Amanda Endresen Dybing

Autorisasjon (2019)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand
Amanda Endresen Dybing er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Amanda Endresen Dybing

Blid, imøtekommende,trygg.

Jeg er veldig fornøyd med legen. Får god oppfølging. Hun lytter til meg og gir konstruktive tilbakemeldinger. Hun motiverer og legger til rette for at jeg som pasient føler jeg har kontrollen. Jeg opplever meg ivaretatt og trygg hos henne.

Lyttende og forståelsesfull

Jeg er kronisk syk og har møtt mange leger, men må si at Amanda er en av de fineste legene jeg har møtt. Hun er empatisk og lyttende, kommer med gode konstruktive råd og tilbakemeldinger og sender meg videre ved behov. Hun møter meg med respekt og menneskelighet. Jeg har stor tillit til Amanda og håper hun blir lenge ved legesenteret hun er nå.

Endelig en lege som lytter.

Jeg har hatt mange leger gjennom tidene, men ingen som tar seg like god tid til pasientene sine som Amanda. Hun tar deg seriøst når du spør om noe, er veldig glad og hyggelig og hun er meget kompetent og oppdatert i sitt fag. Nøler ikke med å henvise videre om det skulle være nødvendig.

Det eneste som kunne blitt litt bedre er at det kan ta litt tid å få time om man bestiller gjennom Helsenorge. Om du ringer inn kan du ofte få time mye tidligere.

Dårlig til å lytte. Egenrådig og lite forståelsesfull.

Legen tar seg ikke tid til å lytte. Hun virker bestemt på å gjøre det som hun selv mener er riktig. Legen skriver resepter uten at pasienten selv har ytret ønske om det. Man føler seg overkjørt og presset til å ta imot behandlingen uten å få en mulighet til å utprøve andre alternativer før man går over til reseptbelagte medisiner. Det er vanskelig å få tillit til denne legen.