My Nguyen

Autorisasjon (2017)

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
My Nguyen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av My Nguyen

Dyktig lege

My er en flink lege med mye kunnskap. Hun tar seg tid til å lytte og kommer med gode råd. Jeg føler hun bryr seg og tar meg på alvor, og gjør det hun kan for at man skal ha det bra. Anbefaler henne sterkt.

Lyttende og forståelsesfull

Begynte hos My da hun vikarierte for en annen lege. Har hun som fastlege nå. God til å lytte, lett og forståelsesfull å samtale med. Vennlig og høffelig lege som følger opp på en svært god måte.

Meget misfornøyd!

Jeg måtte bytte denne fastlegen etter første besøk! Jeg opplevde henne som arrogant og lite villig til å ha en dialog med meg som pasient - hun ble irritert når jeg stilte spørsmål, bagatelliserte symptomer, og spurte ikke om det hun mente/bestemte passet for meg også. Da jeg påpekte det, gikk hun i forsvar istedenfor å vise ydmykhet og respekt. Hun virket lite kunnskapsrik og lite løsningsorientert, etter min mening.

En flink og omsorgsfull lege

My er en meget god og omsorgsfull lege som ser pasienten og hun hjalp meg med et problem jeg har slitt med i mange år . Bare godt å si om henne

Omsorgsfull og trygg

Jeg har My som vikar og går nå kun til henne. Hun skaper en trygghet når du snakker med henne og virker genuint interessert i å hjelpe deg. Hun har masse kunnskap og omsorg.