Ida Andersson Cronblad

Autorisasjon (2019)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Ida Andersson Cronblad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ida Andersson Cronblad

Arrogant, bryr seg ikke

Etter min første time dro jeg hjem og satte meg på venteliste til ny fastlege. En forferdelig opplevelse. Etter å ha vært kronisk syk i 12 år, ble jeg møtt med arroganse, skuldertrekk og bedrevitenhet. En lege blotta for livserfaring, som støtter seg på andres meninger. Har ført til at helsa mi er blitt kraftig forverret de siste 3 månedene, da ho konsekvent nekter å høre på pasienten. At jeg er pårørende til rullestolbruker var ho knakende likegyldig til.

Sympatisk og trygg

Følte meg veldig godt ivaretatt av Ida. Hun har virkelig tatt meg alvorlig å gjort at jeg har følt meg helt trygg.

Trygg og kunnskapsrik!

Veldig hyggelig og kunnskapsrik lege som ser pasienten sin, lydhør og forståelsesfull. Er strålende fornøyd med Ida som lege.Føler meg trygg og ivaretatt hos henne.

Vanskelig og treg

Hvis man ringer til legesenteret er den veldig uforståelig og svak stemme som sier noe om åpningstider og hvor man eventuelt kan finne informasjon om åpningstider. Fastlegen bruker en hel dag på å svare en kort melding på Helsenorge.no. Fastlegen bruker unødig energi på unødvendige spørsmål. Veldig dårlig å formulere spørsmål på Helsenorge.no. Snart får jeg sikkert en regning på 5000 kr kun fordi fastlegen må svare litt og litt på en og en melding over et tidsrom på 3 dager isteden for å ta alt på en liten time.

Fantastisk lege

Følte meg godt i varetatt, en lege som bryr seg, er hyggelig og fortsatt har gnist for jobben sin. Anbefaler alle Ida som lege.