett til bry når jeg var der.

Dyktig og nøyaktig familielege. En av de aller beste !

Får time same dag ved akutt behov. Snille og latterfylte damer i luken og ved prøvetaking. Lytter til pasient og trekker ikke hastige konklusjoner. Har enorm tillit til denne legen.
Skulle gjerne ønsket at Deltaklinikken hadde fått meldings varsel på mobil på legetimer.

Fantastisk lege!

Har hatt Dr. Netland siden den dagen han begynte som lege. Er superfornøyd å ville ikke ha byttet ham ut for 5 flate øre!
Han tar seg tid til pasientene sine, og hjelper deg alltid om det haster. Han utvider dagen sin ettersom pasientene trenger ham. Avsolutt til å anbefale!!!

Den ebste legen jeg har hatt!

Dr Netland er en fantastisk lege.
Ofte mye ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine.
Veldig flink og kjenner på pasientene og tar prøver, istedet for og gi ut en unødvendig resept.
Veldig fagdyktig og brenner for faget sitt. Har vert inne flere ganger der han ikke har visst hva som kan være årsaken til plagene mine, men har fått ny time og da har han lest og lest og funnet ut av ting.
Vil anbefale Netland på det sterkeste!
Damene i resepsjonen er også kjempe hyggelige!

Alt i alt et bra legekontor!

Nøyaktig og omtenksom

Hele min familie (2 voksne og 3 barn) har vært så heldig å få Dr. Netland som fastlege. Også min far som har et komplisert sykdomsbilde. Min far har blitt mye bedre eter han kom til Netland. Skikkelig utredning, spesialist undersøkelser der det trengs, og god oppfølging.

Vi andre er friske som folk flest, men har fått rask hjelp de gangene vi har trengt dette. Kansje er han litt for snill med å presse inn en ekstra pasient, men jeg har ikke noe problem med at en som er sykere enn meg kommer før meg.

Dr Netland innehar og en lun humor som gjør det hyggelig å møte ham. Ungene mine setter pris på dette.

Og så det er sagt. De 3 damene på kontoret er særdeles hyggelige og service innstilte. Virker for meg som om det er et godt arbeidsmiljø på Deltaklinikken. Det smitter over på oss besøkendes:-)

En fantastisk profesjonell og dyktig lege !

Dr. Netland er den desidert beste legen jeg har hatt i mitt voksne liv. Jeg har bodde over hele landet, og har etterhvert litt sammenligningsgrunnlag. Han møter meg som pasient på en svært respektfull måte, og jeg opplever alltid at han tar seg tid til å lytte.
Jeg har til dels en komplisert sykehistorie, men dr. Netland har hjulpet meg med alle mine plager.I tillegg har han vært en fantastisk fastlege for mine tre barn.Hvor mange barn gleder seg til å bli stukket i fingeren ?? Mine gjør det, fordi dr. Netland e " så løyen ".Dr. Netland har enten fikset noen av problemene mine selv, hvis ikke har han effektivt henvist meg til rette spesialist. På forkontoret blir en alltid møtt av hyggelige og effektive sykepleiere, dette gjør at totaltopplevelsen på legebesøket blir svært godt. Jeg anbefaler Deltaklinikken og dr. Netland på det sterkeste !!

kun 10 min

Har maks 10 min til hver pasient, booker ofte ny time, og man får da ikke utredet ordentlig når en først er der.

Flink medisinsk, leser seg ofte opp og bra på oppfølging, men det hjelper lite når man må inn 3 ganger (3 dager) for å få en avklaring på noe som kunne vært avklart om han hadde hatt 20 min ledig tid.

Har også opplevd at an reiser mye bort da han er ansvarlig for fotball landslaget for jenter. Uansvarlig å reise bort og overlate hele praksisen til en praktikan uten erfaring, noe jeg erfarte.

Flink medisiner

Dr. Netland gir inntrykk av å være svært kompetent (og det er han sikkert). Effektiv, men stort sett grundig.

Det er oftest enkelt å få time på kort tid om det er noe som haster, med mindre han er bortreist e.l. Til mindre akutte ting kan det fort være 14 dager ventetid.

En fantastisk lege

ingen over ingen ved siden.Meget dyktig i faget sitt.Endelig en lege med humor ! en
jordnær og alltid blid lege.Anbefales!

Faglig dyktig

Jeg syns at dr netland allti har tid han lytter faktisk på det en sier har aldri hatt problem å komme til selv på dagen og er så og si alltid på tiden: ) min opplevelse med dr netland er bare positiv selv om han faktisk ikke har kunnet hjelpe meg med mine medisinske problemer men han er ydmyk nok til å sende meg rundt til andre spesialister og som sagt han lytter på det jeg sier å prøver med beste evne å hjelpe bytter aldri lege jeg!

Sportlege

Tar veldig raske beslutninger. Må skynde deg for å gi legen all den informasjonen man har tenkt å gi.
Havner ofte hos en vikar, men blir da informert på forhånd.

Varierende kvalitet og alltid forsinket.

Det er veldig varierende kvalitet på tjenesten Dr. Netland gir. Noen ganger bruker han meget god tid og setter seg inn i problemene. Mens andre ganger er det 2 minutt og en har ikke fått lagt frem saken godt. En føler at en forstyrrer han. (Jeg er ikke en av de som går til legen med forkjølelse osv.) Konsultasjonen blir så og si avbrutt hver gang da han har mange telefoner som kommer inn på legekontoret. Det virker som om det dreier seg om prioritering av bedriftshelsetjeneste som han og driver.

Når det gjelder Dr. Netland er det alltid minst 30 - 60 minutt forsikelse i forhold til avtalt tid. Jeg har ikke opplevd noen gang at han har vært mindre enn 15 minutt forsinket, men det vanlige er 30 . 60 minutt. Det er noe "alle" sier negativt om Dr. Netland.

Det virker også som han er veldig opptatt av en alltid skal ha en time hos han, til tross for at det dreier seg om faste medisiner som skrives ut jevnlig. En snakker da om "vanlige" medisiner som en hører at andre Leger lager resept på uten time. En må inn til han 1 -2 minutt for at han skal skrive resepten, med påfølgende full betaling.

Det er også frustrerende at han bruker mye turnusleger, spesielt med tanke på at han er fastlege. I tillegg har han bedriftslegetjeneste og er Lege for damelandslaget i fotball. Og det gjør at mange ganger er han ikke tilgjengelig. Det er frustrenende og måtte legge frem sykdomshistorien for en ny turnuslege som ser ut til å bli byttet ut hver 6 mnd.

Legesekretærene og sykepleier som jobber der er MEGET hyggelige og positive. De er alltid blide både i telefon og i luken.

Mitt inntrykk er at han har for mange pasienter på fastlegelisten, i tillegg til bedrifthelsetjeneste og landslagslege for damefotballen. Dette svekker tidsbruk og gir varierende kvalitet på tjenesten han yter.