John Inge Lønset Netland

Hammaren 23 4056 Tananger
John Inge Lønset Netland er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av John Inge Lønset Netland

Travel lege

Sikkert en dyktig lege, men jeg følte ikke jeg ble tatt på alvor hos Netland. Veldig travel, følte meg rett og slett til bry når jeg var der.

Dyktig og nøyaktig familielege. En av de aller beste !

Får time same dag ved akutt behov. Snille og latterfylte damer i luken og ved prøvetaking. Lytter til pasient og trekker ikke hastige konklusjoner. Har enorm tillit til denne legen.
Skulle gjerne ønsket at Deltaklinikken hadde fått meldings varsel på mobil på legetimer.

Fantastisk lege!

Har hatt Dr. Netland siden den dagen han begynte som lege. Er superfornøyd å ville ikke ha byttet ham ut for 5 flate øre!
Han tar seg tid til pasientene sine, og hjelper deg alltid om det haster. Han utvider dagen sin ettersom pasientene trenger ham. Avsolutt til å anbefale!!!

Den ebste legen jeg har hatt!

Dr Netland er en fantastisk lege.
Ofte mye ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine.
Veldig flink og kjenner på pasientene og tar prøver, istedet for og gi ut en unødvendig resept.
Veldig fagdyktig og brenner for faget sitt. Har vert inne flere ganger der han ikke har visst hva som kan være årsaken til plagene mine, men har fått ny time og da har han lest og lest og funnet ut av ting.
Vil anbefale Netland på det sterkeste!
Damene i resepsjonen er også kjempe hyggelige!

Alt i alt et bra legekontor!

Nøyaktig og omtenksom

Hele min familie (2 voksne og 3 barn) har vært så heldig å få Dr. Netland som fastlege. Også min far som har et komplisert sykdomsbilde. Min far har blitt mye bedre eter han kom til Netland. Skikkelig utredning, spesialist undersøkelser der det trengs, og god oppfølging.

Vi andre er friske som folk flest, men har fått rask hjelp de gangene vi har trengt dette. Kansje er han litt for snill med å presse inn en ekstra pasient, men jeg har ikke noe problem med at en som er sykere enn meg kommer før meg.

Dr Netland innehar og en lun humor som gjør det hyggelig å møte ham. Ungene mine setter pris på dette.

Og så det er sagt. De 3 damene på kontoret er særdeles hyggelige og service innstilte. Virker for meg som om det er et godt arbeidsmiljø på Deltaklinikken. Det smitter over på oss besøkendes:-)