John Inge Lønset Netland

Hammaren 23 4056 Tananger
John Inge Lønset Netland er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av John Inge Lønset Netland

Utmerket

Inngir tillitt ved å være ærlig og åpen i forklaring/ praten under konsultasjon.
Hele familen har trivdes i alle 25 fra ungene var små og opp til idag. Vi har vært heldige som har hatt en fastlege som vi har følt vi kunne stole på og som vi liker å forholde oss til. Personalet rundt ham er det heller ikke noe å si på - de gjør hverandre gode alle som er på Deltaklinikken.

Travel lege

Sikkert en dyktig lege, men jeg følte ikke jeg ble tatt på alvor hos Netland. Veldig travel, følte meg rett og slett til bry når jeg var der.

Dyktig og nøyaktig familielege. En av de aller beste !

Får time same dag ved akutt behov. Snille og latterfylte damer i luken og ved prøvetaking. Lytter til pasient og trekker ikke hastige konklusjoner. Har enorm tillit til denne legen.
Skulle gjerne ønsket at Deltaklinikken hadde fått meldings varsel på mobil på legetimer.

Fantastisk lege!

Har hatt Dr. Netland siden den dagen han begynte som lege. Er superfornøyd å ville ikke ha byttet ham ut for 5 flate øre!
Han tar seg tid til pasientene sine, og hjelper deg alltid om det haster. Han utvider dagen sin ettersom pasientene trenger ham. Avsolutt til å anbefale!!!

Den ebste legen jeg har hatt!

Dr Netland er en fantastisk lege.
Ofte mye ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine.
Veldig flink og kjenner på pasientene og tar prøver, istedet for og gi ut en unødvendig resept.
Veldig fagdyktig og brenner for faget sitt. Har vert inne flere ganger der han ikke har visst hva som kan være årsaken til plagene mine, men har fått ny time og da har han lest og lest og funnet ut av ting.
Vil anbefale Netland på det sterkeste!
Damene i resepsjonen er også kjempe hyggelige!

Alt i alt et bra legekontor!